Το Δ’1 αθλείται!!!

Σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον οι μαθητές του Δ’1 αθλήθηκαν, ψυχαγωγήθηκαν και έμαθαν μέσα από το πρότυπο πρόγραμμα που χρησιμοποιεί το Π.Γ. με τη βοήθεια εξειδικευμένων Καθηγητών Φυσικής  Αγωγής

Περάσαμε τέλεια!!!

20170315_11050620170315_11412120170315_114133

20170315_11423720170315_11435520170315_120559

20170315_12111820170315_121215

ΤΠΕ–Εργασίες μαθητών Ε’&ΣΤ’ τάξης στην Easy Logo

ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ EASYLOGO

Είναι ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού. Είναι γλώσσα με την οποία μπορώ να σχεδιάσω διάφορα σχήματα στην περιοχή σχεδίασης του περιβάλλοντός της

Το προγραμματιστικό περιβάλλον EasyLogo απευθύνεται κυρίως σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτήσουν τις βασικές δεξιότητες προγραμματισμού, έτσι ώστε να καλλιεργήσουν τη δυνατότητα αναλυτικής και συνθετικής σκέψης. Το λιτό περιβάλλον επιτρέπει στο μαθητή να κατανοήσει γρήγορα το αντικείμενο με το οποίο καλείται να ασχοληθεί, γεγονός που το καθιστά ιδανικό σε μικρές ηλικίες, όπου ο μαθητής εύκολα αποπροσανατολίζεται σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε δυνατότητες και επιλογές. Επιπλέον, η EasyLogo αποτελεί κλειστό περιβάλλον προγραμματισμού, αφού οι εντολές έχουν μορφή πλακιδίων, αποτρέποντας τα συντακτικά λάθη κατά την ανάπτυξη του προγράμματος.

st1-pc33ΣΤΙ-pc10στ1-PC9στ1-pc8 στ1-PC6Στ1-pc5 ΣΤ1-PC1 Ε1-PC10 Ε1-PC7 Ε1-PC4 Ε1-PC3 E1-pc8 ST1-PC3 E1-PC9  E1-PC6 E1-PC5 E1-PC2

 

Ενιαίου Τύπου Δημοτικό Σχολείο

Η δημιουργία ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ προκύπτει από τη
συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για
όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας. Η έμπρακτη εφαρμογή των αρχών
της ισοτιμίας και της δικαιοσύνης στην Εκπαίδευση επιχειρείται με την ενιαία
παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους
τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας από 4/θέσια και πάνω (περίπου
3.555 σχολικές μονάδες). Με την συνεπακόλουθη ενοποίηση των
Εβδομαδιαίων Ωρολογίων Προγραμμάτων, αφού ελήφθη υπόψη εισήγηση
του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) καθώς και τα πορίσματα της
Επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου για την υποχρεωτική εκπαίδευση,
καθιερώνεται ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Ο νέος ενιαίος
τύπος δημοτικού σχολείου εξασφαλίζει τον εμπλουτισμό και την επέκταση
των προσφερόμενων νέων γνωστικών αντικειμένων (ΤΠΕ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ) στους μαθητές όλων των τύπων σχολείων από 4/θέσια και πάνω
(περίπου 3.555 σχολικές μονάδες) Η λειτουργία του ενιαίου τύπου
Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου ορίζεται από τις 8:00 έως τις 13:15 και για τη
ζώνη του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος από τις 13:15 έως τις
16:00. Εξασφαλίζεται και γενικεύεται η ώρα μελέτης για όλους τους μαθητές
με εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ 70, ώστε, οι μαθητές να απαλλάσσονται, στο
μέγιστο δυνατό βαθμό, από τον φόρτο προετοιμασίας των μαθημάτων και
των εργασιών της επόμενης ημέρας. Στη τρίτη ώρα του ολοήμερου
προγράμματος προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών
αντικειμένων (ΤΠΕ, Αγγλικά, Αθλητισμός, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή,
Μουσική, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων) που δίνουν την ευκαιρία στην
πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των
μαθητών.

1

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eiδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση του θεσμού της παράλληλης στήριξης των
μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι φοιτούν
στο γενικό σχολείο, με στόχο την ενσωμάτωσή τους και την εξασφάλιση της
προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την
αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής
αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Στο πλαίσιο αυτό θα
απαχολοηθούν 2.300 εκπαιδευτικοί (ΑΠ6: 2.084, ΑΠ8:96, ΑΠ9:120) που θα
συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και θα
υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή και με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις
του προγράμματος σπουδών τους. Η απασχόληση των εκπαιδευτικών θα
αφορά τόσο την Π/βάθμια εκπαίδευση όσο και τη Δ/βάθμια. Επίσης,
προβλέπεται η απασχόληση ατόμων ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)
για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν (μαθητές με κινητικά
προβλήματα κλπ), καθώς και ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
(ΕΕΠ)/σχολικοί νοσηλευτές για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής
φροντίδας.

1

Συνταγές με ελαιόλαδο.

Οι μαθητές του Δ’2 σας προτείνουν να δοκιμάσετε τις παρακάτω συνταγές με ελαιόλαδο!!!

Δείτε το στο slideshare.net

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:  Δήμητρα Λουκά

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς