Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Tην Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του 1ου Δημοτικού σχολείου Μουζακίου και του Δημοτικού σχολείου Μαυρομματίου, στο πλαίσιο του προγράμματος των εκπαιδευτικών επισκέψεων  στη Βουλή των Ελλήνων για το σχολικό έτος 2023-2024, επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο κτίριο και στην έκθεση Ιστορικών Αντικειμένων της Βουλής των Ελλήνων στην Αθήνα. Τους μαθητές των δύο σχολείων υποδέχτηκε ο βουλευτής ν. Καρδίτσας, κος Κωτσός Γεώργιος, και στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες οδηγήθηκαν, από τους  υπεύθυνους ξεναγούς της Βουλής, στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής. Εκεί, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να καθίσουν στα έδρανα  της Ολομέλειας και να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας του Κοινοβουλίου και του δημοκρατικού πολιτεύματος, συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της πολιτικής παιδείας και στην ιστορική και μορφωτική καλλιέργεια των μαθητών και των μαθητριών μας.

Ακολούθησε ξενάγηση στην επιβλητική Αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» στον πρώτο όροφο του κοινοβουλίου, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων ενημερώθηκαν για την αρχική χρήση του κτιρίου, θαύμασαν τη διατηρημένη ζωφόρο, όπου αποτυπώνονται γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης και προσωπογραφίες αγωνιστών, και ξεναγήθηκαν στην επετειακή έκθεση της Βουλής των Ελλήνων για το 1821 με θέμα την Ελληνική επανάσταση. Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο σχολείων απόλαυσαν μια βόλτα στον Εθνικό Κήπο και παρακολούθησαν την περίφημη “αλλαγή φρουράς” των Ευζώνων μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.

Ευχαριστούμε θερμά τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των δύο σχολείων για τη σημαντική στήριξή τους, καθώς και το ΚΤΕΛ ν. Καρδίτσας για τις υπηρεσίες μετακίνησης.

VOULI 1 VOULI 2 VOULI 3  VOULI 5 VOULI 6 VOULI 7     VOULI 4

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων