Ο Διευθυντής και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου

σας εύχονται Καλή Ανάσταση  με αγάπη, υγεία και δύναμη!

Καλό Πάσχα και να περάσετε όμορφα αυτές τις άγιες ημέρες!

Θα τα ξαναπούμε 27 Απριλίου!