Ευχαριστήριο προς το Δήμο Πέλλας

Με αίσθημα ειλικρινούς ευγνωμοσύνης, η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών και ο Σύλλογος Γονέων – Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών εκφράζει θερμές ευχαριστίες προς όλους όσους συνέβαλαν ουσιαστικά στην ολοκλήρωση των εργασιών κλαδέματος των δέντρων της αυλής του σχολείου.

Η ασφάλεια των μαθητών και των μαθητριών, των εκπαιδευτικών και όλων όσων δραστηριοποιούνται στο σχολικό χώρο αποτελεί αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Ζητήματα που σχετίζονται με την πρόληψη κινδύνων δεν επιδέχονται αναβολές, καθώς η ολιγωρία και η έλλειψη έγκαιρης παρέμβασης μπορεί να οδηγήσουν σε δυσάρεστες και επικίνδυνες καταστάσεις. Για τον λόγο αυτό, η αντιμετώπιση του θέματος του κλαδέματος των δέντρων υπήρξε για τη σχολική μας κοινότητα ζήτημα ύψιστης σημασίας.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου Πέλλας, κα. Εύη Θεοδωρίδου και τον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου μας, κ. Νικόλαο Κατσαμπέρη, για την ουσιαστική συμβολή και τη συνεργασία τους στην επίλυση του ζητήματος.

Ιδιαίτερη, όμως, μνεία αξίζει στον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Πέλλας, κ. Αργύρη Νινιατσούδη, του οποίου η άμεση ανταπόκριση, η υπευθυνότητα και η ακούραστη παρουσία υπήρξαν καθοριστικές. Με πνεύμα συνεργασίας και αίσθημα καθήκοντος, στάθηκε αρωγός στη Διεύθυνση του σχολείου και συνέβαλε αποφασιστικά ώστε να δοθεί άμεση και αποτελεσματική λύση στα ζητούμενα που προέκυψαν. Η συμβολή του υπήρξε πολύτιμη και ουσιαστική, αναδεικνύοντας έμπρακτα τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο ανθρώπινος παράγοντας όταν υπηρετεί με συνέπεια και ευθύνη τη θέση του.

Η ολοκλήρωση των εργασιών και η αποκατάσταση της σχολικής αυλής κατέστη δυνατή χάρη στη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, αλλά και στην ενεργό συμμετοχή όσων εργάστηκαν για την επίτευξη του κοινού στόχου. Το αποτέλεσμα είναι ένας ασφαλής και καθαρός χώρος, για τη δραστηριοποίηση των μαθητών και των μαθητριών μας.

Η εμπειρία αυτή ανέδειξε με τον πλέον σαφή τρόπο ότι η συνεργασία μεταξύ σχολείου και τοπικής αυτοδιοίκησης είναι απαραίτητη, αλλά πάνω από όλα επιβεβαίωσε ότι η ανθρώπινη θέληση, η υπευθυνότητα και η διάθεση προσφοράς μπορούν να υπερβούν δυσκολίες και να οδηγήσουν έναν τόπο μπροστά, προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας συνολικά.

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών
& ο Σύλλογος Γονέων – Κηδεμόνων
του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών

Με Υπερηφάνεια και Σεβασμό η Συμμετοχή του Σχολείου μας στην Παρέλαση της 25ης Μαρτίου

Με έντονο αίσθημα τιμής, το σχολείο μας συμμετείχε και φέτος στην καθιερωμένη μαθητική παρέλαση για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας στάθηκαν αντάξιοι/ες της ιστορικής αυτής ημέρας. Με άψογη παρουσία και σοβαρότητα, παρέλασαν με τάξη και πειθαρχία, αποδεικνύοντας ότι οι αξίες που πρεσβεύει η επέτειος παραμένουν ζωντανές στη νέα γενιά. Η στάση τους, το ήθος και η υπευθυνότητά τους αποτέλεσαν παράδειγμα προς μίμηση και μας γέμισαν με αισιοδοξία για το μέλλον.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους δείκτες της παρέλασης, οι οποίοι επιλέχθηκαν από το Δήμο Πέλλας να είναι μαθητές του σχολείου μας. Με εξαιρετική σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης, εκπλήρωσαν το καθήκον τους με τρόπο υποδειγματικό, τιμώντας όχι μόνο το σχολείο μας αλλά και την ίδια την ιστορία του έθνους μας.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, καθώς και στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Γιώργο Γρηγοριάδη, ο οποίος με συνέπεια, υπομονή και αφοσίωση τα προετοίμασε, συμβάλλοντας καθοριστικά στο άρτιο αυτό αποτέλεσμα.

Η παρουσία όλων μας στην παρέλαση δεν αποτελεί απλώς μια τυπική συμμετοχή, αλλά έναν ελάχιστο φόρο τιμής σε εκείνους που αγωνίστηκαν για όσα σήμερα θεωρούμε δεδομένα. Ταυτόχρονα, αποτελεί υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να καλλιεργούμε στις νέες γενιές τις αξίες της ελευθερίας, της υπευθυνότητας και της συλλογικότητας.

Χρόνια πολλά σε όλους!

Η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου

Την Τρίτη 24-03-2026, το σχολείο μας τίμησε τη διπλή εορτή της 25ης Μαρτίου, αφιερωμένη τόσο στην έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 όσο και στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Μια ημέρα βαθιάς ιστορικής και θρησκευτικής σημασίας, που, όπως έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός, «Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθινό».

Η σχολική μας γιορτή αποτέλεσε ένα ζωντανό φόρο τιμής στους αγώνες των προγόνων μας για ελευθερία, καθώς και στο μήνυμα ελπίδας και πίστης που φέρει ο Ευαγγελισμός. Άλλωστε, όπως έχει ειπωθεί, «Η ελευθερία θέλει αρετή και τόλμη», λόγια που αποδίδονται στον Ανδρέα Κάλβο και παραμένουν διαχρονικά επίκαιρα.

Το απαιτητικό μας κοινό, που παρακολούθησε την εκδήλωση, έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την αξιέπαινη προσπάθεια όσων συμμετείχαν στην οργάνωση και υλοποίηση της γιορτής.

Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν:

Στους μαθητές και τις μαθήτριες που διάβασαν τα κείμενα και τα ποιήματα: με τη φωνή και το πάθος τους, ζωντάνεψαν σελίδες της ιστορίας μας.

Στα παιδιά της χορωδίας: Με τις υπέροχες μελωδίες τους «έντυσαν» μουσικά την εκδήλωση και άγγιξαν τις καρδιές όλων μας.

Στη μαθητική ομάδα τεχνικής υποστήριξης: Η αθόρυβη αλλά καθοριστική δουλειά τους στον ήχο και την εικόνα εξασφάλισε την άρτια διεξαγωγή της γιορτής.

Ιδιαίτερη μνεία οφείλουμε και στους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, των οποίων η καθοδήγηση και στήριξη συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Η αλήθεια και η συγκίνηση αυτής της ημέρας κορυφώθηκαν στο τέλος της εκδήλωσης. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, όλοι/ες σηκωθήκαμε όρθιοι/ες και με μια φωνή, μαζί με τα παιδιά της χορωδίας, ψάλαμε τον Εθνικό μας Ύμνο, ως ελάχιστο φόρο τιμής σε όσους αγωνίστηκαν για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι.

Χρόνια πολλά σε όλους!
Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας!

Από τη συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών