Διατροφοπεριπέτειες

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Α’ φάση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Διατροφοπεριπέτειες” του Ινστιτούτο Prolepsis. Την Τετάρτη 9/10/24 οι μαθητές της Α’ , Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στην πρώτη φάση δραστηριοτήτων μέσω τηλεκπαίδευσης. Οι μαθητές ταξίδεψαν στη χώρα των Νόστιμων Βασιλείων και γνώρισαν τον καπετάν Υγεία και τους ήρωες της Νόστιμης Συμμαχίας. Λυσανε γρίφους και σχημάτισαν κατά το ήμισυ το παζλ υγιεινής διατροφής,το οποίο θα ολοκληρωθεί στην δεύτερη φάση του προγράμματος την Τετάρτη 23/10/2024.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.