Έκθεση Τεχνολογίας 25 και 26 Μαΐου 2026 στο σχολείο μας.

Όταν η φαντασία δίνει ζωή στα υλικά!

Στις 25 και 26 Μαΐου, το σχολείο μας γέμισε έμπνευση και δημιουργικότητα κατά την ετήσια Έκθεση Κατασκευών Τεχνολογίας.

Εντυπωσιακές γέφυρες, μέσα μεταφοράς και ανελκυστήρες, γήπεδα ποδοσφαίρου, εκσκαφείς, οικολογικά σπίτια, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά και ανεμογεννήτριες “έδεσαν” αρμονικά με την παράδοση των ανεμόμυλων, των φάρων και των ξυλόφουρνων.

Η μαγεία της κίνησης απογειώθηκε με τα χειροποίητα λούνα παρκ που δημιούργησαν οι μαθητές μας, ενώ αγαπημένα ρετρό και νέα ηλεκτρονικά παιχνίδια μεταμορφώθηκαν σε ευφάνταστες χειροκίνητες κατασκευές, κλέβοντας την παράσταση!
Στο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε επίσης στιγμιότυπα από τις παρουσιάσεις των παιδιών μέσα στην τάξη, καθώς και τη συμμετοχή επιλεγμένων κατασκευών μας στην «Έκθεση Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογικών Κατασκευών 2026» (28.04.2026).

Η φαντασία των μαθητών μας έδωσε ζωή σε κάθε υλικό, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών, αποδεικνύοντας ότι το μέλλον της τεχνολογίας μπορεί να είναι και πράσινο.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εφευρετικότητα, την παρουσίαση και το μεράκι τους!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Σαζακλίδου

Αργυρό Μετάλλιο για την Ομάδα Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών του Σχολείου μας

Με ιδιαίτερη χαρά συγχαίρουμε την Ομάδα Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας για την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου, μεταξύ 91 σχολείων, στη δράση «Video-πειράματα στο Γυμνάσιο» της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.!

Μέσα από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία του πειραματισμού και της επιστημονικής διερεύνησης, να συνεργαστούν δημιουργικά, να συνδέσουν τη θεωρία με φαινόμενα της καθημερινής ζωής και να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στη δημιουργία του βίντεο. Μια σημαντική διάκριση που αποτελεί αποτέλεσμα συνεργασίας, προσπάθειας και αγάπης για την επιστήμη.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!

Στους μαθητές και τις μαθήτριες : Ακονίδου Μαγδαληνή Β3, Γραμματικοπούλου Ιωάννα Β1, Δαμιανίδη Κωνσταντίνο Γ1, Κασιμιάδου Ιωάννα Β1, Λάμπρη Ιορδάνα Β3, Μαχμουτλάρι Βέργια Β3, Τσίτσιρα Νίκο Β3, Πλούγαρλη Κατερίνα Β4, Φουντουλάκη Μαριλένια Β4 και στους εκπαιδευτικούς: Κανσίζογλου Μάκη(Χημικό), Θεοδωρίδου Βάσω(Χημικό).

Μία ξεχωριστή επίσκεψη με άρωμα μελιού

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης, τη Δευτέρα 25/5, συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή ενημερωτική δράση με θέμα τη μέλισσα και τη μελισσοκομία, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη.

Καλεσμένος του σχολείου μας ήταν ο κ. Ραμπούσης, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής και παράλληλα μελισσοκόμος, ο οποίος μίλησε στα παιδιά για τον θαυμαστό κόσμο της μέλισσας. Οι μαθητές/τριες γνώρισαν τη ζωή και την κοινωνία των μελισσών, τη σημασία τους για το περιβάλλον και τον άνθρωπο, καθώς και τα πολύτιμα προϊόντα που μας προσφέρουν.

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά μια κυψέλη και διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο μελισσοκόμος στην εργασία του. Με μεγάλο ενθουσιασμό φόρεσαν προστατευτικό εξοπλισμό και έμαθαν πληροφορίες για την αναπαραγωγή και την οργάνωση της ζωής μέσα στην κυψέλη.

Η δράση ολοκληρώθηκε με τον πιο γλυκό τρόπο, αφού ο κ. Ραμπούσης πρόσφερε μέλι στα παιδιά, τα οποία δοκίμασαν με χαρά αυτό το πολύτιμο αγαθό της φύσης.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ραμπούση για την όμορφη και τόσο ενδιαφέρουσα παρουσίαση που πρόσφερε στους μαθητές μας!

Υπεύθυνη της δράσης: Μητκούδη Ανθή