1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Τρέχει τρέχει το νερό…

Ιούν 201518
Στις  9 Ιουνίου οι μαθητές της Α και Β τάξης επισκέφτηκαν το ΚΠΕ Βελβεντού στα πλαίσια του προγράμματος “Τρέχει, τρέχει, τρέχει το νερό”.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τρέχει τρέχει το νερό…    

Ένα οικολογικό ταξίδι στη Δυτική Μακεδονία

Ιούν 201518
Στις 8 Ιουνίου 2015, η Ε’ τάξη παρουσίασε το πρόγραμμα “Ένα οικολογικό ταξίδι στη Δυτική Μακεδονία”, με το οποίο ασχολήθηκε στην Ευέλικτη Ζώνη. Με το πρόγραμμα ήθελαν ως τάξη να δείξουν ότι εκτός από τα ορυχεία και τα εργοστάσια της ΔΕΗ, η Δυτική Μακεδονία έχει λίμνες, ποτάμια, όμορφα φαράγγια και όμορφα χωριά.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ένα οικολογικό ταξίδι στη Δυτική Μακεδονία    

Ημέρα περιβάλλοντος

Ιούν 201518
Στις 5 Ιουνίου, τιμώντας την Ημέρα περιβάλλοντος, έγινε δεντροφύτευση στο προαύλιο του σχολείου μας, από παιδιά και εκπαιδευτικούς, με φυτά τα οποία μας προμήθευσε ο Δήμος Σερβίων – Βελβεντού.

  

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα περιβάλλοντος    

Παραδοσιακό φεστιβάλ παιχνιδιού

Ιούν 201518
Στις 4 Ιουνίου οι τρεις μικρές τάξεις του σχολείου μας Α’, Β΄και Γ’  επισκέφτηκαν το  Παραδοσιακό Φεστιβάλ Παιχνιδιού στο Λιβαδερό Κοζάνης, Εκεί είχαν την ευκαιρία να δουν και να φτιάξουν παραδοσιακά παιχνίδια , καθώς και να συμμετέχουν και τα ίδια παρουσιάζοντας τα  παιχνίδια  κότσια, βόλους και πεντόβολα. 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραδοσιακό φεστιβάλ παιχνιδιού    

Περιβαλλοντική εκδήλωση της ΔΙΑΔΥΜΑ

Μάι 201528
Η ΔΙ.Α.ΔΥ.ΜΑ. πραγματοποίησε την Παρασκευή 22 Μα:ιου 2015, εκδήλωση στο πάρκο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σερβίων, με θέμα την ανακύκλωση. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για θέματα διαχείρισης απορριμάτων, να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτά, και να μάθουν μέσω των δράσεων πώς συμμετέχουμε σωστά στην ανακύκλωση των απορριμάτων. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος οι μαθητές των δημοτικών σχολείων του Δήμου.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιβαλλοντική εκδήλωση της ΔΙΑΔΥΜΑ    

Ημερήσια εκδρομή στην Καστοριά

Μάι 201528
Την Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015, πραγματοποιήθηκε η ημερήσια σχολική μας εκδρομή, στην οποία συμμετέχουν οι μαθητές της Δ΄, Ε΄και Στ΄ τάξης. Ο προορισμός μας φέτος ήταν η κοντινή πόλη της Καστοριάς, γεγονός που μας χαροποίησε ιδιαίτερα, καθώς έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια να κάνουμε μακρινές εκδρομές, οι οποίες κουράζουν και ταλαιπωρούν όσους συμμετέχουν. Το πρόγραμμά μας περιελάμβανε αρχικά επίσκεψη και ξενάγηση στο Δισπηλιό, όπου υπάρχει ο νεολιθικός λιμναίος οικισμός, με χωμάτινες καλύβες.

Ακολούθησε επίσκεψη στο Ενυδρείο Καστοριάς, το οποίο όπως ενημερωθήκαμε από την υπεύθυνη, είναι το μεγαλύτερο των Βαλκανίων και φιλοξενεί ένα μεγάλο αριθμό ειδών του γλυκού νερού, όπως χέλια, γριβάδια, τρίτωνες, μέχρι και οξύρρυγχους.

Η τελευταία προγραμματισμένη επίσκεψή μας ήταν στο σπήλαιο της Καστοριάς, που είναι γνωστό ως “Η σπηλιά του Δράκου”. Είναι ένα σπήλαιο 6.000.000 ετών, το οποίο ανακαλύφθηκε τυχαία από τρεις άντρες, που ζήτησαν καταφύγιο εκεί, το 1956. Από το 2010 είναι επισκέψιμο και είναι ένα πραγματικό στολίδι, καθώς επικοινωνεί με τη λίμνη και τα νερά του δίνουν μια όψη μαγική!

