Ενημέρωση για τις εκδηλώσεις λήξης της σχολ.χρονιάς

Σας ενημερώνουμε ότι οι εκδηλώσεις του σχολείου μας και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για τη λήξη του σχολικού έτους 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη, 11-6-2025 και ώρα 18:00 μ.μ. στο χώρο του σχολείου μας.

Το πρωί της Τετάρτης δε θα πραγματοποιηθούν μαθήματα λόγω μεταφοράς ωραρίου στην απογευματινή βάρδια.

Την Πέμπτη, 12-6-2025, το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά.

Την Παρασκευή, 13-6-2025, και ώρα 8:30 – 9:30 π.μ. θα δοθούν οι βαθμοί.

KENTRIKO TELOS SCHOLIKHS CHRONIAS

Οδοντιατρικός έλεγχος – Ημερήσια εκδρομή

Τη Δευτέρα, 2-6-2025, και την Τετάρτη, 4-6-2025, οδοντίατρος του Κ.Υ. Μουζακίου επισκέφθηκε το σχολείο μας και πραγματοποίησε οδοντιατρικό έλεγχο σε μαθητές και μαθήτριες της σχολικής μονάδας. Επιπλέον, τους μίλησε για τη σημασία του τακτικού και σωστού βουρτσίσματος των δοντιών, καθώς και για άλλους τρόπους πρόληψης της τερηδόνας, που δυστυχώς ταλαιπωρεί πολλά “παιδικά δοντάκια”.

od 2 od 1 od 3

Την Πέμπτη, 5-6-2025, πραγματοποιήθηκε η ετήσια ημερήσια εκδρομή όλων των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας λίγο πριν τη λήξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν το αναψυκτήριο του Καππά, όπου είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν και να παίξουν σε ένα άνετο και όμορφο φυσικό περιβάλλον λίγο πριν τη λήξη των μαθημάτων και εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών.

ekd 1 ekd 2  parko1 parko 2

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος

Την Τρίτη, 3-6-2025, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε οργανωμένη δράση κατά του καπνίσματος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις  31 Μαΐου.

Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Μουζακίου  και το Παράρτημα της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας Καρδίτσας, καθώς και με το 2ο Δημοτικό σχολείο Μουζακίου. Οι μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στους δρόμους της πόλης και μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια σχετικά με τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος στην ανθρώπινη υγεία. Με το σύνθημα «Για μια νέα γενιά χωρίς νικοτίνη», οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν και τον Δήμαρχο Μουζακίου, καθώς και το Αστυνομικό τμήμα Μουζακίου και άλλες υπηρεσίες του δήμου και έδωσαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα κατά του καπνίσματος.

kapn 3 kapn 1 kapn 2 kapn 4

Εκπαιδευτικές επισκέψεις του 1ου Δημ. σχολείου Μουζακίου

Την Πέμπτη, 29-5-2025, οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στην ετήσια καθιερωμένη ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή με χαρά και ενθουσιασμό!

Συγκεκριμένα, οι μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ επισκέφθηκαν την περιοχή της Λίμνης Πλαστήρα. Αρχικά, περιηγήθηκαν στο Σχολείο του Δάσους Κερασιάς, όπου και είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τους ήχους, τα χρώματα και την χλωρίδα του δάσους. Με έναν εκπαιδευτικό οδηγό στα χέρια τους και με την καθοδήγηση των υπευθύνων του Σχολείου του Δάσους και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες παρατήρησαν τα φυτά του δάσους, αναζήτησαν συγκεκριμένα είδη, όπως περιγράφονται στον οδηγό, αλλά και έκαναν κούνια σε αυτοσχέδιες ξύλινες κούνιες, δημιούργησαν κατασκευές με υλικά που βρήκαν τριγύρω και απόλαυσαν το κολατσιό τους σε πικ νικ στην καρδιά του δάσους.

abg 1 abg 2 abg 3 abg 4 abg 6 abg 8 abg5

Την ίδια ημέρα, οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Αρχικά, περιηγήθηκαν στο νέο αρχαιολογικό μουσείο της Βεργίνας, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν ορισμένα από τα πιο ξεχωριστά και εντυπωσιακά ευρήματα από την περίοδο της Μακεδονικής Ηγεμονίας , όπως η ασπίδα και πανοπλία του Φιλίππου Β΄ και η φημισμένη χρυσή λάρνακα που βρέθηκε στον τάφο του, καθώς και το εντυπωσιακό χρυσό στεφάνι, το οποίο αποτελείται από 313 χρυσά φύλλα και μαγεύει με την εκπληκτική του λεπτομέρεια. Στη συνέχεια, είδαν και τους τέσσερις τάφους και το «Ηρώον», ένα μικρό ναό αφιερωμένος στο Βασιλιά Φίλιππο Β΄ των Μακεδόνων. Η εκπαιδευτική επίσκεψη ολοκληρώθηκε στην παραλιακή περιοχή των Νέων Πόρων, όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν το γεύμα τους και στιγμές χαλάρωσης πριν την επιστροφή τους στο σχολείο μας.

dest 1 dest 2 dest 3  dest 5   dest 6dest 4

Περιβαλλοντικές δράσεις στο σχολείο μας

Την Τρίτη, 27-5-2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού σχολείου Μουζακίου συμμετείχαν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα την ανακύκλωση. Η δράση υλοποιήθηκε από εκπαιδευτικούς του ΚΕΠΕΑ Μουζακίου στο πλαίσιο συνεργασίας της σχολικής μονάδας με το συγκεκριμένο φορέα κατά τη φετινή σχολική χρονιά σε πλήθος προγραμμάτων και περιβαλλοντικών θεματικών.

Αρχικά, οι μαθητές και μαθήτριες των 2 τάξεων συζήτησαν σχετικά με τις βασικές έννοιες της ανακύκλωσης από το παρελθόν έως και σήμερα με έμφαση στους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να εντάξουμε την ανακύκλωση στην καθημερινή μας ζωή και νοοτροπία. Στη συνέχεια, στο προαύλιο του σχολείου μας, συμμετείχαν σε βιωματική δράση διαλογής υλικών και διαδραστικά παιχνίδια, που στόχο είχαν να καλλιεργήσουν με τρόπο ευχάριστο και άμεσο την περιβαλλοντική συνείδηση και ευαισθησία των παιδιών.

KPE 1      KPE 2     KPE 1 1KPE 2 1     KPE 3

Την ίδια μέρα και στο ίδιο πνεύμα, οι μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και να γευτούν φρέσκες, υγιεινές σαλάτες με λαχανικά του σχολικού μας κήπου, που είχαν συλλέξει οι ίδιοι οι μαθητές την προηγούμενη ημέρα.

syl 1 syl 2 syl 3

SAL 3 SAL 4  SAL 1 SAL 2

Λίγο πριν, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης, που συμμετέχουν φέτος σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε συνδυασμό με την πρωτοβουλία των σχολικών κήπων “Karava Project”  σε σχολικές μονάδες της Καρδίτσας, είχαν την ευκαιρία να παίξουν “τυφλόμυγα” και να γευτούν διάφορα φρέσκα λαχανικά του κήπου μας, με στόχο να μαντέψουν ποιο ήταν το καθένα. Ορισμένοι μαθητές και μαθήτριες, μάλιστα, γεύτηκαν κάποια λαχανικά για πρώτη φορά, ενώ άλλοι που δεν προτιμούσαν έως τώρα ορισμένα λαχανικά, σήμερα τα βρήκαν πεντανόστιμα!

G SAL 1 G SAL 2 G SAL 3 G SAL 4 G SAL 5

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα στη Δ΄ τάξη

Τη Δευτέρα, 26-5-2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε περιβαλλοντική δράση, που υλοποιήθηκε στο κοντινό δάσος της περιοχής, σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου.

Η εκπαιδευτικός του ΚΕΠΕΑ Μουζακίου, κα Γεωργία Μπαλατσού, συνόδευσε τα παιδιά σε μια περιήγηση στο δάσος, όπου είχαν την ευκαιρία να ακούσουν, να μυρίσουν, να παρατηρήσουν το δασικό οικοσύστημα και να συζητήσουν για τα βότανα και αρωματικά φυτά, που ευδοκιμούν στην περιοχή και όχι μόνο (δενδρολίβανο, μέντα, δυόσμος, μαντζουράνα, χαμομήλι κτλ), αλλά και να μάθουν για τις ευεργετικές ιδιότητές τους και τις πιθανές χρήσεις τους σε διάφορους τομείς (ιατρική, μαγειρική, ομορφιά, θεραπευτική). Οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όσα άκουσαν και έμαθαν και απόλαυσαν την περιβαλλοντική δράση, παρατηρώντας τη χλωρίδα της δασικής περιοχής σε έναν περίπατο γεμάτο χρώματα και αρώματα του δάσους.

d kpe 1 d kpe 2 d kpe 3 d kpe 4 d kpe 5

Παρουσίαση βιβλίου – Επίσκεψη στο Γυμνάσιο Μουζακίου

Την Πέμπτη, 22-5-2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης, συνοδευόμενοι από την εκπ/κό, κα Αναστασία Σαρκατζή και τον κο Γιάννη Αναστασίου, επισκέφθηκαν το 2ο Δημοτικό σχολείο Μουζακίου και παρακολούθησαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο “Παραμύθια της Κύπρου” από την Κύπρια συγγραφέα και νηπιαγωγό, κα Κυριακή Τσαγκάρη-Χατζηγεωργίου. Αρχικά, η συγγραφέας αναφέρθηκε στην προσωπική της εμπειρία κατά την διάρκεια της εισβολής στην Κύπρο και τη ζωή στην κατεχόμενη πατρίδα της, φτάνοντας μέχρι την ελεύθερη Κύπρο και τη διάσωση των κυπριακών παραμυθιών από τους ηλικιωμένους. Στη συνέχεια, παρουσίασε μερικά παραμύθια από τα βιβλία της με δραματοποίηση και ενεργό συμμετοχή των εκ μέρους των παιδιών, που παρακολουθούσαν με ενθουσιασμό τις ευφάνταστες ιστορίες της.

b par 1 b par 2  b par 4 b par 5

Την ίδια ημέρα, οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας με τον εκπ/κό τους, κο Γιώργο Μουρτογιάννη, επισκέφθηκαν το Γυμνάσιο Μουζακίου στο πλαίσιο της μετάβασής τους στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση-Γυμνάσιο). Στόχος της συγκεκριμένης δράσης-επίσκεψης ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν και εξοικειωθούν σταδιακά με το χώρο του Γυμνασίου, όπου θα περάσουν τα επόμενα τρία σχολικά χρόνια. Εκεί τους υποδέχτηκαν θερμά εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου, τους ξενάγησαν στις αίθουσες και στους υπόλοιπους χώρους του σχολείου και συζήτησαν με τους μαθητές και μαθήτριές μας για τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου, τα μαθήματα, τις δράσεις που υλοποιούνται στο Γυμνάσιο, ενώ ταυτόχρονα οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν και τις προσωπικές τους απορίες και ερωτήσεις σχετικά με τη νέα εμπειρία που αναμένεται να βιώσουν από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στη σχολική τους ζωή.

gym 1 gym 2 gym 3 gym 4 gym 5 gym 6

Περιβαλλοντικά προγράμματα στο σχολείο μας

Την Τρίτη, 20 Μαίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης συμμετείχαν σε πρόγραμμα με θέμα τη διατροφή σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου. Εκπαιδευτικός από το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου επισκέφθηκε το σχολείο μας και μαζί με τους μικρούς μαθητές συζήτησαν για την υγιεινή διατροφή, ζύμωσαν ψωμί σε διάφορα σχέδια και το έψησαν! Επίσης, αναφέρθηκαν στο αποτύπωμα των τροφών μας στο περιβάλλον, ότι πρέπει να επιλέγουμε τοπικά προϊόντα  για να μην επιβαρύνεται το περιβάλλον από τις μεταφορές των φρούτων και των λαχανικών και τόνισαν τη σημασία του να τρώμε τα σωστά λαχανικά και φρούτα τη σωστή τους εποχή.

kepea a 1 kepea a 2 kepea a 3 kepea a 4 kepea a 5

 

Την Τετάρτη, 21 Μαίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης, συνοδευόμενοι από τις εκπ/κούς, κα Σοφία Γκαραβέλα και κα Αντιγόνη Καλαθά, πήραν μέρος σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα τα αρωματικά φυτά και βότανα, σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου. Στη δράση αυτή, οι μαθητές περιηγήθηκαν στο δάσος και με την καθοδήγηση εκπαιδευτικού του ΚΕΠΕΑ παρατήρησαν αρωματικά φυτά και βότανα της περιοχής, ενημερώθηκαν και συζήτησαν για τις ιδιότητές τους και τέλος, έπαιξαν το παιχνίδι της τυφλόμυγας, μαντεύοντας και ανακαλύπτοντας μικρούς “θησαυρούς” του δάσους.

g kepea 1 g kepea 2 g kepea 3 g kepea 4

Τέλος, την ίδια ημέρα και στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των δράσεων Ενεργού Πολίτη που υλοποιούνται στο σχολείο μας κατά τη φετινή σχολική χρονιά, οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συζήτησαν για την αξία της ανακύκλωσης και στη συνέχεια, βγήκαν στο προαύλιο, καθώς και στη γειτονιά γύρων από το σχολείο μας και συνέλεξαν σκουπίδια, στα οποία έκαναν διαλογή, ώστε τα ανακυκλώσιμα υλικά να αποτεθούν στους κατάλληλους μπλε κάδους της γειτονιάς.

e st 1 e st 2 e st 3

Οι συγκεκριμένες δράσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου και στοχεύουν στην καλλιέργεια οικολογικής συνείδησης στους μαθητές από την παιδική ηλικία μέσα από βιωματικές και ευχάριστες δραστηριότητες, που εμπλέκουν όλους τους μαθητές και τους ενθαρρύνουν να σέβονται το περιβάλλον και τη φύση γύρω μας.

Το 1ο Δημ. σχολείο Μουζακίου στη 17η Διεθνή Συνάντηση Χορωδιών

Την Πέμπτη, 15 Μαΐου 2025, η χoρωδία του σχολείου μας συμμετείχε με επιτυχία στην 17η Διεθνή συνάντηση σχολικών χορωδιών, που διεξάγεται στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Mouzaki Palace Hotel.

Η χορωδία του σχολείου μας, αποτελούμενη από μαθητές και μαθήτριες της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μουσικής, κας Εβίτας Κουτή, παρουσίασαν μουσικά κομμάτια και ενθουσίασαν το κοινό με την παρουσία τους. Με κατάλληλη προετοιμασία και ενθουσιασμό, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας αποκόμισαν μια πολύτιμη εμπειρία, καθώς τραγούδησαν σε συναυλιακό χώρο και ήρθαν σε επαφή και με άλλες χορωδίες της Ελλάδας και τους εξωτερικού.

Η αναπληρώτρια διευθύντρια, κα Αντωνία Γιαννακούλα, και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας συγχαίρει θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες της σχολικής μας χορωδίας για την εξαιρετική συμμετοχή τους στη διοργάνωση, την εκπ/κό Μουσικής, κα Εβίτα Κουτή, για την επιτυχή προετοιμασία της χορωδίας, καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες, που στηρίζουν τις πρωτοβουλίες της σχολικής μονάδας.

xor 1 xor 2 xor 3

Διασχολικοί αγώνες ποδοσφαίρου “ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ”

Τη Δευτέρα, 12 Μαΐου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στους αθλητικούς αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ» στο άθλημα του ποδοσφαίρου. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στο Δημοτικό Στάδιο Μουζακίου με τη συμμετοχή ομάδων ποδοσφαίρου αγοριών και κοριτσιών από το 1ο και 2ο Δημοτικό σχολείο Μουζακίου, καθώς και το Δημοτικό σχολείου Μαυρομματίου, Αγναντερού και Μαγούλας. Οι μαθητές και μαθήτριες της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής, κας Ελένης Γκούμπλια και την υποστήριξη όλων των υπόλοιπων μαθητών του σχολείου μας, που επισκέφθηκαν το Δημοτικό στάδιο για αυτό το σκοπό, αγωνίστηκαν με ενθουσιασμό και απόλαυσαν τη διασχολική διοργάνωση σε κλίμα ευγενούς άμιλλας, συνεργασίας και χαράς του παιχνιδιού με όλους τους συναθλητές και συναθλήτριες όλων των σχολείων, που μετείχαν στους αγώνες «ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ».

Η αναπληρώτρια Διευθύντρια, κα Αντωνία Γιαννακούλα, και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου συγχαίρουν θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας, καθώς και όλους όσους συμμετείχαν και συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της αθλητικής αυτής διοργάνωσης, με την προσδοκία να συνεχιστεί η συγκεκριμένη αθλητική δράση και την επόμενη σχολική χρονιά.

ag 1 ag 2 ag 3 ag 4

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων