Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα «Μένω πάντα ασφαλής όταν κυκλοφορώ», το οποίο εντάσσεται στη θεματολογία Ευ ζην: Διατροφή- Αυτομέριμνα- Οδική ασφάλεια, οι μαθητές της Δ΄ Τάξης μαζί με την εκπαιδευτικό τους Λαζάρου Σωτηρία πραγματοποίησαν περίπατο στη γειτονιά γύρω από το σχολείο για να δουν και να καταγράψουν τα σήματα οδικής κυκλοφορίας που υπάρχουν στον δρόμο.
Παράλληλα, τα παιδιά σχεδίασαν και ζωγράφισαν σήματα κυκλοφορίας, τα οποία τοποθετήθηκαν περιμετρικά στο γήπεδο του μπάσκετ στο προαύλιο του σχολείου. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παίξουν στην αυλή με τα σήματα και να μάθουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται στον δρόμο, έχοντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής.
Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα σήματα και τα αναζητούσαν στον δρόμο κατά τη διάρκεια του περιπάτου. Στο παιχνίδι στο προαύλιο ακολουθούσαν τις υποδείξεις της εκπαιδευτικού και μετακινούνταν ανάλογα με ό,τι έδειχνε το κάθε σήμα. Παρατηρήθηκε, ακόμα, ότι άρχισαν να είναι πιο προσεκτικοί με τα σήματα που συναντούν όταν κυκλοφορούν, ενώ ενδιαφέρθηκαν να μάθουν ακόμα περισσότερα σήματα.
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες οι μαθητές μπόρεσαν να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη και να αναπτύξουν δεξιότητες της κοινωνικής ζωής, όπως η αυτομέριμνα, η προσαρμοστικότητα και η υπευθυνότητα. Επιπλέον, έγινε σύνδεση με το μάθημα της γλώσσας και την ενότητα που σχετίζεται με την κυκλοφοριακή αγωγή.