Οι μικροί μας σεφ δημιούργησαν λαχταριστά λουκανικοπιτάκια

Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας άλλη μια εμπειρία που ζήσαμε στο σχολείο μας! Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας φόρεσαν ποδιές, μπήκαν στην κουζίνα με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους και έφτιαξαν λαχταριστά λουκανικοπιτάκια, γεμάτα ενθουσιασμό και δημιουργικότητα. Μέσα από τη διαδικασία της παρασκευής, τα παιδιά συνεργάστηκαν, ακολούθησαν οδηγίες και ανέπτυξαν δεξιότητες! Τα λουκανικοπιτάκια…Συνέχεια ανάγνωσης Οι μικροί μας σεφ δημιούργησαν λαχταριστά λουκανικοπιτάκια

Μια Ακόμη γλυκιά στιγμή στο σχολείο μας

Άλλη μια όμορφη γενέθλια στιγμή μοιραστήκαμε στο σχολείο μας, κόβοντας την τούρτα μαθήτριας μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού. Τα χαμόγελα, οι ευχές και το ζεστό χειροκρότημα των συμμαθητών της γέμισαν την αίθουσα με θετική ενέργεια και συγκίνηση. Στο σχολείο μας κάθε γενέθλια γιορτή είναι μια ευκαιρία να δυναμώσουμε τους δεσμούς μας και να δημιουργήσουμε…Συνέχεια ανάγνωσης Μια Ακόμη γλυκιά στιγμή στο σχολείο μας

Μια όμορφη συνάντηση γεμάτη δημιουργία

Η Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Τεμένης επισκέφθηκε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αιγίου σε μια ουσιαστική συνάντηση. Τα παιδιά γνωρίστηκαν, συνεργάστηκαν και μοιράστηκαν στιγμές χαράς, καλλιεργώντας τον σεβασμό, την αποδοχή και τη σημασία της ομαδικότητας. Μαζί φτιάξαμε την κυρά-Σαρακοστή, μαθαίνοντας για το παραδοσιακό αυτό έθιμο, και στη συνέχεια με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κ. Ιφιγένειας…Συνέχεια ανάγνωσης Μια όμορφη συνάντηση γεμάτη δημιουργία

Η φιλαναγνωσία στο σχολείο μας: Ταξίδι γνώσης και φαντασίας

Η φιλαναγνωσία στο Ειδικό Δημοτικό Αιγίου δεν είναι απλώς ένα μάθημα αλλά ένα ταξίδι ανακάλυψης. Μέσα από απλές, κατανοητές ιστορίες, και πλούσιες εικόνες τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον κόσμο των βιβλίων με τρόπο χαρούμενο και υποστηρικτικό. Η δασκάλα στο τμήμα 6, κ. Ειρήνη Παπαγιαννοπούλου, επιλέγει προσεκτικά κείμενα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τα…Συνέχεια ανάγνωσης Η φιλαναγνωσία στο σχολείο μας: Ταξίδι γνώσης και φαντασίας

Ενημέρωση για σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό

Την Τρίτη 10/2 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας η κυρία Δήμητρα Ασπιώτη από το Κέντρο Υγείας Αιγίου, η οποία μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριες των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων για το σημαντικό θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Μέσα από παραδείγματα και συζήτηση, τα παιδιά ενημερώθηκαν για το τι είναι ο εκφοβισμός, πώς…Συνέχεια ανάγνωσης Ενημέρωση για σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση