Ο Αγιασμός του σχολείου μας για την έναρξη του σχολικού έτους 2022-23 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 10.00 π.μ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έρθουν χωρίς τσάντες και μετά τη λήξη του Αγιασμού θα αποχωρήσουν. Το λεωφορείο για τους μαθητές Χρυσοκάστρου και Κηπιών θα ξεκινήσει στις 9.00 π.μ. Η επιστροφή του λεωφορείου είναι καθορισμένη για τις 10.45 π.μ.