Συμμετοχή σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα

Την Τετάρτη, 13-5-2026, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης συμμετείχαν σε μια βιωματική δράση περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο“Ανακύκλωση: Θέλω – μπορώ- συμμετέχω”.

Αρχικά, επισκέφθηκε το σχολείο μας η κυρία Γεωργία Μπαλατσού, η οποία συζήτησε με τους μαθητές και τις μαθήτριες για τα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα  και την αξία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς και του ρόλου της ανακύκλωσης σε αυτήν.  Στη συνέχεια, οι μαθητές  των δύο τάξεων περιηγήθηκαν στη γειτονιά και παρατήρησαν τους κάδους απορριμμάτων και ανακύκλωσης, συζητώντας για τα ανακυκλώσιμα υλικά και τη σωστή απόρριψη των σκουπιδιών. Στο τέλος, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε βιωματικά παιχνίδια στο χώρο όπου φιλοξενείται το ΚΕΠΕΑ Μουζακίου. Σκοπός των δραστηριοτήτων αυτών ήταν οι μαθητές και μαθήτριες να εντρυφήσουν στην έννοια της σωστής διαλογής των ανακυκλώσιμων υλικών και να ευαισθητοποιηθούν. ώστε να εφαρμόζουν την ανακύκλωση αναπτύσσοντας μια φιλοπεριβαλλοντική στάση και συμπεριφορά στην καθημερινή ζωή.

            kep 1 1       kep 2 1 kep 3 1 kep 4 1 kep 5 kep 6

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων