Λειτουργία της Ε.Δ.Υ. στο 1ο Δημοτικό σχολείο Μουζακίου

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας  λειτουργεί Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης), η οποία περιλαμβάνει  Ψυχολόγο,  Κοινωνικό Λειτουργό,  εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης και τη Διευθύντρια του σχολείου. Στην ΕΔΥ συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης των τμημάτων της σχολικής μονάδας. Η λειτουργία της ΕΔΥ αποσκοπεί  στην ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και  στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν.2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία. Επιπλέον, διερευνά και εντοπίζει τις εκπαιδευτικές ανάγκες, το είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στην ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στη μάθηση και υλοποιεί εξατομικευμένες ή ομαδικές δράσεις ενίσχυσης των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών, παιδαγωγικής και συμβουλευτικής ψυχοκοινωνικής στήριξης σε εκπαιδευτικούς και γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών γενικότερα.

Για να έχει τη δυνατότητα η ΕΔΥ να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους μαθητές που παρουσιάζεται ανάγκη, είναι απαραίτητη η σύμφωνη γνώμη των γονέων και κηδεμόνων. Επομένως, οι γονείς/κηδεμόνες θα πρέπει να προσκομίσουν σχετική υπεύθυνη δήλωση, με την οποία συναινούν σχετικά με τη συνεργασία με την Ε.Δ.Υ. Θεωρείται αυτονότητο ότι τα προσωπικά δεδομένα (π.χ. οικογενειακά ζητήματα, θέματα υγείας κ.α.) διασφαλίζονται  από το απόρρητο, που ορίζουν οι σχετικές  διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων.

Όσοι ενδιαφέρονται να ενημερωθούν περαιτέρω και να συνεργαστούν με τα μέλη της ΕΔΥ του σχολείου μας, μπορούν να απευθύνονται στη διευθύντρια του σχολείου μας, κα Ελένη Γκούμπλια (τηλ. 2445041682), ώστε να οριστεί σχετική συνάντηση. Τα μέλη της Ε.Δ.Υ. βρίσκονται στο σχολείο μας κάθε Δευτέρα και μπορούν να δέχονται γονείς και μαθητές κατόπιν συνεννόησης.

Η Διευθύντρια, κα Ελένη Γκούμπλια, τα μέλη της ΕΔΥ, οι εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης και ο Σύλλογος Διδασκόντων βρίσκονται στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέμα απασχολεί τους γονείς/κηδεμόνες, καθώς και τους ίδιους τους μαθητές-τριες του σχολείου μας.

12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Την Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2025 γιορτάστηκε η 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Με το σύνθημα “Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ”, η συγκεκριμένη ημέρα έχει στόχο να αναδείξει την παιδαγωγική αξία του σχολικού αθλητισμού και την καλλιέργεια των αξιών και αρετών που απορρέουν από αυτόν για όλους τους μαθητές και μαθήτριες ανεξαρτήτως ηλικίας ή φυσικών και αθλητικών δεξιοτήτων.

Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν στο προαύλιο του σχολείου, καθώς και στις τάξεις της σχολικής μονάδας.  Αρχικά, οι μαθητές και μαθήτριες στις τάξεις τους συζήτησαν για τη σημασία του αθλητισμού και τα ποικίλα οφέλη που προκύπτουν από την ενασχόληση με αθλητικές δραστηριότητες, ατομικά ή ομαδικά παιχνίδια. Στη συνέχεια,  με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών  Φυσικής Αγωγής, κας Χονδροπούλου Μαγδαληνής, καθώς και των υπόλοιπων εκπαιδευτικών του σχολείου, οργανώθηκαν αθλητικές δράσεις  – δραστηριότητες με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και μαθητριών, οι οποίες περιλάμβαναν ομαδικά παιχνίδια ανά δύο τάξεις Οι μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε όλες τις δραστηριότητες, απολαμβάνοντας τη χαρά και τα οφέλη της σωματικής άσκησης και του ομαδικού παιχνιδιού. Τέλος, στην αίθουσα εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε ειδική προβολή σχετικά με την ιστορία των Ολυμπιακών αγώνων και τέλος, οι μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν εικόνες και σκηνές από ολυμπιακά αθλήματα και όχι μόνο.

