Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας σε διεθνείς συνεργασίες και δράσεις eTwinning 2024-2025

Με μεγάλη χαρά παρουσιάζουμε το βίντεο του ολοκληρωμένου ευρωπαϊκού μας έργου με τίτλο « Create a Happy Classroom, a Positive Surrounding» («Δημιουργώντας μια χαρούμενη τάξη, ένα θετικό περιβάλλον»), το οποίο υλοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας eTwinning, όπου το σχολείο μας είχε τον ρόλο του ιδρυτή και συντονιστή.

Μαζί με σχολεία από την Ιταλία, την Πολωνία και την Τουρκία, υλοποιήσαμε πλήθος συνεργατικών δράσεων που αναδεικνύουν το ανοιχτό πνεύμα και τη διεθνή διάσταση του σχολείου μας.

Στο πλαίσιο του έργου και πάντα σε συνεργασία και αλληλεπίδραση με τους εταίρους μας, γνωριστήκαμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες, παρουσιάσαμε τους εαυτούς μας και τις πόλεις μας και ανταλλάξαμε θετικά μηνύματα και ευχές. Επικοινωνήσαμε στα αγγλικά και στα γαλλικά, μαγειρέψαμε, χορέψαμε και παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου μας. Διακοσμήσαμε τις τάξεις μας, ενισχύσαμε τις ψηφιακές μας δεξιότητες, μάθαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο και αντιμετωπίσαμε το άγχος μέσα από δημιουργικές και ευχάριστες δραστηριότητες.

Μέσα από καινοτόμες μεθόδους, πολιτισμική ανταλλαγή και αυθεντική γλωσσική επικοινωνία, οι μαθητές μας ήρθαν πιο κοντά στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα, ξεπερνώντας τον φόβο του διαφορετικού και χτίζοντας γέφυρες κατανόησης και αποδοχής.

Παρά την απαιτητική προετοιμασία και τον κόπο, οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν βίωσαν μια βαθιά επιμορφωτική και ενδυναμωτική εμπειρία. Αντάλλαξαν καλές πρακτικές με συναδέλφους από το εξωτερικό, υλοποίησαν καινοτόμες δράσεις στην τάξη και ενίσχυσαν τις γλωσσικές και ψηφιακές τους δεξιότητες, επιβεβαιώνοντας ότι η συνεργασία και η δημιουργικότητα δεν έχουν σύνορα.

Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα eTwinning δεν είναι απλώς μια μοναδική εμπειρία, αλλά το πρώτο βήμα για νέες συνεργασίες και συνεχόμενη εξέλιξη του σχολείου μας στον διεθνή εκπαιδευτικό χώρο.

Υπεύθυνες προγράμματος

Ανδρεάδου Δήμητρα – Μητκούδη Ανθή – Παπαδοπούλου Ζωή

Διάκριση των παιδιών μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε.

Κλείνοντας μια δημιουργική χρονιά, η ομάδα Φυσικών Επιστημών του 1ου Γυμνασίου κατέκτησε δύο διακρίσεις στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό βιντεοπειραμάτων που διοργάνωσε η ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε:

1) Αργυρό μετάλλιο για την ομάδα “Παιχνίδια με την πυκνότητα”, που την αποτελούσαν οι: Μαριάννα Γρηγοριάδου (Β3), Παναγιώτης Γρηγοριάδης (Β3), Κωνσταντίνος Δαμιανίδης (Β1) και

2) Χάλκινο μετάλλιο για την ομάδα “Ο αλχημιστής”, που την αποτελούσαν οι: Παναγιώτης Αμπατσίδης (Γ1), Ευριπίδης Νικολαΐδης (Γ2), Γιάννης Πετρίδης (Γ2).

Τις δύο ομάδες υποστήριξε άρτια στο τεχνικό μέρος, με έμπνευση και χιούμορ, ο συμμαθητής τους Ιάσονας Σουγκάκης (Γ2).

Η κοινότητα του σχολείου μας συγχαίρει και ευχαριστεί όλα τα παιδιά για τις ώρες ζωντάνιας, κεφιού και δημιουργικότητας που αφιέρωσαν γεμίζοντάς μας χαρά και υπερηφάνεια, αλλά και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τη δράση κ. Κανσίζογλου Αβραάμ και κα Θεοδωρίδου Βασιλική!

Και καθώς ξεκινά η εξεταστική περίοδος, ευχόμαστε στους μαθητές και τις μαθήτριές μας καλή επιτυχία!

Συγκέντρωση, ψυχραιμία και πίστη στον εαυτό σας. Πάμε δυνατά!

Από τη συντακτική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Γιαννιτσών.

Σεμινάριο νέου Διαδραστικού Πίνακα

Οι νέοι διαδραστικοί πίνακες που εγκαθίστανται στα σχολεία της χώρας, στην πραγματικότητα είναι «οθόνες αφής 75 ιντσών με ενσωματωμένο υπολογιστή». Είναι σαν να έχεις στη διάθεσή σου ένα τεράστιο τάμπλετ με τις δυνατότητες ενός σύγχρονου υπολογιστή, στην καρδιά της εκπαιδευτικής διαδικασίας, δηλαδή τη σχολική τάξη.

Στα πλαίσια της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης Σχολικής μονάδας δημιουργήσαμε με τον εξαιρετικό φίλο και συνάδελφο Στέφανο Μιχαηλίδη, ένα εκπαιδευτικό βίντεο για αυτά τα νέα ψηφιακά εργαλεία.

Ο Στέφανος έκανε μία γενικότερη παρουσίαση και μία επίδειξη απλών λειτουργιών με στόχο την εξοικείωση των εκπαιδευτικών. Μας ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας του διαδραστικού πίνακα και μας έδωσε γενικές κατευθύνσεις για το πώς μπορούν όλοι οι καθηγητές ανεξαρτήτου ειδικότητας να αξιοποιήσουν το ψηφιακό εργαλείο.

Γεώργιος Γρηγοριάδης ΠΕ 11