Πλαίσιο επικοινωνίας και συνεργασίας με Γονείς και Κηδεμόνες
Επισυνάπτεται το pdf:
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στον Βοτανικό κήπο
Η τρίτη τάξη (Γ1 & Γ2) πραγματοποίησε την πρώτη της σχολική εκδρομή για τη φετινή σχολική χρονιά στον Βοτανικό κήπο. Εκεί τα παιδιά και οι δάσκαλοι είχαν τη χαρά να ξεναγηθούν στο πάρκο και να γνωρίσουν από κοντά διάφορα είδη δέντρων, λουλουδιών και βοτάνων που ευδοκιμούν είτε στην Ελλάδα είτε σε άλλες χώρες. Στη συνέχεια με τη βοήθεια γεωπόνου φύτευσαν τις δικές τους μαργαρίτες! Είδαν την διαδικασία της σποράς σε ειδικά γλαστράκια και έμαθαν τον τρόπο ποτίσματός τους. Η εκδρομή «έκλεισε» όμορφα με παιχνίδια δασικής αναψυχής!
Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στις 3-10-2023
Επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος “Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων και οι Αντανακλάσεις του στον Τεχνολογικό Πολιτισμό” τα παιδιά της ΣΤ’ Τάξης δημιούργησαν μία διερευνητική εργασία, με τον συντονισμό των εκπαιδευτικών Κωνσταντίνου Σαλπασαράνη ΠΕ19-Πληροφορικής, Φλώρας Κονταράτου ΠΕ70-Δασκάλων και Γιώργου Πετρόπουλου ΠΕ70-Δάσκαλων.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερεις ομάδες μελέτης του μηχανισμού. Η πρώτη ομάδα ήταν οι Αρχαιολόγοι, η δεύτερη οι Επιστήμονες-Μηχανικοί, η τρίτη ομάδα οι Επιγραφολόγοι και η τελευταία οι Τεχνολόγοι-Μελετητές των μοντέλων.
Κατά τη διάρκεια της εργασίας πραγματοποιήθηκε προβολή ντοκιμαντέρ για τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων, επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών δημιουργήθηκαν παρουσιάσεις των παιδιών και η παρούσα εργασία. Η οπτική παρουσίαση των ψηφιακών μοντέλων λειτουργίας του μηχανισμού, καθώς και η αναζήτηση μέσω του διαδικτύου σχετικού υλικού και αναφορών αποτέλεσε τη βάση για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Εικόνες από την επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο είναι παρακάτω:
Δείτε εδώ την εργασία των παιδιών της Στ’ Τάξης στα πλαίσια των Πολιτιστικών Προγραµµάτων Σχολικό Έτος 2013-2014
“Ο Μηχανισµός των Αντικυθήρων και οι Αντανακλάσεις του στον Τεχνολογικό Πολιτισµό”























