Οι μαθητές της Γ’ τάξης είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα της ένταξης και αποδοχής των ατόμων με αναπηρία, γνωρίζοντας τον κόσμο τους λίγο καλύτερα. Η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης μίλησε στους μαθητές για τη χρήση της νοηματικής γλώσσας και τους δίδαξε το αρχικό του ονόματός τους σε αυτήν. Έπειτα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με κείμενα σε κώδικα Braille και με απτικές εικόνες. Αφού τα μελέτησαν, ακολούθησε συζήτηση για τον τρόπο πρόσληψης πληροφοριών από τα άτομα με οπτική αναπηρία. Τέλος, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και έπαιξαν ένα παιχνίδι με τίτλο “Οδήγησέ με με ασφάλεια.”