Καταλήξαμε για φαγητό στο πάρκο της Μεσοποταμίας, έναν υπέροχο ανοιχτό χώρο, με μπόλικα τραπέζια και χώρους για παιχνίδι, πράσινο, καλό φαγητό και άριστη εξυπηρέτηση. Φυσικά, δε θα μπορούσε να λείψει ένα παγωτό στην άκρη της λίμνης Ορεστιάδας, αλλά κι ένας καφές για τους συνοδούς δασκάλους. Τα παιδιά απόλαυσαν κάθε στιγμή και συνειδητοποιήσαμε την αξία του να γνωρίσουμε πρώτα πρώτα τον τόπο μας! Και του χρόνου με υγεία!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερήσια εκδρομή στην Καστοριά    

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής

Απρ 201524
Την Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Αιανής. Πρόκειται για ένα πραγματικά αξιόλογο μουσείο, που αποτελεί κόσμημα για την ευρύτερη περιοχή. Οι μαθητές της Γ’, Δ’ και Στ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν από την υπεύθυνη αρχαιολόγο στις πέντε αίθουσες, να παρατηρήσουν τα εκθέματα και να μάθουν πολλά και σημαντικά πράγματα για τον τρόπο ζωής του παρελθόντος. Στη συνέχεια, εκπονήθηκε εργαστήριο αγγειοπλαστικής, όπου οι μαθητές ξεδίπλωσαν τα ταλέντα και τη φαντασία τους, δημιουργώντας μικρά αντικείμενα, εμπνεόμενοι από τα εκθέματα που είχαν γνωρίσει στην ξενάγηση.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιανής    

“Μια φορά κι έναν καιρό…στο κάστρο των Σερβίων”

Μαρ 201530
Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης, παρουσιάστηκε σήμερα, 30 Μαρτίου 2015, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας το πρόγραμμα “Μια φορά κι έναν καιρό…στο κάστρο των Σερβίων”. Την εκδήλωση οργάνωσαν οι μαθητές της Δ’ και Στ’ τάξης με τις δασκάλες τους, κα Σαββίδου Σοφία και κα Καραδήμα Μαρία, αντίστοιχα. Τα παιδιά παρουσίασαν τις εργασίες τους και ένα θεατρικό αναφερόμενο στη Βυζαντινή εποχή, δίνοντας σημαντικές πληροφορίες ιστορικού περιεχομένου σε όλους τους παρευρισκόμενους, πληροφορίες που άντλησαν μέσω της έρευνάς τους κατά την εφαρμογή του προγράμματος. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο νέος Σχολικός Σύμβουλος της περιφέρειάς μας, κος Καλλιανιώτης Θανάσης και η Υπεύθυνη σχολικών προγραμμάτων, κα Βέλκου Βάσω.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μια φορά κι έναν καιρό…στο κάστρο των Σερβίων”    

Παρουσίαση Προγράμματος

Μαρ 201529
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Ο   Διευθυντής, ο  Σύλλογος  Διδασκόντων και οι μαθητές  του
1ου  Δημοτικού  Σχολείου  Σερβίων
σας  προσκαλούν
στα πλαίσια υλοποίησης των προγραμμάτων Σχολικών δραστηριοτήτων του σχολικού έτους 2014-2015, στην παρουσίαση του προγράμματος
« Τα Κάστρα των Σερβίων»
που θα  γίνει  την Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2015 και  ώρα  10.30 π.μ. από τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς της Δ’ και ΣΤ’ τάξης  στην αίθουσα  εκδηλώσεων του σχολείου μας .
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΦΛΩΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση Προγράμματος    

Επέτειος 25ης Μαρτίου

Μαρ 201528
Η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 γιορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας, με μια εκδήλωση – αφιέρωμα που διοργανώθηκε από τους μαθητές της Στ’ τάξης και τη δασκάλα τους Μαρία Καραδήμα. Στο αφιέρωμα αυτό απαγγέλθηκαν ποιήματα μεγάλων Ελλήνων και ξένων ποιητών, ποιήματα που εξύψωναν την ηρωική Επανάσταση και την γενναία ελληνική ψυχή, σε μια στιγμή που όλοι έχουμε ανάγκη φωτεινών παραδειγμάτων. Η κάθε απαγγελία ήταν επενδεδυμένη με μουσική από διάσημους δημιουργούς.  Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Μαρτίου, με τη συμμετοχή της καθηγήτριας της μουσικής κας Τόλκα Ελένης.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επέτειος 25ης Μαρτίου    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων