Αρχική » Σχολείο » Εσωτερική αξιολόγηση

Καλώς ήρθατε στο 1ο ΕΠΑ.Λ Φιλιππιάδας

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.

Εσωτερική αξιολόγηση

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024   

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ  ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-2024



Λήψη αρχείου

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου
της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου


ΑΞΟΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ 1ου ΕΠΑ.Λ. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

Α) ΓΕΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Β) ΜΑΘΗΤΕΙΑ
Γ)ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Δ) ΝΕΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Ε) ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΡOΤΥΠΟ ΕΠΑ.Λ.
ΣΤ) ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ


1. ΓΕΝΙΚΑ

Κατά το σχολικό έτος 2020-21 το 1ο ΕΠΑ.Λ. Φιλιππιάδας λειτούργησε ως εξής:

ΤΜΗΜΑΤΑ – ΤΑΞΕΙΣ – ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Α’ ΤΑΞΗ (ΕΠΑ.Λ.)
Σύνολο εγγεγραμμένων μαθητών : 50
Τμήματα: 2

Β’ ΤΑΞΗ (ΕΠΑ.Λ.)
Σύνολο εγγεγραμμένων μαθητών: 29
Τμήματα γενικής παιδείας: 2
Τμήματα τομέων: 3

Β – Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού με (1) τμήμα και μαθητές 10
Β – Διοίκησης και Οικονομίας με (1) τμήμα και μαθητές 11
Β – Γεωπονίας με (1) τμήμα και μαθητές 8

Γ’ ΤΑΞΗ (ΕΠΑ.Λ.)
Σύνολο εγγεγραμμένων μαθητών: 12
Τμήματα γενικής παιδείας: 1
Τμήματα ειδικοτήτων: 3

Γ- Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων με 3 μαθητές.
Γ-Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών με 5 μαθητές.
Γ- Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής με 4 μαθητές.

Τα εξ αποστάσεως μαθήματα της σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας έγιναν σε ικανοποιητικό βαθμό με εμπλοκή μεγάλου αριθμού μαθητών και καθηγητών.

2.ΜΑΘΗΤΕΙΑ

Το σχολικό έτος 2020-21 λειτούργησε ένα τμήμα μαθητείας. Έγιναν οι εξετάσεις πιστοποίησης των τριών τμημάτων μαθητείας του σχολικού έτους 2017-18 και εκκρεμεί η πιστοποίηση του ενός τμήματος μαθητείας του σχολικού έτους 2018-19.

3. ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ

Τόσο τα μαθητικά συμβούλια των τάξεων, όσο και το 15-μελές του Σχολείου λειτούργησαν ομαλά και σε αγαστή συνεργασία με το Σύλλογο Καθηγητών και τη Διεύθυνση του σχολείου μας.

4. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Κατά το σχολικό έτος 2020 – 2021 παρά τις προσκλήσεις μας οι γονείς των μαθητών που δραστηριοποιήθηκαν αντιστοιχούσαν σε μονοψήφιο αριθμό. Ανασταλτικός παράγοντας για τη δραστηριοποίηση των γονέων είναι ο απομακρυσμένος τόπος διαμονής τους, κατοικούν εκτός πόλης σε αγροτικές περιοχές καθώς επίσης και η πρωινή ενασχόλησή τους.

5. ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Η μεταφορά των μαθητών από Φιλιππιάδα και την περιφέρεια έγινε με λεωφορεία του ΚΤΕΛ Πρέβεζας Άρτας και Ιωαννίνων καθώς και με μισθωμένα ταξί χωρίς κανένα πρόβλημα και με τους περιορισμούς που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία.

6. ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ – ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Το σχολικό έτος 2020-21 το σχολείο δεν τέθηκε υπό κατάληψη. Το σχολείο ανέστειλε τις παραδοσιακές λειτουργείες κατά διαστήματα λόγω κορωνοϊού, τα μαθήματα υλοποιούνταν εξ” αποστάσεως με σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση μέσω internet.

7. ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Η επίδοση των μαθητών κρίνεται ικανοποιητική.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία
ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Στα θετικά σημεία του σχολείου είναι ότι το σχολικό έτος 2020-21 το σχολείο προγραμμάτισε διάφορες παιδαγωγικές και γνωσιολογικές δράσεις:
1. Στα πλαίσια της δράσης ¨ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.” σε συνεργασία με το “ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ & ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ NOHSIS” και στο ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΣΠΑ 2014-2020 “ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020” αναπτύχθηκε στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Φιλιππιάδας τεχνολογική δράση με τίτλο “ ΤΟ ΕΠΑ.Λ ΞΑΝΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ” που συμμετείχαν οι τομείς ηλεκτρολογίας-ηλεκτρονικής και γεωπονίας, με δράσεις ανάπλασης του αύλειου χώρου του σχολείου σε συνδυασμό με τον ηλεκτροφωτισμό του με αυτόνομα φωτοβολταϊκά πάνελ.
Ανάδοχος του έργου το 1ο ΕΠΑ.Λ. Φιλιππιάδας με συνολικό προϋπολογισμό 2322 ευρώ. Το έργο υλοποιήθηκε από 04/02/2020 έως 16/05/2021.
2. Εκδήλωση διαδικτυακή για την διαχείριση κρίσεων.

Σημεία προς βελτίωση
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Σημεία προς βελτίωση και οι στόχοι του σχολείου για το νέο σχολικό έτος 2021-22
σε τέσσερα πεδία:
Α. Γνωσιολογικό και παιδαγωγικό πεδίο.
Β. Μεταλυκειακό πεδίο μαθητείας.
Γ. Ευρωπαϊκό πεδίο, συνέχιση των προγραμμάτων Erasmus .
Δ. Στα πλαίσια της δράσης ¨ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.” συνέχιση της συνεργασίας με το “ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ & ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ NOΗSIS”

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία

Είναι ο σχεδιασμός η πραγματοποίηση και αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου και η μαθησιακής προόδου μαθητών με διαγνωστικά τεστ που πραγματοποιήθηκαν, μαθησιακή διαδικασία/μέθοδοι τεχνικές, μαθησιακή πρόοδος των μαθητών/τριών στα γνωστικά αντικείμενο και ιδιαίτερα στην ελληνική γλώσσα και τα μαθηματικά, αντιμετώπιση δυσκολιών στην εκμάθηση της Ελληνικής και τρόποι αντιμετώπισής τους, ένταξη και συμπερίληψη των μαθητών/τριών στην τάξη και το σχολικό περιβάλλον, ομαλή φοίτηση, αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, αντιμετώπιση οικογενειακών δυσκολιών κ.ά.
Σημεία προς βελτίωση
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ)
(π.χ. συνεργασία με εκπαιδευτικούς και άλλους φορείς για την επιτυχέστερη λειτουργία της Τ.Υ.)
Υπήρξε πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των διδασκόντων των άλλων τμημάτων και του Διευθυντή προκειμένου για την πρόοδο των παιδιών καθώς και για την ικανοποίηση των αναγκών που προκύπταν. Επίσης, η επικοινωνία με τη συντονίστρια του προγράμματος και τα μέλη της δομής φιλοξενίας ήταν συχνή.

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία
Η συμμετοχή σε αυτές τις παιδαγωγικές δράσεις πολλών καθηγητών και μαθητών.

Σημεία προς βελτίωση

Α) Ποιοτική ανασυγκρότηση καθηγητικού και μαθητικού δυναμικού με αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων θεσμικών ρυθμίσεων και δυνατοτήτων.
Β) Ίδρυση νέων τομέων όπως έχει προταθεί από την διοίκηση του σχολείου προς το Υπουργείο Παιδείας και εξέταση της δυνατότητας για μετατροπή του σχολείου σε ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΠΑ.Λ.
Γ) Συνέχιση και επέκταση της μαθητείας.
Δ) Εφαρμογή και συνέχεια στα ευρωπαϊκά προγράμματα.
Ε) Συνέχιση και βελτίωση του πλαισίου δράσης ¨ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ.”

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β ΠΡΟΣ Γ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ.

 

Ημερολόγιο

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
European Radio Logo
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση