04-05-2022
Σήμερα επισκέφτηκαν το σχολείο μας η ψυχολόγος Κουτσογιάννη Αθανασία και η κοινωνική λειτουργός Μπατσίλα Ευαγγελία και μίλησαν στα παιδιά για το bullying. Τα παιδιά αφού παρακολούθησαν ένα βίντεο και κάποιες διαφάνειες έθεσαν κάποιες ερωτήσεις και τους προβληματισμούς τους και ακολούθησε διάλογος με τις δύο ομιλήτριες.
Στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν ένα δέντρο πάνω στο οποίο τοποθέτησαν μηνύματα κατά του bullying.