athl 1 athl 2  athl 4 athl 5    probolh

Ευχαριστήριο μήνυμα για δωρεά στο 1ο Δημοτικό σχολείο Μουζακίου

Η Διευθύντρια, κα Ελένη Γκούμπλια, ο Σύλλογος Διδασκόντων, καθώς και οι μαθητές-τριες και γονείς-κηδεμόνες του 1ου Δημοτικού σχολείου Μουζακίου σχολείου εκφράζουμε τις εγκάρδιες ευχαριστίες μας στον κο Μπάλλα Ηλία, ο οποίος με τις ενέργειές του μεσολάβησε και έφερε σε πέρας την ευγενική δωρεά 3 ηλεκτρονικών υπολογιστών στο σχολείο μας από τον κο Ζαχαράκη Παναγιώτη, Γενικό Διευθυντή της εταιρείας SETE YACHT MANAGEMENT S.A.

Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί μια έμπρακτη απόδειξη της διαρκούς υποστήριξης εξωτερικών φορέων, η οποία συμβάλλει στην ενίσχυση και στον εμπλουτισμό του ψηφιακού εξοπλισμού του εργαστηρίου πληροφορικής της σχολικής μας μονάδας.

Αγιασμός – Επίσημη έναρξη σχ. έτους 2025-26

Την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025,  και ώρα 9:20 π.μ. πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός για την επίσημη έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-26, με την ευλογία της εκκλησίας μας και τις θερμές ευχές όλων για μια δημιουργική και εποικοδομητική χρονιά για τους μαθητές, τις μαθήτριες και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας.

Η Διευθύντρια, κα Ελένη Γκούμπλια, και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό όλους τους μαθητές και ιδιαίτερα τους μαθητές της Α΄ τάξης, που περνούν το κατώφλι του Δημοτικού σχολείου για πρώτη φορά!

Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και αισιοδοξία!

agiasmos 1 agiasmos 3 agiasmos 2

Αγιασμός σχ. έτους 2025-2026

Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2025-26 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:20 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Η προσέλευση μαθητών-μαθητριών και γονέων-κηδεμόνων να πραγματοποιηθεί 10 λεπτά νωρίτερα.

Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Συμμετοχή εκπ/κού σε επιμορφωτικό πρόγραμμα

Στο πλαίσιο του Διεθνούς Θεματικού Δικτύου Πολιτιστικής και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, με θέμα: «Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους», συντονιστικός φορέας του οποίου είναι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και στο οποίο συμμετέχει και η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Καρδίτσας και το σχολείο μας, εκπαιδευτικοί από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας  πραγματοποίησαν επιμορφωτική περιήγηση σε πολιτιστικούς προορισμούς του Δήμου Τεμπών, την Παρασκευή, 6-6-2025. Η επιμόρφωση στόχευε στο να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί την πολιτιστική παράδοση, σπουδαία μνημεία, καθώς και το φυσικό περιβάλλον του τόπου, ώστε να συμπεριλάβουν στο παιδαγωγικό τους έργο (κατά την υλοποίηση πολιτιστικών και περιβαλλοντικών προγραμμάτων) θεματικές ενότητες από την περιοχή αυτή, πρακτικές διαχείρισης και προβολής της τοπικής πολιτιστικής κληρονομίας, καθώς και στο να προγραμματίσουν εκπαιδευτικές επισκέψεις σχολικών μονάδων στην ευρύτερη περιοχή των Τεμπών.

Μεταξύ των εκπ/κών που συμμετείχαν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα ήταν και η εκπ/κός Πληροφορικής του σχολείου μας, κα Ιωάννα Βρόντου, η οποία σημειώνει χαρακτηριστικά: “Η περιήγηση στον Δήμο Τεμπών ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Η γνωριμία με Αρχαιολογικά και Θρησκευτικά τοπόσημα μας ταξίδεψε στον χρόνο καθώς και η επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Γόννων και στο Αρχοντικό του Γεωργίου Σβαρτς στα Αμπελάκια. Εξαιρετική εμπειρία υπήρξε και η επίσκεψη στην Δημόσια βιβλιοθήκη της Ραψάνης καθώς και η ανταλλαγή των απόψεων με τους συναδέλφους που παραβρέθηκαν από διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Η κοιλάδα των Τεμπών όπως είδαμε αποτελούσε ανά τους αιώνες ένα στρατηγικό πέρασμα για όλους τους κατακτητές της ευρύτερης περιοχής. Από τους αρχαίους χρόνους μέχρι την σύγχρονη ιστορία μας που αποτελεί ένα απλό πέρασμα των πολιτών της χώρας μας και όχι μόνο. Δυστυχώς λόγω της στενότητας της περιοχής (σε κάποιο σημείο γίνεται και φαράγγι) υπήρξαν πολύνεκρα δυστυχήματα. Ας ευχηθούμε από εδώ και πέρα ο Δήμος Τεμπών να αποτελεί ένα όμορφο πέρασμα ταξιδιωτών με ωραία αξιοθέατα και απόλαυση για τη ζωή!”

2 3

1       4

Εκδηλώσεις λήξης σχολ. έτους 2024-2025

Με μεγάλη επιτυχία, κέφι και χαρά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση λήξης της σχολικής χρονιάς 2024-2022=5 για τους μαθητές και μαθήτριες του 1ου Δημοτικού σχολείου Μουζακίου.

Την Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2022 και ώρα 18:00 μ.μ., οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στην καθιερωμένη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς, σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων, καθώς και στο προαύλιο του σχολείου μας.

Η γιορτή πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων του σχολείου σε συνεργασία με όλους τους εκπ/κούς και το Σύλλογο γονέων & κηδεμόνων του σχολείου μας και μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν μια υπέροχη, καλοκαιρινή βραδιά με τραγούδια, χορό και νόστιμα εδέσματα.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης παρουσίασαν τραγούδια στα Αγγλικά και στα Ελληνικά.

  a 1 a 2 b 2 1  b 1

Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης τραγούδησαν και χόρεψαν στο ρυθμό του κομματιού “Γεια σου, χαρά σου Βενετιά”, ενώ οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης παρουσίασαν ένα χορευτικό δρώμενο για την υγιεινή διατροφή.

 g 1  g 2

d 2 d 1 1

Η γιορτή ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με θεατρικά δρώμενα της ΣΤ΄ τάξης, ενώ στο τέλος της εκδήλωσης οι μαθήτριες της Ε΄και ΣΤ’  τάξης εντυπωσίασαν το κοινό με τις χορευτικές τους δεξιότητες στο “Mambo” της Έλενας Παπαρίζου.

st 2 st 3   st 1 e st 1e st 2

Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν στον αύλειο χώρο του σχολείου, όπου οι μαθητές και μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε παιχνίδια τσουβαλοδρομίας και αβγοδρομίας!

exo 1 exo 3 exo 4 exo 2 exo 5

Η αναπληρώτρια Διευθύντρια, κα Αντωνία Γιαννακούλα, και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας συγχαίρουν όλους τους μαθητές και μαθήτριες, αποχαιρετούν με αγάπη και συγκίνηση τους μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης και ευχαριστούν θερμά τα μέλη του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για το μουσικό πάρτυ που ακολούθησε και για τα εδέσματα που πρόσφεραν σε όλους μετά τη λήξη της γιορτής. Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων