Στο Τμήμα Υποδοχής του σχολείου μας φοιτούν μαθητές και μαθήτριες με ελάχιστη ή μέτρια γνώση της ελληνικής γλώσσας, οι οποίοι προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με πολιτισμικές ή/και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες. Υπεύθυν για τη σχολική χρονιά 2021-2022 είναι
Η λειτουργία του Τμήματος Υποδοχής στηρίζεται πάντα στην αρχή της ισότιμης πρόσβασης και της αποτελεσματικής ένταξης των προαναφερθέντων μαθητών στην εκπαίδευση αλλά και στην κοινωνία.
Στόχος είναι η εκμάθηση των ελληνικών ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στο Πρόγραμμα Σπουδών και να παραμείνουν στο σχολείο ολοκληρώνοντας τη φοίτησή τους στην Πρώτη Βαθμίδα της Εκπαίδευσης.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, αφού διαπιστωθεί το γνωστικό τους επίπεδο, χωρίζονται σε μικρά, φροντιστηριακά τμήματα ώστε να τους παρέχεται συστηματική διδακτική υποστήριξη ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Στο πλαίσιο των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, έχει ως βασική αρχή την προώθηση μέτρων που αποβλέπουν στην άρση των ανισοτήτων και στη διασφάλιση ισότητας ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους/τις μαθητές/τριες ο Νόμος 3879/2010 (ΦΕΚ 163Α/21.09.2010) άρθ. 26 παρ. 1α και 1β εισάγει το θεσμό των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας. «…Στόχος των Ζ.Ε.Π. είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της λειτουργίας υποστηρικτικών δράσεων για τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης, όπως ιδίως η λειτουργία τάξεων υποδοχής,[…] Επιπρόσθετα, ρυθμίζονται τα θέματα που αφορούν την οργάνωση και τη λειτουργία των Ζ.Ε.Π., τη στελέχωσή τους με προσωπικό, την απασχόληση εκπαιδευτικών κατ’ αναλογία του αριθμού των μαθητών που χρήζουν διαφοροποιημένης διδακτικής παρέμβασης και κάθε σχετικό θέμα».
Οδηγίες και κατευθύνσεις για την ίδρυση και λειτουργία Τάξεων Υποδοχής (ΤΥ) ΖΕΠ για το σχολικό έτος 2020-2021 σε δημοτικά σχολεία της χώρας – Α΄Φάση