Εορτασμός της Επετείου του Πολυτεχνίου

Την επέτειο των 51 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών γιόρτασαν οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής με τις εκπαιδευτικούς: Παρθένα Καλενίδου, Κατερίνα Σπυρίδου Σολαχίδου και Γεωργία Βέικου την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024. Η κυρία Παρθένα Καλενίδου εξηγούσε  με γλαφυρό τρόπο τα γεγονότα  της 17ης Νοέμβρη 1973 κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του παρακάτω βίντεο: https://vimeo.com/16823092

Στη συνέχεια  οι μαθητές/τριες άκουσαν ένα μουσικό αφιέρωμα για το χρονικό του Πολυτεχνείου: 

 https://users.sch.gr/sudiakos/%CE%95%CE%B4%CF%8E%20%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20-%20%CE%9C%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%AD%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1/story_html5.html

Τέλος έφτιαξαν τα δικά τους αναμνηστικά για το Πολυτεχνείο 

 

20241116 145659

20241116 152453

1000023442

 

20241116 152154

1000023447

1000023448

20241116 152426

 

 

1000023439 1

 

20241112 120720 20241112 12072420241112 120734 1

 

Νατάσα Μάγκου

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας- Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον εορτασμό της Επετείου του Πολυτεχνείου



Λήψη αρχείου

Μαθήματα STEM Ρομποτικής R2

Μαθήματα STEM Ρομποτικής R2 πήραν οι μαθητές/τριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής Κοζάνης την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024από την κυρία του μαθήματος της Πληροφορικής, κυρίας Αναστασίας Χλωρίδου! Το σχολείο φιλοξένησε και τους ωφελούμενους του Ειδικού Εργαστηρίου Πτολεμαΐδας οι οποίοι μαζί με τους συνοδούς τους βοήθησαν με τις πολύτιμες δεξιότητές τους στην συγκρότηση των STEM R2.

20241114 102917 20241114 103049 20241114 102902 20241114 103102 20241114 103405 20241114 103608 20241114 103640 Αντιγραφή 20241114 104507 20241114 105049 20241114 105059 20241114 11044620241114 111035

Το STEM Ρομποτικής R2 – ΣΕΤ Πρωτοβάθμιας Α-Δ Δημοτικού είναι ένα προγραμματιζόμενο εκπαιδευτικό ρομπότ – αυτοκίνητο το οποίο διαθέτει μια εύχρηστη και ευέλικτη πλατφόρμα ανοιχτού κώδικα Arduino. Ο μικροελεγκτής του ρομπότ περιλαμβάνει 4 αναλογικές και 4 ψηφιακές εισόδους/εξόδους και είναι εξοπλισμένος με είσοδο τύπου RJ11, για την εύκολη και άμεση σύνδεση επιπρόσθετων αισθητήρων χωρίς περιορισμούς στην πρόσβασή τους ή φραγμούς στην λειτουργία μεταξύ τους.

Μέσω της εφαρμογής Polytech R2.bit κατάλληλη για tablet, μπορούμε να ελέγξουμε τις εξής δυνατότητες:

  • Αντίδραση σε ερεθίσματα ήχου, φωτός και επαφής
  • Αποφυγή εμποδίων μέσω αισθητήρα Ultrasonic
  • Καθοδήγηση σε γραμμή
  • Προγραμματισμός της κίνησης των τροχών.
  • Παραγωγή οπτικής και ηχητικής ένδειξης 
  • Νατάσα Μάγκου

Παγκόσμια Ημέρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Στις 14 Οκτωβρίου 2024,  Ημέρα Παγκόσμια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ)έστειλε το μήνυμα ότι η εκπαίδευση είναι το σημαντικότερο κλειδί για την επίτευξη των παγκόσμιων στόχων της αειφορίας και την προστασία της Γης μας. 

