Όταν η συνεργασία συναντά τη γιορτή της αποφοίτησης!

Η συνεργασία σχολείου και οικογένειας αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της σχολικής κοινότητας. Όταν υπάρχει εμπιστοσύνη, επικοινωνία και κοινό ενδιαφέρον για τα παιδιά μας, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για όμορφες δράσεις και ξεχωριστές στιγμές.

Με αφορμή την ολοκλήρωση της σχολικής χρονιάς και ιδιαίτερα την τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης, αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων για τη διαρκή στήριξη, την άριστη συνεργασία και τη σημαντική συμβολή του σε δράσεις και πρωτοβουλίες καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε και στην επιχείρηση STOIKOS – FAMILY, για την ευγενική και έμπρακτη υποστήριξή της στην εκδήλωση της αποφοίτησης, αποτελώντας ένα όμορφο παράδειγμα κοινωνικής ευαισθησίας και προσφοράς προς το σχολείο.

Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε επίσης στην Υπηρεσία Ηλεκτροδότησης του Δήμου Πέλλας για την πολύτιμη συμβολή της στην επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Η άμεση ανταπόκριση και η υποστήριξή της συνέβαλαν καθοριστικά ώστε η βραδιά της αποφοίτησης να πραγματοποιηθεί στις καλύτερες δυνατές συνθήκες, «φωτίζοντας» κυριολεκτικά και συμβολικά μια ξεχωριστή στιγμή για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Αυτή η γιορτή απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι όταν σχολείο, οικογένεια και τοπική κοινωνία συνεργάζονται, δημιουργούν όμορφες στιγμές που εμπλουτίζουν τη σχολική ζωή.

Σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και τη συνεργασία. Ευχόμαστε να συνεχίσουμε να πορευόμαστε μαζί με το ίδιο πνεύμα, προς όφελος των μαθητών και μαθητριών μας.

Με θερμές ευχαριστίες

Η Διευθύντρια & ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών
του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών
728543938 1600895808405670 9071622892454614226 n

Αποφοίτηση των μαθητών και των μαθητριών μας

Με συγκίνηση, χαρά και πολλά χαμόγελα αποχαιρετήσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας, που ολοκλήρωσαν έναν σημαντικό κύκλο της σχολικής τους ζωής και είναι πλέον έτοιμοι/ες να ανοίξουν τα φτερά τους για νέες εμπειρίες και προκλήσεις.

Η όμορφη γιορτή της αποφοίτησης θα μείνει σε όλους μας αξέχαστη με στιγμές γεμάτες χαρά και χαμόγελα.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά μας υγεία, δύναμη, δημιουργικότητα και κάθε επιτυχία στα όνειρα και τους στόχους τους.

Καλή πρόοδο στη νέα τους διαδρομή!

Από τη συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών