1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Τη πέμπτη 23/12/2021 στον ισόγειο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας πραγματοποιήθηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά το Χριστουγεννιάτικο Παζάρι (bazaar). Η ανταπόκριση από τους γονείς και τους κηδεμόνες του σχολείου μας ήταν μεγάλη.Οι μαθητές μας ενθουσίασαν με τα δημιουργήματά τους και η χαρά τους αποτυπώθηκε στα προσωπάκια τους! Φυσικά τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ που αφορούν τον covid 19.

bazzar afisabazzar a1 censoredbazzar γ1 bazaar trifonas 2jpg censored 1bazzar st1 censored bazaar papadopoulos

Η Διεύθυνση ,οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας, εύχονται Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ασφάλεια σ’όλους σας!!

Για 5η χρονιά το 1ο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας συγκεντρώνει τρόφιμα, τα οποία θα δοθούν στους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.
Με τη συνεργασία του Φιλόπτωχου Ταμείου της Ενορίας μας (Αγίου Γεωργίου).

τρόφιμα εκκλησία  filoptoxo tameio 1o dimotiko

«Εγώ θα ήθελα ένα Δεκέμβρη με φώτα σβηστά κι ανθρώπους αναμμένους» Charles Bukowski

Ας πάμε έναν χρόνο πριν. Πόσους στόχους υποσχεθήκαμε ότι θα βάζαμε για το 2021;
Όλα όμως εξελίχθηκαν εντελώς διαφορετικά. Και είμαστε πάλι εδώ, για ακόμα έναν απολογισμό. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιούμε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο. Συνειδητοποιούμε πόσες διαφορές έχουν οι στόχοι για το 2022 σε σχέση με αυτούς για το 2021. Μπορούμε να δούμε πώς άλλαξε η υπομονή μας, οι προτεραιότητές μας, η επιμονή μας να τα καταφέρουμε. Ίσως δημιουργήσαμε ένα δικό μας φωτεινό καράβι για να μην χαθούμε μέσα στη τρικυμία της πραγματικότητας, ίσως επαναπροσδιορίσαμε σχέσεις, ίσως να συνειδητοποιήσαμε τη δύναμη της έγνοιας και της αγάπης.
Αυτές οι γιορτές λοιπόν, είναι ευκαιρία να κοιτάξουμε τ’ αστέρι για να πιστέψουμε ότι θα γεννηθεί ένας καινούργιος κόσμος, να πάρουμε παράδειγμα από τους μάγους και να προσφέρουμε τα δικά μας δώρα στον εαυτό μας αλλά και στους συνανθρώπους μας. Και τέλος να σπάσουμε με δύναμη το ρόδι για να έχουμε συνοδοιπόρο μας και λίγη τύχη για το 2022!

Και επειδή όπως λέει και ο William Ward το να αισθάνεσαι ευγνωμοσύνη και να μην το λες είναι σαν να τυλίγεις ένα δώρο και να μη το δίνεις εμείς στολίσαμε με την τάξη Ε2 ένα διαφορετικό δέντρο, «Το δέντρο της φροντίδας και της αγάπης της τάξης μας». Το στολίσαμε με καρπούς που έγραψαν τα παιδιά  με μηνύματα ενδυνάμωσης, αισιοδοξίας, γενναιοδωρίας, ευγνωμοσύνης, αλληλοϋποστήριξης, μεταδίδοντας το μήνυμα πως κάποιες αξίες παραμένουν σταθερές σε όμορφες, αλλά και δύσκολες περιόδους της ζωής μας.

 

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα!

 

Με εκτίμηση

Η  Κοινωνική Λειτουργός                                      Η Ψυχολόγος

Βαλαλάκη Στεργιούλα                                            Μαυρίδου Ανδρονίκη

5 4 3 2 1

 

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
Μετά από το “Εδεσματολόγιο” και το “Γλυκολόγιο” και με υποχρεωτική διακοπή 2 χρόνων, λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών. Φέτος το Σχολείο μας, με χαρά σας παρουσιάζει το “Βοτανολόγιο-Ημερολόγιο” του 2022 με βότανα του τόπου μας!
1 2

1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

3/12 Παγκόσμια Ημέρα Α.ΜΕ.Α

Στο Σχολείο μας: Μάθαμε, ζωγραφίσαμε, παίξαμε, και βιώσαμε τι πραγματικά σημαίνει Α.ΜΕ.Α. Στο τέλος καταλάβαμε πως στη ζωή…

“ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ”

.jpg

 

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες) καθιερώθηκε να εορτάζεται στις 3 Δεκεμβρίου από το 1992, επειδή εκείνη την ημέρα η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ υιοθέτησε το Πρόγραμμα Δράσης για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την προώθηση δράσεων υποστήριξης των συγκεκριμένων συμπολιτών μας, αλλά και ενημέρωσης και αφύπνισης της κοινωνίας μας. Η αποστολή του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας είναι η βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων με αναπηρίες μέσω εθνικών, περιφερειακών και παγκόσμιων προσπαθειών, καθώς και η αύξηση της ευαισθητοποίησης.

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία δίνει την ευκαιρία στις κυβερνήσεις, στους οργανισμούς και στις κοινωνίες να εστιάσουν την προσοχή τους στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ανθρώπων με αναπηρία. Στοχεύει στην προώθηση της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και στην κινητοποίηση υποστήριξης της αξιοπρέπειας και της ευημερίας των ατόμων με αναπηρία. Επιδιώκει επίσης να επιστήσει την προσοχή στο γεγονός ότι το κέρδος από την ένταξη των ατόμων με αναπηρία σε κάθε πτυχή της ζωής είναι συνολικό και μας αφορά όλους.


Στην Ελλάδα, ο αριθμός των ατόμων με αναπηρία, υπολογίζεται γύρω στο 1 εκατομμύριο. Τα στοιχεία στηρίζονται σε ποσοστά του ΠΟΥ και των επίσημων φορέων του κράτους.

Όταν αναφερόμαστε σε ειδικές ανάγκες εννοούμε κάθε πνευματική ή σωματική αναπηρία η οποία χρίζει ειδικής μεταχείρισης ώστε το άτομο να αναπτύξει ισότιμα όλες τις ικανότητες του και να ενταχθεί στη κοινωνία. Αυτές μπορεί να είναι αισθητηριακές αναπηρίες (τύφλωση, κώφωση) σωματικές αναπηρίες, (εγκεφαλική παράλυση, ακρωτηριασμένα άκρα) νοητική καθυστέρηση, χρωμοσωμικά σύνδρομα, Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή (αυτισμός), ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία κλπ).

1836745

Ο κήπος

Αφιερωμένο στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου 2021)

«Ο κάθε ένας είναι μια ιδιοφυία. Αλλά αν κρίνουμε ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώνει σε ένα δέντρο, θα ζήσει όλη του τη ζωή πιστεύοντας ότι είναι ηλίθιο» ΑlbertEinstein

Φαντάσου ότι είσαι σε έναν κήπο.. Είναι ένας κήπος με μεγάλη ποικιλία λουλουδιών. Σ’ αυτόν τον κήπο υπάρχει ο εξής νόμος της φύσης :Το κάθε λουλούδι για να επιβιώσει χρειάζεται την δική του φροντίδα. Κάποια έχουν ανάγκη καθημερινό πότισμα, άλλα ελάχιστο. Η ήλιος που απορροφά το καθένα είναι διαφορετικός. Ορισμένα ανθίζουν τον χειμώνα, άλλα το καλοκαίρι. Αν προσπαθήσει το κάθε λουλούδι να μοιάσει σε κάποιο άλλο ή αν το επισκιάσουν, χωρίς να αντιλαμβάνονται την διαφορετικότητα του, τότε το αποτέλεσμα είναι μονόδρομος, ο μαρασμός του.

Με το που μπαίνεις στον κήπο βλέπεις μια μεγάλη κερασιά. Τα άνθη της κερασιάς είναι τόσο όμορφα που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη εξήγηση. Σκέψου ότι τα άνθη αυτά είναι τα άτομα με νοητική υστέρηση, απλά σε κερδίζουν χωρίς εξηγήσεις και φέρνουν μαζί τους την άνοιξη και την χαρά.

Πηγαίνεις λίγο πιο πέρα και αντικρίζεις νούφαρα μέσα σε μια λίμνη. Σκέφτεσαι ότι τα νούφαρα είναι τα άτομα με αυτισμό που ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις συνθήκες.

Τώρα με την άκρη του ματιού σου βλέπεις ένα παρτέρι γεμάτο τριαντάφυλλα. Είναι τα λουλούδια της αγάπης και του πάθους. Τα τριαντάφυλλα σκέψου ότι είναι τα άτομα με ψυχικές ασθένειες. Είναι το συναίσθημά τους που πλημυρίζει τόσο και τα οδηγεί στο να έχουν αγκάθια για να προστατεύονται.

Λίγο πιο πέρα βλέπεις τα τρία πέταλα της ίριδας. Και αντικρίζεις στην ίριδα τα άτομα με προβλήματα ακοής. Στέκουν όρθια και συμβολίζουν την πίστη, την ανδρεία, τη σοφία και παραπέμπουν στο ουράνιο τόξο, όπως και το βλέμμα αυτών των ανθρώπων.

Και τώρα μπροστά σου…Λευκά κρίνα. Σκέφτεσαι πόση αγνότητα, ειρήνη, και καθαρότητα έχουν αυτά τα λουλούδια. Το ίδιο και τα άτομα με σύνδρομο Down. Tακρίνα και τα άτομα αυτά μας φέρνουν στο νου πάντα τα ανέμελα χρόνια της τρυφερής ηλικίας, που όλα είναι όμορφα και τα πάντα κυλούν κυματιστά.

Προχωράς στο μονοπάτι και αντικρίζεις ένα πλήθος από πολύχρωμες παπαρούνες. Οι παπαρούνες, το σύμβολο της φαντασίας, είναι τα άτομα με προβλήματα όρασης που φτιάχνουν έναν καινούργιο κόσμο μόνο μέσα από την φαντασία τους.Τι δύναμη!

Και τέλος,την ώρα που αρχίζει η δύση αντικρίζεις στο τέλος του κήπου λαμπερά ηλιοτρόπια. Σου δημιουργούν αισθήματα θαυμασμού επειδή μοιάζουν με τον ήλιο, αλλά το κυριότερο κινούνται ελαφρώς για να βρουν την δικιά τους θέση στον ήλιο. Το ίδιο και τα άτομα με κινητικές δυσκολίες!

 

Δεν έχω άλλη επιλογή, αλλά το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να εκφράσω με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη αυτά που εγώ έχω μάθει από σένα..

Θεωρητικά εγώ είμαι η θεραπεύτρια σου, αλλά σκέφτομαι πόσες φορές, πόσες πολλές φορές, εσύ ήσουν που με θεράπευσες, στην θλίψη μιας ημέρας.

«Μόνο ένας πληγωμένος θεραπευτής μπορεί πραγματικά να θεραπεύσει» Irvin D. Yalom

Μοιράζεις τόση αγάπη απλόχερα. Σ’ ευχαριστώ ειλικρινά.

«Ένας δειλός είναι ανίκανος να δείξει αγάπη. Αυτό είναι προνόμιο των γενναίων» ΜαχάτμαΓκάντι

Μου διδάσκεις την τέχνη της αισιοδοξίας σε έναν κόσμο μουντό.

«Η απαισιοδοξία είναι θέμα διάθεσης. Η αισιοδοξία είναι θέμα θέλησης»ÉmileChartier

Μου μαθαίνεις να εκφράζω ακόμη και τις πιο παράδοξες ιδέες μου.

«Οι άνθρωποι είναι δυνατοί μόνο όσο εκφράζουν μια δυνατή ιδέα. Γίνονται αδύναμοι, όταν της αντιτίθενται» SigmundFreud

Βρίσκεις τα όνειρα σου και κάνεις εύκολους τους δρόμους που φαντάζουν δύσκολοι σε εμένα. «Πρέπει να βρεις τ’ όνειρό σου, μετά ο δρόμος γίνεται εύκολος»ΈρμανΈσσε

Μπορεί να γεννήθηκες με αυτά τα γνωρίσματα αλλά μπορεί και να ήταν θέλημα των καιρών να τα έχεις. Για κάποιους μπορεί να μοιάζει με φυλακή, όμως σκέφτομαι ότι για σένα δεν είναι φυλακή. Έχεις κάνει και κάνεις έναν ατέρμονο αγώνα. Που ίσως να μην μπορούσαμε να κάνουμε εμείς. Η φυλακή δημιουργείται όταν βλέπεις εμάς να συμπεριφερόμαστε σαν να μην σε εντάσσουμε στο σύνολο του ποικιλόμορφου κήπου.

Αναρωτιέμαι τι θα μας έλεγες σήμερα. Έχω έναν φόβο ότι θα σιωπούσες λόγω της κούρασης από κάποιες συμπεριφορές μας. Και θα είχες δίκιο.

Συλλογιέμαι τι ζητάς.. Και είμαι βέβαιη ότι ζητάς ελάχιστα πράγματα, συνώνυμα της ανθρώπινης ύπαρξης. Ζητάς μαζί με τον προσωπικό σου αγώνα να έχεις σύμμαχο ένα μικρό αναμμένο κερί από κάθε έναν από εμάς. Ένα κεράκι για ίσες ευκαιρίες, ένα για τον σεβασμό στην έμφυτη αξιοπρέπειά, ένα για την απαγόρευση των διακρίσεων, ένα για την πλήρη και αποτελεσματική συμμετοχή και ένταξη σου στην κοινωνία.

Και στο τέλος, επιθυμείς αυτό που όλοι μας, ανεξαιρέτως, επιθυμούμε, την αποδοχή, ως μέρος της ανθρώπινης ποικιλομορφίας και ανθρωπότητας.

«Αυτό που η κάμπια ονομάζει τέλος του κόσμου η ζωή το λέει πεταλούδα» Λάο τσε

 

*Κείμενο Ανδρονίκη Μαυρίδου, Βαλαλάκη Στεργιούλα (Ψυχολόγος και Κοινωνικός Λειτουργός 1ου ΔΣ Φλώρινας)

 

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας πραγματοποιήθηκαν βιωματικές δραστηριότητες με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από τη διαφορετικότητα.Την Παρασκευή 3 Δεκέμβρη δόθηκαν στα παιδιά του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου οι ζωγραφιές των παιδιών του Β2 που ακεικόνιζαν τον ποικιλόμορφο κήπο μέσα από τα μάτια της φαντασίας τους.

Με εκτίμηση

Η Κοινωνική Λειτουργός                                                                                          Η Ψυχολόγος

Βαλαλάκη Στεργιούλα                                                                               Ανδρονίκη Μαυρίδου

Από τη συνεργασία μας με τη ΔΙΑΔΥΜΑ στο πρόγραμμα “Οι μαθητές επαναστατούν και επαναχρησιμοποιούν”. Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Μείωσης Αποβλήτων- Κοινότητες κυκλικής οικονομίας!

7 6 5 4 3 2 1

Μια ακόμη βιωματική δράση της Ψυχολόγου κας Ανδρονίκης Μαυρίδου και της Κοινωνικής Λειτουργού μας,κας Στεργιούλας Βαλαλάκη που πραγματοποιήθηκε στο Δ2.


Λήψη αρχείου

Μια βιωματική δράση της Ψυχολόγου κας Ανδρονίκης Μαυρίδου και της Κοινωνικής Λειτουργού μας,κας Στεργιούλας Βαλαλάκης.Η δράση έλαβε χώρα στο Δ2 τμήμα.


Λήψη αρχείου

Η λειτουργία του «edupass.gov.gr» επεκτείνεται στις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής

Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Χάρη στο edupass.gov.gr o Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβεβαιώνει ότι εντός της σχολικής μονάδας βρίσκονται μόνο πρόσωπα (μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί/μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π., επισκέπτες), τα οποία πληρούν τις προϋποθέσεις φυσικής παρουσίας στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία.

H πλατφόρμα αφορά επί του παρόντος μόνο τις σχολικές μονάδες της δημόσιας πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19, ακολουθώντας την ιδία ακριβώς διαδικασία που ακολουθούν μέχρι και σήμερα.

Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες  θα δηλωθεί -για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr. 

Υπόχρεοι υποβολής στην πλατφόρμα edupass.gov.gr δήλωσης συμμετοχής με φυσική παρουσία στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στις δημόσιες σχολικές μονάδες είναι: (α) οι μαθητές/τριες, (β) το εκπαιδευτικό προσωπικό και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), (γ) κάθε άλλο φυσικό πρόσωπο, που συμμετέχει με φυσική παρουσία σε κάθε είδους εκπαιδευτική διαδικασία που διενεργείται εντός των χώρων της δημόσιας εκπαιδευτικής δομής («επισκέπτες»), όπως για παράδειγμα φοιτητές/τριες που πραγματοποιούν πρακτική άσκηση στη σχολική μονάδα.

Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.

Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και

Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται ότι το edupass.gov.gr σε πρώτη φάση ενεργοποιήθηκε πριν από λίγες εβδομάδες για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ) και στόχος του είναι να συμβάλει στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και στην απλούστευση των διαδικασιών ελέγχου για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.

Η νέα πλατφόρμα συνιστά αποτέλεσμα της συνεργασίας των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και είναι προσβάσιμη από το gov.gr. Υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας (ΕΔΥΤΕ ΑΕ – GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ η άντληση των στοιχείων πραγματοποιείται από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την ΗΔΙΚΑ.


Λήψη αρχείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Στα πλαίσια ενίσχυσης των σχολικών μονάδων από το Υπ. Παιδείας, με Κοινωνικούς Λειτουργούς και Ψυχολόγους, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε συνοπτικά, το ρόλο τους στο σχολείο μας καθώς και τις υπηρεσίες που μπορούν να παρέχουν σε παιδιά και γονείς.

Η κοινωνική λειτουργός, κ. Βαλαλάκη Στεργιούλα, με μετεκπαίδευση στη Ψυχική Υγεία και η ψυχολόγος, κ. Μαυρίδου Ανδρονίκη, με μετεκπαίδευση στην Οικογενειακή Ψυχοθεραπεία και στην Υγεία θα εργάζονται στο σχολείο μας κάθε Τρίτη. Ο ρόλος τους θα είναι η ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, η παροχή ψυχοκοινωνικήςστήριξης και ανάπτυξης παρεμβάσεων για την ενίσχυση της λειτουργίας του σχολείου καθώς και η ευαισθητοποίηση και η αντιμετώπιση ζητημάτων που μπορεί να προκύψουν στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Οι γονείς που επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού, μπορούν να καλούν στα παρακάτω τηλέφωνα κάθε Τρίτη, από τις 08.00 έως τις 12.30.

Βαλαλάκη Στεργιούλα valalaki.st@gmail.com

Μαυρίδου Ανδρονίκη andronikmav@gmail.com

 

Όλες οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται σε χώρο του σχολείου όπου θα τηρείται το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας των Κοινωνικών Λειτουργών και των Ψυχολόγων.

Είναι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε υποστήριξη και συμβουλευτική.

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά για όλους!

 

Ο  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΜΙΣΚΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