Δημιουργία Οικοκώδικα

Συμμετοχή σε φθινοπωρινούς περιπάτους στα δύο χωριά: Άγιος Χριστόφορος και Καρυοχώρι

Η ΕΕΠΦ, μέσα από το διεθνές πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία», το οποίο υλοποιεί στη χώρα μας εδώ και 30 συναπτά έτη, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, αναδεικνύει την αξία της περιβαλλοντικής γνώσης και δράσης στις νεότερες γενιές. Στόχος του Προγράμματος είναι η καλλιέργεια της οικολογικής συνείδησης, ώστε τα παιδιά να αναπτυχθούν ως ενεργοί πολίτες που φροντίζουν για την προστασία του πλανήτη μας.

Η UNESCO αναγνωρίζει τα «Οικολογικά Σχολεία» ως το πλέον αποτελεσματικό πρόγραμμα Πράσινης Διαπίστευσης για την επίτευξη των στόχων της Παγκόσμιας Σύμπραξης για την Πράσινη Εκπαίδευση (Greening Education Partnership – GEP) για τη ριζική αναμόρφωση των εκπαιδευτικών συστημάτων σε όλο τον κόσμο έως το 2030, και ιδιαίτερα του στόχου στον Πυλώνα 1.

Ο Πυλώνας 1 της GEP, στην οποία έχει προσχωρήσει και η Ελλάδα με την υπογραφή του Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, θέτει έναν φιλόδοξο στόχο: μέχρι το 2030 τουλάχιστον τα μισά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας μας να διαθέτουν μία πράσινη διαπίστευση, η οποία θα αντανακλά την παροχή ποιοτικής και σύγχρονης εκπαίδευσης για την κλιματική αλλαγή και την αειφορία, αλλά και τα διεθνή πρότυπα λειτουργίας πράσινων εγκαταστάσεων και υποδομών. Οι σχολικές εγκαταστάσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν σταδιακά στις διεθνείς κατευθύνσεις προκειμένου η ευαισθητοποίηση του μαθητικού κοινού να συμβαδίζει πάντα με τη  βιώσιμη λειτουργία. Με την πιστοποίησή τους ως «Οικολογικά Σχολεία», οι σχολικές μονάδες έχουν κάνει ένα μεγάλο βήμα για την επίτευξη των κριτηρίων της GEP.

20241022 142756 20241022 144246 20241022 150200 20241029 075303 20241030 110005 1 20241104 122641 20241030 110056 20241030 110741 1 20241030 110800 1 20241030 110823 20241104 122931 20241104 12231920241104 12290620241104 121948

20241104 122540

Νατάσα Μάγκου

Εκκλησιασμός 11 Νοεμβρίου 2024 στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Καρυοχωρίου

Τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές/τριες της Ε΄-ΣΤ΄τάξεων του 1ου Δημοτικού Αγίας Παρασκευής Κοζάνης εκκλησιάστηκαν στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Καρυοχωρίου για να τιμήσουν τη μνήμη των Αγίων: Μηνά, Βίκτωρος και Βικεντίου.

Ο Άγιος Μηνάς ήταν στρατιώτης στην Αίγυπτο και αργότερα έγινε μοναχός στην Φρυγία. Φυλακίστηκε και βασανίστηκε φρικτά λόγω της χριστιανικής πίστης του, και τελικά βρήκε μαρτυρικό θάνατο επί Διοκλητιανού. Τα ιερά οστά του μεταφέρθηκαν στην Αίγυπτο και θάφτηκαν «εκεί που κάνουν στάση οι καμήλες». Ο τάφος του βρίσκεται σήμερα περίπου 40 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της Αλεξάνδρειας, και ήταν σημαντικός τόπος προσκυνητών μέχρι τον 10ο αιώνα. Από το 1961 διενεργούνται εκεί αρχαιολογικές ανασκαφές από το Γερμανικό Ινστιτούτο.

agiosMinas2 237x300 1

AgiosBiktor

 

AgiosVikentios 92x300 1

 

Ο Άγιος Βικέντιος γεννήθηκε στην Ουέσκα της Ισπανίας και από νεαρή ηλικία αφιερώθηκε στα γράμματα. Ψυχή φλεγόμενη από τη θεία φλόγα προσεκολλήθει, από τα εφηβικά του χρόνια, στον επίσκοπο της Σαραγόσης, Ουαλέριο.Ο Ουαλέριος εκτιμώντας την αγνότητα, τη σύνεση και τον ευσεβή ζήλο του Βικέντιου τον χειροτόνησε διάκονο στην Αυγουστόπολη (Σαραγόσα). Επειδή δε ο ίδιος αν και μορφωμένος πολύ, δεν είχε την ευκολία του λόγου συχνά χρησιμοποιούσε τον Βικέντιο ως δάσκαλο του Θείου Λόγου. Γι’ αυτό, συχνά, ο Ουαλέριος, χαριτολογώντας έλεγε ότι ο Άγιος Βικέντιος είναι η φωνή μου στην Εκκλησία.Με το πέρασμα του χρόνου ο Βικέντιος αύξανε την ικανότητά του λέγειν του, την θερμότητα του ζήλου του και την ακούραστη προσπάθειά του να προσελκύσει στους κόλπους της αληθινής Εκκλησίας τους ειδωλολάτρες. Τα περισσότερα βράδια του τα διέθετε για την κατήχηση και τον διαφωτισμό των συνανθρώπων του. Όταν το πληροφορήθηκε αυτό ο Δακιανός (περί το 211 μ.Χ.), που διετέλεσε διοικητής επί του Διοκλητιανού και Μαξιμιανού, διέταξε και έφεραν τον Βικέντιο δεμένο, στην Σαραγόση της Βαλέντιας. Παρόλο τις απειλές που δέχθηκε ο Άγιος ομολόγησε την πίστη του Ιησού Χριστού και μπροστά στον έπαρχο. Γι’ αυτό το λόγο διατάχθηκε να τον μαστιγώσουν μέχρι να ματώσουν οι σάρκες του. Κατόπιν τον έδεσαν σε σιδερένια κλίνη, κάτω από την οποία ήταν αναμμένη φωτιά. με αυτόν τον μαρτυρικό τρόπο παρέδωσε ο Άγιος Βικέντιος το πνεύμα στον Κύριο.

 

20241111 085609

Νατάσα Μάγκου

Θεατρική παράσταση ” Ο Μικρός Πρίγκιπας”

Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές/τριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής Κοζάνης μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους  παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση ” Ο Μικρός Πρίγκιπας” του Γάλλου συγγραφέα Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ στο Πνευματικό Κέντρο της Πτολεμαΐδας από το θίασο “ΕΚΟΝΤΕΣ”. 

Οι ηθοποιοί με ταλέντο και πολύ μεράκι ξετύλιξαν την ιστορία του έργου που έχει ως εξής: με  Ο αφηγητής πέφτει με το αεροπλάνο του, που έχει πάθει βλάβη, στην έρημο Σαχάρα. Εκεί συναντά ένα ασυνήθιστο παιδί (τον Μικρό Πρίγκιπα), γνωρίζονται και γίνονται φίλοι. Ο αφηγητής μαθαίνει πολλά από τον καινούργιο του φίλο. Ο καινούργιος του φίλος σιγά-σιγά του διηγείται την επίσκεψή του σε άλλους πλανήτες, όπου υπάρχουν άνθρωποι ματαιόδοξοι αλλά και κάποιοι (ελάχιστοι) περισσότερο «ανθρώπινοι». Δεν ξεχνάει ποτέ και με τίποτα τις ερωτήσεις που έχει υποβάλει, ενώ ο ίδιος, αντίθετα, δεν συνηθίζει να απαντάει στις ερωτήσεις των άλλων.

Μολονότι ο τίτλος προϊδεάζει σε ένα παιδικό βιβλίο, ο Μικρός Πρίγκιπας κάνει μερικές βαθυστόχαστες και ιδεαλιστικές διαπιστώσεις όσον αφορά  τη ζωή και τη φύση των ανθρώπων. Η ουσία του βιβλίου συνοψίζεται  στα λόγια της αλεπούς προς τον Μικρό Πρίγκιπα: «Δεν βλέπεις καθαρά παρά μόνον με την καρδιά. Η ουσία είναι αόρατη στα μάτια.» Η αλεπού στέλνει και άλλα μηνύματα-κλειδιά, όπως: «Είσαι υπεύθυνος για πάντα, γι’ αυτό που έχεις εξημερώσει»,  «Ο χρόνος που πέρασες με το τριαντάφυλλό σου είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό για σένα».

 

20241106 085744 2

20241106 095813

20241106 100943

20241106 103853

20241106 100237

20241106 103922

 

20241106 105929

Μετά την παράσταση οι μαθητές έφυγαν ενθουσιασμένοι και αισιόδοξοι για να επισκεφτούν την λαϊκή αγορά της πόλης της Πτολεμαΐδας. Εκεί   συζήτησαν με τους παραγωγούς και λιανοπωλητές για την προέλευση, τις τιμές  και τη διάθεση των προϊόντων τους, την αξιοποίηση και ανακύκλωση αυτών που είναι  «ελλαττωματικά ή χαλασμένα», κεράστηκαν φρούτα και καρπούς και έφυγαν για το κοντινό πάρκο της λαϊκής αγοράς όπου πέρασαν ευχάριστα το υπόλοιπο της εκπαιδευτικής  απόδρασης.  Οι μαθητές/τριες επέστρεψαν στο σχολείο κουβαλώντας τις ευχάριστες εμπειρίες της ημέρας!

20241106 112647 20241106 112807 20241106 113211 20241106 114233 20241106 115534 20241106 120653 20241106 121651 20241106 121802 20241106 122040

Νατάσα Μάγκου

Ένα ζωντανό παράδειγμα φιλοζωίας

Τα ζώα είναι ένα θέμα που κινεί το ενδιαφέρον των παιδιών και μπορεί να αξιοποιηθεί προκειμένου να τα εμπλέξει και να τα μυήσει στη λογική των  δεξιοτήτων ζωής.

Την Παρασκευή 1 Νοεμβρίου οι μαθητές της Α΄-Β΄ τάξης μαζί με την εκπαιδευτικό Παρθένα Κελενίδου  μετά τον εκκλησιασμό βρήκαν ένα φοβισμένο και βρεγμένο γατάκι σε άσχημη κατάσταση. Το μετέφεραν στην αίθουσα της Α΄-Β΄ τάξης η οποία μέσα σε λίγα λεπτά μετατράπηκε σε σταθμό Α΄ Βοηθειών  αλλά και καλλωπισμού! Η κα Παρθένα έλουσε το λερωμένο γατάκι,   το τάισε μαζί με τους μαθητές και το έβαλε να ζεσταθεί  σε πρόχειρη φωλιά. Στη συνέχεια έσπευσε για αναζήτηση οικογένεια ώστε να μεγαλώσει δίπλα σε άλλες οικόσιτες γάτες!

Ένα ζωντανό παράδειγμα φιλοζωίας! Συγχαρητήρια την κυρία Παρθένα Κελενίδου η οποία με τη στάση της μύησε τους μαθητές στην αξία της Φιλοζωίας!

20241101 091659

Νατ20241101 091925 20241104 124116

20241104 124140

Νατάσα Μάγκου

 

 

Γράμμα από το Capt. Chanos Gerasimos

Την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024 πήραμε το πρώτο γράμμα από τον Capt. Chanos Gerasimos του πλοίου ΜΑΙΑ το οποίο έχουμε υιοθετήσει:

 

Από email:

Αγαπητά μας παιδιά και κυρία  Μάγκου, κυρία  Λιακου, καλή σας ημερα,

Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με το σχολειό σας μέσω του προγράμματος ADOPT A SHIP.

‘Όλοι οι ελληνες που ειμαστε εδώ συγκεντρωθήκαμε για να δούμε τις φωτογραφιες με τα υπέροχα παιδιά και τις υπέροχες ζωγραφιές  που μας στείλατε  και νιώσαμε συγκίνηση και νοσταλγία για τα δικά μας  χρόνια στο σχολείο. Σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά και πρόοδο σε όλα τα παιδιά.

Σας επισυναπτουμε φωτογραφιες από το πλοίο μας  κατά την διαάρκεια του ταξιδιου μας καθως και απαντήσεις στις ερωτήσεις σας.

Γράμμα

Brgds,

Capt. Chanos Gerasimos
MASTER –  MV MAIA

 

Αγαπητά μας παιδιά και κυρία  Μαγκου, κυρία  Λιακου,

Είμαστε χαρούμενοι που το πλοίο μας ανταποκρίνεται και συνεργάζεται με το σχολειό σας μέσω του προγράμματος ADOPT A SHIP. To πλοίο μας είναι ένα σύγχρονο φορτηγό πλοίο , κατηγορίας Panamax , μήκους 229 μέτρων και πλάτους 32,26 μέτρων και είναι 15 ετων  . H ναυτιλιακή εταιρεία  Diana Shipping Services  S.A. έχει υπό διαχείριση της σαραντα  πλοία  διαφορετικών μεγεθών(75000 έως 206000 μετρικούς τόνους). Όλα τα πλοία εκτελούν διεθνείς πλόες και συμβάλουν στην μεταφορά χύδην εμπορευμάτων σε όλο τον κόσμο!

Σχετικα με τις ερωτήσεις σας,

  • Η διακυβέρνηση και διαχείριση του πλοίου , είναι απαιτητική και πρέπει να βάζω πάντα πάνω από κάθε μου σκέψη την ασφάλεια του πληρώματος μου, του πλοίου καθώς και του φορτίου . Διατηρώ τις ισορροπίες μεταξύ του πληρώματος λόγω των διαφορετικών εθνικοτήτων, και επίσης είμαι ο σύνδεσμος μεταξύ πλοίου και εταιρείας, για οτιδήποτε θέμα προκύψει.
  • Έxω ταξιδέψει σχεδόν σε όλα τα μέρη του κόσμου, όπου υφίσταται λιμάνι φυσικά. Από Βόρεια Αμερική έως Ιαπωνία και από Αυστραλία έως Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Βαλτική θάλασσα, Νότια Αφρική, Ρωσία, Ινδίες, Καναδά και άλλα. Τo καλύτερο από αυτά τα μέρη κατά τη γνώμη μου είναι το πέρασμα από τη Διώρυγα του Σoυέζ και Παναμα
  • Τα εμπορεύματα που μεταφέρει το πλοίο μας ποικίλουν. Αφορούν κυρίως χύδην φόρτια , όπως ( μεταλλεύματα, σιτηρά, κάρβουνο, κ.α. )
  • Τα είδη ψαριών που συνανταμε συνήθως είναι δελφίνια, φάλαινες και θηλαστικά φώκιες και θαλασσιοι ελεφαντες
  • Τον ελεύθερο μας χρόνο τον περνάμε βλέποντας ως επί των πλείστων, ταινίες και ακούγοντας μουσική. Έχουμε γυμναστήριο, βιβλιοθήκη, επιτραπέζια παιχνίδια και αίθουσα ψυχαγωγίας όπου παρακολουθούμε τις ταινίες όλοι μαζί ή μπορεί να κάνουμε και κάποια συζήτηση που αφορά θέματα του πλοίου.
  • Για τους πειρατές η εταιρια μας παρέχει φρουρούς και όλα τα εφοδια για να προστατευσουμε το πλοιο ακολουθωντας οδηγίες των διεθνών οργανισμων.
  • Για το φαγητο Υπάρχει ειδικό εδεσματολόγιο για τους ναυτικούς διαμορφωμένο από την Ελληνική κυβέρνηση, εδώ και χρόνια και πάνω σε αυτό καθορίζεται η ποσότητα και το είδος φαγητού ανά ημέρα της εβδομάδος που πρέπει να προσλαμβάνει ο ναυτικός. Γίνεται και συνεννόηση οπωσδήποτε και εντός του πλοίου και με τον μάγειρα και παρακολουθείται η διαδικασία και η προετοιμασία καθημερινά από εμένα τον ίδιο και από τον Υποπλοίαρχο του πλοίου. Ο σιτισμός του πληρώματος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για να μπορέσει το πλήρωμα να είναι υγιείς και να ανταπεξέλθει στα καθήκοντα του, και θα πρέπει να παρακολουθείται αδιαλείπτως.

Συνήθως μαζί με τα γεύματα προσφέρονται και ορεκτικά καθώς και σαλάτα και φρούτα που ολοκληρώνουν τα ημερήσια γεύματα τα οποία είναι δύο συνολικά σε καθημερινή βάση. Τα φαγητά είναι συγκεκριμένα για κάθε ημέρα της εβδομάδας και δυο διαφορετικά  την ημέρα όπως είπαμε παραπάνω ( στις 12:00 το μεσημέρι και στις 17:00 το απόγευμα), πότε μπορεί ο ναυτικός να επιλέξει τι θέλει ο ίδιος να φάει από τις δύο ημερήσιες επιλογές.

  • Η διάρκεια ενός ταξιδίου εξαρτάται από το λιμάνι φόρτωσης και παράδοσης του φορτίου. Ένα ταξίδι μπορεί να διαρκέσει από μερικές μέρες έως και μήνες! Ένα μεγαλο ταξιδι που καναμε ηταν από την Βαλτιμορη ,Ηνωμενες Πολιτειες Αμερικης για Βορεια Κινα στο λιμανι Καοφιντιαν με διαρκεια 60 μερες περιπου.

Αυτή την στιγμή πλέουμε Στο βορειο Ειρηνικο προς Σικαμπουρη δια εφοδιασμο του πλοιου με καυσιμα ,τροφιμα , ανταλακτικων και αλλαγη πληρωματος  και εν συνεχεία θα περάσουμε στο Ινδικο Ωκεανο  για να αφιχθούμε στο Ινδικο  λιμάνι  Μουνδρα  για να εκφορτώσουμε το φορτίο μας που είναι  αρακας και κοκκινες φακες.

Εγώ και το πλήρωμα μου σας στέλνουμε πολλούς χαιρετισμούς και ανυπομονούμε να λάβουμε σύντομα το επόμενο σας μήνυμα. Ακολουθούν στιγμιότυπα από διάφορα μέρη που ταξίδεψε το πλοίο μας.

 

Να είστε ασφαλείς και υγιείς!

 

                                                                                                                                  Με εκτίμηση,

                                                                   Το πλήρωμα του M/V ΜΑΙΑ

                                                                                              Και

                                                         Ο καπετάνιος   Χάνος Γεράσιμος

Διαφάνεια1 Διαφάνεια2 Διαφάνεια3 Διαφάνεια4 Διαφάνεια5 Διαφάνεια6 Διαφάνεια7 Διαφάνεια8 Διαφάνεια9 Διαφάνεια10 Διαφάνεια11 Διαφάνεια12

Στη συνέχεια, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναζήτησαν το λιμάνι όπου βρίσκεται ο καπετάνιος με το πλοίο “ΜΑΙΑ” και τους ναυτικούς  στον Παγκόσμιο χάρτη που έστειλε, ένα για κάθε κτίριο (Δημοτικό Σχολείο Αγίου Χριστοφόρου και Δημοτικό Σχολείο Καρυοχωρίου)

20241031 084720 1 20241031 084846 1 20241031 085029 1 20241031 085836 1

Νατάσα Μάγκου