Ενηµέρωση για Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

Ενηµέρωση για Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

Αγαπητοί γονείς,

Επικοινωνούµε µαζί σας για να σας ενηµερώσουµε για την έναρξη της λειτουργίας της

Ειδικής Διαγνωστικής Επιτροπής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ) στο σχολείο

φοίτησης του παιδιού σας.

Η ΕΔΕΑΥ (ιδρυθείσα µε βάση το άρθρο 39 παρ. 4 του Ν. 4115/2013) αποτελεί ένα νέο

καινοτόµο  θεσµό µε σκοπό τη διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των

εκπαιδευτικών αναγκών των µαθητών σε κάθε σχολική µονάδα γενικής εκπαίδευσης.

Συγκροτείται από τον/την διευθυντή/τρια του σχολείου, τον/την εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής, τον/την Ψυχολόγο και τον/την Κοινωνική Λειτουργό.

Στις συνεδριάσεις της ΕΔΕΑΥ µπορεί να καλείται και ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τµήµατος στο οποίο φοιτά ο/η µαθητής/τρια που έχει ανάγκη υποστήριξης. Όλες οι αποφάσεις ή τυχόν παρεµβάσεις για τον/την εκάστοτε µαθητή/τρια  λαµβάνονται διεπιστηµονικά.

Ο στόχος του προσωπικού της ΕΔΕΑΥ είναι η ανάπτυξη ενός σχολείου για όλους τους µαθητές  χωρίς διακρίσεις και η υποστήριξη του σχολείου στην αντιµετώπιση και επίλυση των προβληµάτων στην εκπαίδευση.

Η ΕΔΕΑΥ έχει τις εξής αρµοδιότητες

(α)   διενεργεί αξιολόγηση για τη διάγνωση των εκπαιδευτικών αναγκών του/της µαθητή/τριας,

(β)   διαµορφώνει πρόγραµµα διαφοροποιηµένης διδασκαλίας για µαθητές µε διαπιστωµένη δυσκολία µάθησης ή/και συµπεριφοράς, και

(γ)   πραγµατοποιεί συνεργατική διεπιστηµονική αντιµέτωπη των δυσκολιών του/της µαθητή/τριας µέσα στη σχολική τάξη µε τους πόρους που είναι διαθέσιµοι στο σχολείο, στο σπίτι και στην κοινότητα για επιπρόσθετες παρεµβάσεις και παραπέµπει µαθητές που χρειάζονται υποστήριξη σε ειδικές δηµόσιες Υπηρεσίες (βλ. ΚΕΣΥ πρώην ΚΕΔΔΥ, Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, Κέντρα Ψυχικής Υγιεινής κ.α.).

Οι ενέργειες και εισηγήσεις της ΕΔΕΑΥ έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισµό. Αποσκοπούν στην ανάπτυξη της προσωπικότητας των µαθητών µε εκπαιδευτικές ανάγκες και στη βελτίωση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων τους. Η διαγνωστική αξιολόγηση περιλαµβάνει

(α) τη συγκέντρωση των αναγκαίων πληροφοριών από το κοινωνικό/οικογενειακό περιβάλλον,

(β) τη χορήγηση δοκιµασιών για τον εντοπισµό των εκπαιδευτικών, ψυχολογικών και κοινωνικών αναγκών του/της µαθητή/τριας, συµπεριλαµβανοµένης της παρατήρησης στην τάξη και της καταγραφής παρατηρήσεων από τον/την υπεύθυνο/η της τάξης εκπαιδευτικό,

(γ) την παρακολούθηση της πορείας του/της µαθητή/τριας µε συναντήσεις συνεργασίας µε τους γονείς και το εµπλεκόµενο προσωπικό.

Είναι αυτονόητο ότι για οποιοδήποτε ζήτηµα ενηµερωθεί η ΕΔΕΑΥ, είτε υγείας είτε οικογενειακό, ισχύει το απόρρητο, που διασφαλίζεται από τις διατάξεις περί προσωπικών δεδοµένων.

Προκειµένου τα µέλη της ΕΔΕΑΥ να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους µαθητές που το έχουν ανάγκη, είναι απαραίτητη η σύµφωνη  γνώµη των γονέων τους. Για το λόγο αυτό θα ζητηθεί από τον γονέα του/της µαθητή/τριας να υπογράψει µια υπεύθυνη δήλωση ότι αποδέχεται τη συνεργασία µε την ΕΔΕΑΥ.

Το προσωπικό της ΕΔΕΑΥ που λειτουργεί στο σχολείο µας θα αποτελείται από το Διευθυντή του σχολείου, κ. Παπασωτηρίου Νικόλαο, με αναπληρώτρια την κ. Ρούμπου Ζωή,  την Ειδική παιδαγωγό του Τ.Ε κ. Κάβουρα Σοφία, την Ψυχολόγο κ. Χαρίκλεια Σταμούλη, τον Κοινωνικό λειτουργό κ.  Γιαννακάκη Χρήστο , και τη γραµµατέα της επιτροπής κ. Μυσιρίδου Άννα.

Όσοι ενδιαφέρεστε µπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου 2227022432 για να κλείσετε µια συνάντηση. Η επιτροπή δέχεται γονείς και µαθητές κάθε Πέμπτη κατά τις ώρες 09:00.- 13:15

Ελπίζουµε ο νέος αυτός θεσµός να συµβάλλει θετικά στην ακαδηµαϊκή και προσωπική εξέλιξη των µαθητών, στην επικοινωνία µεταξύ του σχολείου και της οικογένειας του µαθητή και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου.

Η Διεύθυνση και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό είναι πάντα στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε θέµα σας απασχολεί σχετικά µε τη φοίτηση, την πρόοδο ή/και τη συµπεριφορά των παιδιών σας και µαθητών µας.

 

 

Με εκτίµηση

Ο Διευθυντής

 

του Δημοτικού Σχολείου Μαντουδίου

 

 

Σχετικά με ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΝΤΟΥΔΙΟΥ

Η ιστορία του Δημοτικού Σχολείου Μαντουδίου
Το Δημοτικό Σχολείο Μαντουδίου πρωτολειτούργησε γύρω στο 1900 στο υπόγειο του αρχοντικού Βουδούρη.
Γύρω στο 1925 λειτούργησε σε παράγκες γύρω από το κτήριο του Σχολείου που άρχισε να κτίζεται.
Από το 1932 λειτούργησε στο κτήριο το οποίο ολοκληρώθηκε.
Η ακμή του Σχολείου άρχισε από το 1975 και μετά και συνεχώς το μαθητικό δυναμικό του αυξανόταν. Το 1980 ως το 1983 η δύναμή του έφτασε στο απόγειό της (περίπου 360 μαθητές) και ενοικιάζονταν δωμάτια περιμετρικά του Σχολείου.
Το 1984-85 χωρίστηκε σε δύο Σχολεία.
Από το 1993-94 ο αριθμός των μαθητών άρχισε να μειώνεται και το 1998-99 τα δύο Σχολεία συγχωνεύτηκαν


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Γενικά. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.