1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Διάκριση των μαθητών της Στ’ τάξης στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας

Μαρ 201526
Το Σάββατο, 21 Μαρτίου, οι μαθητές της Στ’ τάξης με την καθηγήτρια των Γαλλικών κα Τόλκα Ελένη, παραβρέθηκαν στο Γαλλικό Ινστιτούτο στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να παραστούν στη βράβευσή τους για την εργασία που εκπόνησαν στον ετήσιο διαγωνισμό του Ινστιτούτου, με θέμα  “Μια πρόσκληση σε ταξίδι”. Είναι η δεύτερη φορά που το σχολείο μας διακρίνεται στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Η εργασία των παιδιών, που είναι μια πολύ καλή διαφήμιση για τον τόπο μας,  θα αναρτηθεί σύντομα στο blog μας. Ο Σύλλογος διδασκόντων του σχολείου συγχαίρει θερμά τους μαθητές και την καθηγήτριά τους για την διάκριση αυτή και εύχεται πάντα καλή διάθεση και μεράκι για περισσότερες διακρίσεις!!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διάκριση των μαθητών της Στ’ τάξης στο διαγωνισμό Γαλλοφωνίας    

Η γιορτή των Χριστουγέννων

Ιαν 201521
Με μια λαμπρή και χαρούμενη γιορτή, έκλεισε το έτος αυτό στο σχολείο μας, από τους μαθητές της Α και Β τάξης Δημοτικού. Τα παιδιά ντυμένα νιφάδες, αστεράκια, αγγελάκια, δωράκια για το δέντρο, παρουσίασαν μια πολύ όμορφη μουσικοχορευτική εκδήλωση και μας προετοίμασαν να δεχτούμε τη νέα χρονιά με χαρά και ευτυχία!!

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή των Χριστουγέννων    

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές στις τάξεις!!!

Δεκ 201418
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος δάσκαλοι και μαθητές ξέφυγαν από την ρουτίνα των μαθημάτων και διασκέδασαν φτιάχνοντας διάφορες κατασκευές εν όψει της αγαπημένης γιορτής μικρών και μεγάλων, των Χριστουγέννων. Καραβάκια, ημερολόγια, αγγελάκια, καρτούλες, φαναράκια, χιονονιφάδες, μπάλες για το χριστουγεννιάτικο δέντρο και πολλές ζωγραφιές δημιουργήθηκαν με πολλή αγάπη και φροντίδα! Σας παρουσιάζουμε τα έργα μας κι ελπίζουμε να σας αρέσουν και να σας γεμίσουν με καινούριες ιδέες!!! Και του χρόνου με υγεία! Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους μας!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες κατασκευές στις τάξεις!!!    

Η γιορτή του Πολυτεχνείου

Νοέ 201420
Μια πολύ όμορφη εκδήλωση παρουσίασαν οι μαθητές της Ε τάξης για την 41η επέτειο της εξέγερσης  των φοιτητών του Πολυτεχνείου. Η γιορτή παρουσιάστηκε ανήμερα της επετείου, Δευτέρα 17 Νοέμβρη 2014, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Οι μαθητές αναφέρθηκαν στο χρονικό της εξέγερσης, απήγγειλαν ποιήματα και παρουσίασαν μικρά θεατρικά δρώμενα για την ημέρα εκείνη.  

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή του Πολυτεχνείου    

Εκπαιδευτική επίσκεψη στα Κάστρα Σερβίων

Οκτ 201431
Την Πέμπτη, 30 Οκτώβρη 2014, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών της Δ’ και της Στ’ τάξης, με τις δασκάλες τους κα Σοφία Σαββίδου και κα Μαρία Καραδήμα αντίστοιχα,  στα Βυζαντινά Κάστρα των Σερβίων, στο πλαίσιο του αντίστοιχου προγράμματος που θα εκπονήσουν στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν το χώρο, να απολαύσουν τη θέα και -κυρίως- να ακούσουν και να συλλέξουν πολύτιμες πληροφορίες από τον ξεναγό μας, τον κ. Νίκο Μπουκουβάλα, καθηγητή χημείας, μέλος του Μορφωτικού Ομίλου Σερβίων, που είχε την καλοσύνη να μας συνοδεύσει. Τον ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη βοήθειά του.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στα Κάστρα Σερβίων    

Επέτειος 28ης Οκτωβρίου

Οκτ 201431
Με επισημότητα γιορτάστηκε και φέτος η εθνική επέτειος της 28ης Οκτωβρίου 1940.  Προηγήθηκε δοξολογία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου και ακολούθησε παρέλαση των μαθητών όλων των σχολείων στην Λεωφόρο Α.Παπανδρέου. 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επέτειος 28ης Οκτωβρίου    

Γιορτή για την 28η Οκτωβρίου 1940

Οκτ 201431
Τη Δευτέρα, 27 Οκτώβρη 2014, γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Τη γιορτή ετοίμασαν και παρουσίασαν οι μαθητές της Γ’ και Δ’ τάξης. Την εκδήλωση παρακολούθησαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας καθώς και οι γονείς των μαθητών. 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή για την 28η Οκτωβρίου 1940    

Η επέτειος της Απελευθέρωσης

Οκτ 201416
Σε πανηγυρικό κλίμα γιορτάστηκε και φέτος την Δευτέρα 10 Οκτώβρη 2014 η επέτειος της Απελευθέρωσης των Σερβίων από τους Τούρκους. Προηγήθηκε δοξολογία στο μνημείο Πόρτες, στο Προσήλιο και ακολούθησε παρέλαση των μαθητών στη λεωφόρο Α.Παπανδρέου. Συγχαρητήρια στους μαθητές όλων των σχολείων.
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η επέτειος της Απελευθέρωσης    

1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Οκτ 201416
Την Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014, στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το σχολείο μας συμμετείχε μαζί με το 2ο και το 4ο Δημοτικό Σχολείο Σερβίων σε αθλητικούς αγώνες, που πραγματοποιήθηκαν στο Αθλητικό Κέντρο Σερβίων. Διοργανώθηκαν αγώνες 60μ., αγώνες ποδοσφαίρου και αγώνες καλαθοσφαίρισης. 
Είχαν προηγηθεί την Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014, την 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο χώρο του σχολείου, δράσεις σχετικές με το Θεματικό Άξονα “Ρατσισμός και διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”, όπως προβολή δύο ταινιών, ακροάσεις μουσικών κομματιών και ζωγραφική-κολάζ, σχετικά με το θέμα αυτό. 
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού    

Η ιστορία του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων

Οκτ 20147
Με αφορμή το μάθημα της γλώσσας της Δ’ τάξης “Αστραδενή”, στο οποίο γίνεται περιγραφή του σχολείου της Σύμης από την μαθήτρια Αστραδενή, ζητήσαμε από τα παιδιά να βρουν πληροφορίες για την ιστορία και του δικού μας σχολείου. 
Στα αρχεία μας βρήκαμε την ιστορία του 1ου Δημοτικού Σχολείου, όπως την αφηγήθηκε παλιότερα σε ένα από τα εγγόνια της η κα Μαίρη Καραλιώτα – Τσικαρδάνη, η οποία υπήρξε δασκάλα και διευθύντρια του σχολείου. Παραθέτουμε το κείμενο, όπως ακριβώς το κατέγραψε το εγγόνι της. 
“Το 1ο Δημοτικό Σχολείο των Σερβίων έχει μεγάλη ιστορία. Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, στο χώρο που σήμερα είναι η παιδική χαρά, υπήρχε ένα μεγάλο κτίριο, με τριάντα πέντε δωμάτια, όπου στεγάζονταν οι δημόσιες υπηρεσίες. Πίσω από το κτίριο ήταν το προαύλιο με μαρμάρινα συντριβάνια και ωραίες βρύσες. Μετά την απελευθέρωση των Σερβίων, το 1912, έγινε ορφανοτροφείο για τα ορφανά παιδιά του πολέμου.
Ο χώρος που είναι σήμερα χτισμένο το σχολείο μας, ήταν το προαύλιο των τούρκικων φυλακών. 
Ορισμένα ερείπια από φαρδιά πέτρινα ντουβάρια, σώζονται ακόμη. Την ημέρα που απελευθερώθηκαν τα Σέρβια, τον Οκτώβρη του 1912, οι Τούρκοι έβγαλαν τους φυλακισμένους Έλληνες παπάδες, δασκάλους και προκρίτους και τους σκότωσαν. Είναι οι 117 Εθνομάρτυρες, γι’ αυτό και ο τόπος που είναι κτισμένο το σχολείο μας, είναι ιερός.
Το ορφανοτροφείο που είπαμε παραπάνω, λειτούργησε μετά το 1936. Κατόπιν, το 1943, στεγάστηκε Δημοτικό Σχολείο, που κάηκε από τους Γερμανούς, όπως όλα τα σπίτια των Σερβίων. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το 1946, χτίστηκε το σχολείο με τη μορφή που έχει σήμερα. Κατά καιρούς έγιναν κάποιες επισκευές, χωρίς όμως να αλλάξει η βασική μορφή. 
Το 1995, μετά το σεισμό της 13ης Μαΐου, χτίστηκαν συμπληρωματικά οι 4 καινούριες αίθουσες”.
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ιστορία του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων