Χορωδία – Κάλαντα

Όπως κάθε χρόνο το σχολείο μας  με μεγάλη χαρά συμμετείχε  με τη χορωδία  του που αποτελείται από μαθητές και μαθήτριες της Ε και Στ Τάξης  στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην εκδήλωση του  Εμπορικού Συλλόγου Ελευθερούπολης .  Οι μικροί μαθητές  με τις γλυκές τους φωνές  μας βοήθησαν να νιώσουμε το εορταστικό κλίμα των ημερών που τόσο έχουμε ανάγκη  μικροί και μεγάλοι .
2
Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.