Χαρτογράφηση

1

Με αφορμή το μάθημα της Γεωγραφίας για τη χαρτογράφηση, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης προσπάθησαν να χαρτογραφήσουν τον χώρο της τάξης τους, το κάθε παιδί με τον δικό του τρόπο.

1 2 3 4 5 6 1 7 8 9