04-05-2022

Σήμερα επισκέφτηκαν το σχολείο μας η ψυχολόγος Κουτσογιάννη Αθανασία και η κοινωνική λειτουργός Μπατσίλα Ευαγγελία και μίλησαν στα παιδιά για το bullying. Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν ένα βίντεο και κάποιες διαφάνειες έθεσαν κάποιες ερωτήσεις και τους προβληματισμούς τους και ακολούθησε διάλογος με τις δύο ομιλήτριες.

Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν ένα δέντρο πάνω στο οποίο τοποθέτησαν μηνύματα κατά του bullying.

IMG 20220504 100654 IMG 20220504 101250 IMG 20220504 101226 IMG 20220504 112625 IMG 20220504 112624 1651653662047 1651653665690 IMG 20220504 112708 IMG 20220504 111958 IMG 20220504 105954 IMG 20220504 100646 IMG 20220504 110338 IMG 20220504 110233 IMG 20220504 101352 IMG 20220504 103253