Συγχαίρουμε τη μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης Καρακούση Κωνσταντίνα για τον ορισμό της ως σημαιοφόρος την α’ περίοδο (Σεπτέμβριος-Ιανουάριος) και για την επάξια εκπροσώπηση του σχολείου μας στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου 2022 στα Ιωάννινα.

1

2

Λόγω συμμετοχής του εκπαιδευτικού προσωπικού στη Γενική Απεργία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022, το πρόγραμμα του σχολείου διαμορφώνεται ως εξής:

  1. Η Πρωινή Ζώνη δεν λειτουργεί
  2. Τα τμήματα Β1, Δ1, Ε1, Ε2, ΣΤ1, ΣΤ2 δεν λειτουργούν
  3. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ2 και Δ2 θα αποχωρήσουν κανονικά στις 13.15 (ή μετά το ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)
  4. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Α1 θα αποχωρήσουν στις 12.25μ.μ.
  5. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων  Α2 και Γ1 θα αποχωρήσουν στις 11.30π.μ.
  6. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β2 θα αποχωρήσουν στις 10.45μ.μ.
  7. Οι εκπαιδευτικοί της Παράλληλης Στήριξης και οι εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης ΑΠΕΡΓΟΥΝ

Από τη Δ/νση

20221024 0955051

Την Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας κλιμάκιο της Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ηπείρου και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και υλοποίησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε όλες τις τάξεις για θέματα προστασίας από φυσικές καταστροφές.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Τσουμάνη Δημήτριο, Αντιπύραρχο, τον κ. Γρίβα Βασίλειο, την κ. Νάση Βαρβάρα, την κ. Λώλου Παναγιώτα και τον κ. Πάτρα Γεώργιο εκπροσώπους της Πολιτικής Προστασίας για την εξαιρετική παρουσίαση.

DSC 0973

DSC 0971

 

 

Ξεκίνησε τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου ο κύκλος εκπαιδευτικών παρεμβάσεων στην ΣΤ΄τάξη με την υλοποίηση δράσης από την κ. Πόλα Κομνηνού, Κοινωνιολόγος και μέλος της επιστημονικής ομάδας του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Σχεδία» Ιωαννίνων.

Το θέμα της δράσης αφορούσε την αντιμετώπιση φαινομένων βίας στο περιβάλλον των παιδιών και οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να εργαστούν ομαδικά σε δύο διδακτικές ώρες, συζητήσουν και να καταθέσουν τις απόψεις τους.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κομνηνού!

DSC 0962 DSC 0963 DSC 0964



Λήψη αρχείου

 

Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 15/09/2022 και κάθε Πέμπτη θα λειτουργεί στο σχολείο μας ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης). Το πλαίσιο λειτουργίας αναφέρεται στις επόμενες παραγράφους. Εκτός από τη Δ/ντρια και το Διδακτικό Προσωπικό Ειδικής Αγωγής και Γενικής Αγωγής, η ΕΔΥ στελεχώθηκε με την Ψυχολόγο κ. Τσούκη Ευθαλία-Χριστίνα και την Κοινωνική Λειτουργό κ. Γούση Στεφανία.
Όσοι γονείς/κηδεμόνες ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες της ΕΔΥ, παρακαλώ να αποστείλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: 1dimanat@sch.gr.
Σκοπός – Οργάνωση Ε.Δ.Υ.
Η Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.) λειτουργεί στη σχολική μονάδα γενικής ή επαγγελματικής εκπαίδευσης, έχει ως σκοπό την ανάπτυξη διεπιστημονικών πρακτικών εκπαιδευτικής αξιολόγησης των μαθητών, συμβουλευτικής και παιδαγωγικής υποστήριξης και η λειτουργία της στηρίζεται στις πρακτικές που επιτάσσουν η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (ν. 2101/1992, Α΄ 192) καθώς και η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία.
Η Ε.Δ.Υ. συγκροτείται
με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους των οικείων ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και αποτελείται από τα ακόλουθα μέλη, τα οποία ορίζονται με τους αναπληρωτές τους: α. Τον/την Διευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας, ως πρόεδρο, ο οποίος αναπληρώνεται από τον νόμιμο αναπληρωτή του. β. Έναν εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. του Τμήματος Ένταξης ή, αν δεν υπάρχει, έναν εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. ή έναν εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης που υπηρετεί στη σχολική μονάδα, με τον αναπληρωτή του. Ο αναπληρωτής είναι πρόσωπο που διαθέτει τις ίδιες ιδιότητες. Ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. δύναται να αναπληρώνεται και από εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. ή από εκ- παιδευτικό παράλληλης στήριξης – συνεκπαίδευσης που υπηρετεί στη σχολική μονάδα, αν δεν υφίσταται άλλος εκπαιδευτικός με όμοια ιδιότητα. γ. Έναν ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23. δ. Έναν κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30.
Στις συνεδριάσεις της Ε.Δ.Υ. συμμετέχουν
με δικαίωμα ψήφου ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τμήματος καθώς και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο τμήμα φοίτησης του μαθητή ή της ομάδας μαθητών που έχουν ανάγκη υποστήριξης. Δείτε ακολούθως στον Κανονισμό Λειτουργίας
Αρμοδιότητες Ε.Δ.Υ.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες Συντονιστή του Σ.Δ.Ε.Υ.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες Προέδρου της Ε.Δ.Υ
Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε) της Ε.Δ.Υ
Καθήκοντα και αρμοδιότητες του Κοινωνικού Λειτουργού της Ε.Δ.Υ.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες Ψυχολόγου της Ε.Δ.Υ.
Καθήκοντα και αρμοδιότητες Γραμματέα της Ε.Δ.Υ.
Αρχείο Ατομικών φακέλων και πράξεων της Ε.Δ.Υ Κατάρτιση του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης και Διεπιστημονικής Υποστήριξης.
Πρωτόκολλο Συνεργασίας και Επικοινωνίας με τους γονείς ή κηδεμόνες.
Δείτε σε μορφή pdf ολόκληρο τον Κανονισμό Λειτουργίας

school day

Αγαπητοί γονείς,

το σχολείο μας θα λειτουργήσει κανονικά, για όλες τις τάξεις, (Πρωινό Πρόγραμμα (8.15π.μ.-13.15μ,μ,) Πρόωρη Υποδοχή (7.00π.μ.-8.00π.μ.) και Ολοήμερο Πρόγραμμα (13.20μ.μ.-15.00μ.μ.ή 16.00μ.μ.) από την Τρίτη 13/09/2022.

Παρακαλούνται οι μαθητές/τριες την Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου να έχουν μαζί τους:

τις σχολικές τους τσάντες, ένα τετράδιο και την κασετίνα τους, καθώς και πρόγευμα ή χρήματα για αγορά από το Κυλικείο (ή γεύμα για το Ολοήμερο). Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων θα δώσουν στα παιδιά το πρόγραμμα για τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας.

Έως ότου ολοκληρωθεί η συγγραφή και η έγκριση του νέου Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του Σχολείου μας, σας ενημερώνουμε για τους βασικούς κανόνες, όπως αναφέρονται παρακάτω, και παρακαλούμε για την τήρησή τους.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Για την ασφάλεια των μαθητών/τριών ισχύουν τα εξής:

α) Η πόρτα της αυλής για το πρωινό πρόγραμμα λειτουργίας ανοίγει στις 8.00π.μ. Παρακαλούμε να ΜΗΝ ΓΙΝΕΤΑΙ προσέλευση νωρίτερα διότι σύμφωνα με την εκπαιδευτική νομοθεσία δεν υπάρχει επιτήρηση από εκπαιδευτικούς πριν από αυτή την ώρα και τίθεται ζήτημα ασφάλειας των παιδιών.

β) Η πόρτα της αυλής θα ανοίγει στις 7.00π.μ. ΜΟΝΟ για τους μαθητές και τις μαθήτριες που είναι εγγεγραμμένοι στην Πρόωρη Υποδοχή και θα κλείνει το αργότερο στις 7.30π.μ. 

Διδακτικό Ωράριο Πρωινής Λειτουργίας
07.00 – 07.15 (15′) Υποδοχή μαθητών Πρωινής Ζώνης
07.15 – 08.00 (45′) Προαιρετική Πρωινή Ζώνη
08.00 – 08.15 (15′) Υποδοχή μαθητών
08.15 – 09:40 (85′) 1η διδακτική περίοδος
09:40 – 10:00 (20′) διάλειμμα
10:00 – 11:30 (90′) 2η διδακτική περίοδος
11:30– 11:45 (15′) διάλειμμα
11:45 – 12:25 (40′) 5η διδακτική ώρα
12:25 – 12:35 (10′) διάλειμμα
12.35–13:15 (40′) 6η διδακτική ώρα
Αποχώρηση (Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος)
13:15– 13:20 Μετάβαση μαθητών Ολοήμερου στην αίθουσα σίτισης
13:20 −14:00 1η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος – Διατροφική Αγωγή
14:00 – 14:15 (15′) Διάλειμμα
14:15 – 15:00 (45′) 2η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος-Μελέτη-Προετοιμασία
15:00 – 15:15 (15′) διάλειμμα / 1η αποχώρηση μαθητών ολοήμερου προγράμματος
15:15 – 16:00 (45′) 3η ώρα Ολοήμερου Προγράμματος (16:00 Τελική αποχώρηση)

 

1) Υποδοχή -αποχώρηση μαθητών. Η υποδοχή και αποχώρηση των μαθητών γίνεται από τους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς με βάση το παραπάνω πρόγραμμα, στις πόρτες εισόδου του προαυλίου του σχολείου. Οι μαθητές/τριες αφήνουν τις σχολικές τους τσάντες στον χώρο έξω από την αίθουσά τους και περνούν στην αυλή επί της οδού Ομήρου μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι και να ξεκινήσει η πρωινή προσευχή. Σε περίπτωση καθυστερημένης προσέλευσης μαθητών, αυτοί θα γίνονται δεκτοί, μετά από σχετική αιτιολόγηση. Στον χώρο του σχολείου δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια ουδείς άλλος εκτός των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών.

2) Ασφάλεια μαθητών. Όλες οι πόρτες του σχολείου παραμένουν κλειδωμένες κατά τη διάρκεια λειτουργίας του και δεν επιτρέπεται η είσοδος ή παραμονή γονέων ή τρίτων προσώπων στους χώρους του σχολείου.

3) Πρόωρη αποχώρηση μαθητών. Πρόωρη αποχώρηση μαθητών δεν επιτρέπεται παρά μόνο μετά από έγκριση του δασκάλου και του διευθυντή του σχολείου. Σε περίπτωση μη παραμονής στο ολοήμερο απαραιτήτως θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση του σχολείου τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

4) Επικαιροποίηση στοιχείων επικοινωνίας.  Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα ζητηθεί από τους γονείς να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους αναφέροντας πάντα και ένα τηλέφωνο για κλήση σε περίπτωση ανάγκης.

5) Χορήγηση φαρμάκων.  Η χορήγηση φαρμάκων στους μαθητές στο χώρο του Σχολείου γίνεται από τον ίδιο τον γονέα ή από άλλο πρόσωπο το οποίο θα υποδείξουν σχετικά, μετά από συνεννόηση με τον δάσκαλο της τάξης και άδεια από τον Διευθυντή του Σχολείου και όχι από το διδακτικό προσωπικό.

6) Εκπαιδευτικές επισκέψεις. Οι μαθητές συμμετέχουν στις εκπαιδευτικές επισκέψεις εφόσον προσκομίζονται δηλώσεις συγκατάθεσης των γονέων τους. Ο προγραμματισμός είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου και η οργάνωσή τους γίνεται από τον υπεύθυνο δάσκαλο της τάξης.

7) Σίτιση μαθητών Oλοήμερου. Το γεύμα των μαθητών παρασκευάζεται στο σπίτι από τους γονείς/κηδεμόνες τους. Τα φαγητά συσκευασμένα με το ονοματεπώνυμο του μαθητή τοποθετούνται από τους μαθητές εντός του ψυγείου της τραπεζαρίας και στη συνέχεια η τραπεζαρία παραμένει κλειδωμένη. Παρακαλούμε θερμά τα σκεύη του φαγητού να είναι πλαστικά, κατάλληλα για φούρνο μικροκυμάτων, και κάθε παιδί να έχει τη δική του πετσέτα κουζίνας για να στρώνει στο τραπέζι καθώς και μαντηλάκια αντισηπτικά για τον καθαρισμό των χεριών.

8) Φοίτηση μαθητών ολοημέρου. Η φοίτηση των μαθητών του Ολοήμερου Προγράμματος διακόπτεται όταν ο μαθητής συμπληρώσει 15 συνεχόμενες απουσίες, οι οποίες δεν δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, όταν ο γονέας ή κηδεμόνας του ζητήσει τη διακοπή της φοίτησης με γραπτή αίτησή του ή όταν ο γονέας ή κηδεμόνας δεν επικαιροποιήσει την εγγραφή του μαθητή κατά το 2ο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου και το 1ο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου.

9)Απουσίες μαθητών. Η φοίτηση των μαθητών-τριών τόσο στο υποχρεωτικό όσο και στο ολοήμερο πρόγραμμα (μόνο για τους εγγεγραμμένους) είναι υποχρεωτική και καταγράφεται σε καθημερινή βάση από τον εκπαιδευτικό της τάξης. Οι γονείς οφείλουν να καταθέτουν τα στοιχεία που τους ζητούνται για τη δικαιολόγηση των απουσιών. Σε περίπτωση αδικαιολόγητης απουσίας, το Σχολείο προβαίνει στις ενέργειες που προβλέπονται.

10) Διακίνηση φυλλαδίων. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η διακίνηση φυλλαδίων ή ανακοινώσεων στους μαθητές του σχολείου παρά μόνο αν υπάρχει έγκριση από υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας.

11) Προβλήματα συμπεριφοράς. Το σχολείο μας ασκεί παιδαγωγικό έλεγχο για τους μαθητές που παρουσιάζουν προβλήματα συμπεριφοράς, ενημερώνει τους γονείς και ζητά τη συνδρομή και άλλων αρμόδιων υπηρεσιών.

12) Χρήση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών. Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του Σχολείου ή στις εκπαιδευτικές επισκέψεις. Ο ανάλογος εξοπλισμός που τους διαθέτει το σχολείο στο οποίο φοιτούν, χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της διδακτικής πράξης και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα και μόνο υπό την εποπτεία/επίβλεψη του εκπαιδευτικού.

13) Συμμετοχή μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φ.Α. απαιτείται η κατάθεση Α.Δ.Υ.Μ. από τους μαθητές της Α΄ και Δ΄ τάξης στο σχολείο μέχρι 15 Σεπτεμβρίου και ισχύει για 3 έτη. Μετά την 15η Σεπτεμβρίου οι μαθητές χωρίς έγκυρο Α. Δ. Υ. Μ. δεν μπορούν να συμμετέχουν στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

14) Συμμετοχή μαθητών σε εγκεκριμένες έρευνες. Για τους μαθητές που συμμετέχουν σε έρευνες ή προγράμματα απαιτείται συγκατάθεση των γονέων τους.

15) Σχολικές εκδηλώσεις, επιμορφωτικές δράσεις και γιορτές. Οι γονείς μπορεί να προσκαλούνται για να δουν εργασίες των παιδιών τους ή να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις που οργανώνονται από το σχολείο.

16) Σύλλογος Γονέων: Η λειτουργία του Συλλόγου Γονέων πραγματοποιείται μετά το πέρας του σχολικού προγράμματος. Ο Σύλλογος γονέων μπορεί να παρευρίσκεται στο σχολείο κατά τη διάρκεια λειτουργίας του, μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και μετά από συνεννόηση με τον Διευθυντή του Σχολείου.

17) Ενημέρωση γονέων. Οι γονείς μπορούν να ενημερώνονται μία φορά το μήνα από τους δασκάλους των τάξεων για την πρόοδο των παιδιών τους. Η ημέρα και η ώρα ενημέρωσης αναφέρεται και στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα που δίνεται στους μαθητές από το δάσκαλο της τάξης.

Το σχολείο μας θεωρεί ιδιαίτερα σημαντική τη συνεργασία οικογένειας – σχολείου ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα για την πρόοδο των μαθητών μας.

                                                                                                 Η Δ/ντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός για το σχ. έτος 2022/23 θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 8.15π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου επί της οδού Ομήρου. Ώρα προσέλευσης: 8.00π.μ. Οι μαθητές θα προσέλθουν χωρίς σχολικές τσάντες γιατί η διανομή των βιβλίων θα γίνει την επόμενη μέρα. Επίσης, μετά τον αγιασμό θα ανακοινωθεί η κατανομή των τμημάτων στους εκπαιδευτικούς ΠΕ-70 (ΔΑΣΚΑΛΩΝ). Για το πρόγραμμα της επόμενης εβδομάδας θα λάβετε νέο μήνυμα. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Α’ τάξης να παραμείνουν στον αύλειο χώρο μετά τον αγιασμό για ενημέρωση από τη Δ/ντρια του σχολείου. Καλή αρχή και καλή σχολική χρονιά!

Η Δ/ντρια Γεωργία Πάνου

Αγαπητοί γονείς,
Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες!
Από το νέο σχολικό έτος 2022-2023 τίθεται σε εφαρμογή το νέο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, σύμφωνα με τον Νόμο 4957/2022 άρθρο 371, το οποίο θα αναπτύσσεται στις παρακάτω τρεις (3) ζώνες:
Στην πρώτη (1η) ζώνη, «Μεσημβρινό γεύμα Διατροφική αγωγή», διάρκειας μίας (1) διδακτικής ώρας καθημερινά (13.20 έως 14.00).
Στην δεύτερη (2η) ζώνη, «Μελέτη Προετοιμασία», διάρκειας δύο (2) διδακτικών ωρών (14.10 έως 15.55).
Στην τρίτη (3η) ζώνη, «Σχολικοί Μαθητικοί Όμιλοι», (15.55 έως 17.30) εντάσσονται, για συνεχόμενο δίωρο καθημερινά, με ενδιάμεσο ολιγόλεπτο διάλειμμα, οι σχολικοί μαθητικοί όμιλοι, στο πλαίσιο λειτουργίας των οποίων δύναται να προσφέρεται δράση, δημιουργική απασχόληση, ελεύθερη έκφραση και ψυχαγωγία με αντικείμενα σχετιζόμενα με τον:
αθλητισμότα ομαδικά αθλήματατους παραδοσιακούς ή μοντέρνους χορούςτη χοροκινητική έκφρασητις εικαστικές τέχνεςτις χειροτεχνίες και κατασκευέςτην εκμάθηση μουσικών οργάνωντην εκπαιδευτική ρομποτικήτα πνευματικά παιχνίδια και παζλτα παραδοσιακά παιχνίδιατις επιστημονικές κατασκευές πειράματατα μαθηματικά παιχνίδιατη ρητορική τέχνη και δημιουργική γραφήτο ασφαλές και δημιουργικό διαδίκτυοτη διαπολιτισμική παιδείατην πολιτειότητα και πολιτότητα, τον εθελοντισμό, την παιδική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργία εφημερίδας.
Οι σχολικοί μαθητικοί όμιλοι δύνανται, επιπλέον, να δραστηριοποιούνται στην οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων, κοινωνικών-βιωματικών και περιβαλλοντικών δράσεωντη συγκρότηση χορωδίαςθεατρικής ομάδας και μαθητικής ορχήστρας.
Η διάρκεια κάθε ομίλου δύναται να εκτείνεται σε ένα ή και περισσότερα συνεχόμενα διδακτικά δίωρα. Οι μαθητές μπορούν να επιλέγουν και να συμμετέχουν σε έναν ή περισσότερους ομίλους.
Η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το διευρυμένο πρόγραμμα λαμβάνει χώρα ή στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.
Ειδικά, το σχολικό έτος 2022-2023 δύναται η αποχώρηση να λαμβάνει χώρα και στις 14.55, με το πέρας της πρώτης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης.

Καλούνται οι γονείς/κηδεμόνες, που επιθυμούν να φοιτήσουν τα παιδιά τους στο αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα, να το δηλώσουν με νέα αίτησή τους στη σχολική μας μονάδα, από 01.09.2022 έως και 12.09.2022 στις 12:00.Οι αιτήσεις θα παραλαμβάνονται καθημερινά από 8.00π.μ. – 9.30π.μ. ή μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Δ/νση του σχολείου στο 2651048321.

Μπορείτε να κάνετε λήψη της αίτησης από τον παρακάτω σύνδεσμο:

ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΓΙΑ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η πρόσκληση των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους γονείς, ανεξάρτητα αν έχουν υποβάλει αίτηση για συμμετοχή των μαθητών/τριών στο ολοήμερο πρόγραμμα ή όχι, χωρίς κριτήρια επιλογής.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: “Η Αειφορία είναι της μοδός;”

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:

Στο δημοτικό σχολείο η υλοποίηση ολοκληρωμένων και άρτια σχεδιασμένων διδακτικών παρεμβάσεων μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη και αποδοχή ενός αξιακού συστήματος από τους μαθητές και τη διαμόρφωσή τους σε υπεύθυνους και ενεργούς πολίτες. Στην παρούσα εργασία εστιάζουμε στη σχεδίαση και την εφαρμογή διδακτικού σεναρίου για το θέμα της Βιώσιμης Μόδας. Αξιοποιώντας εκπαιδευτικό υλικό, έντυπο και ψηφιακό, από διεθνείς φορείς και οργανισμούς, υλοποιήθηκαν δραστηριότητες σχετικές με το θέμα με χρονική διάρκεια πέντε διδακτικών ωρών. Βασικό διδακτικό σκοπό αποτέλεσε η ανάγκη ενημέρωσης και ευαισθητοποίσης των μαθητών/τριών σχετικά για ζητήματα του περιβάλλοντος, άμεσα συνδεδεμένα με τις καθημερινές συνήθειες των παιδιών. Οι τομείς που εξετάστηκαν αφορούσαν την περιβαλλοντική, την οικονομική και την ηθική διάσταση κατασκευής και εμπορίας των ρούχων που αποτελούν βασικό αγαθό στον τρόπο ζωής όπως αυτός διαμορφώνεται στην οικογένεια και στις σύγχρονες κοινωνίες. Η εκπαιδευτική δράση έλαβε χώρα στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Ανατολής κατά το σχολικό έτος 2021-2022 με συμμετέχοντες μαθητές της ΣΤ΄ 3 τάξης. Στη συγκεκριμένη μελέτη, μετά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, επισημαίνεται μεταξύ άλλων η κατανόηση των εννοιών της αειφορίας, της βιώσιμης μόδας, της ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα και του εδάφους, της διατήρησης των φυσικών πόρων καθώς επίσης και ο ρόλος της ολιστικής προσέγγισης του θέματος στη διαμόρφωση των διδακτικών πρακτικών και την υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων.

Εκπαιδευτικοί υλοποίησης: Πάνου Γεωργία, ΠΕ-70 και Χουλιάρα Αικατερίνη ΠΕ-79

Δημιουργίες των παιδιών από είδη ένδυσης που δεν χρησιμοποιούσαν πια και τους έδωσαν νέα μορφή:

DSC 0538 1 DSC 0540

Κατασκευές με το μήνυμα της δράσης!

DSC 0541 DSC 0542

 

Ευχαριστούμε θερμά τα ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360′ και ιδιαίτερα την Υπεύθυνη Σπουδών κ. Σιάσκα Αθηνά, την εκπαιδευτικό κ. Ζαρανίκα Μαρία και τους σπουδαστές του Τμήματος Σχεδίου Μόδας για την πολύτιμη βοήθειά τους στην πρωτότυπη δράση που υλοποίησαν στο σχολείο μας.

DSC 1222 DSC 1223 DSC 1224 DSC 1225 DSC 1226 DSC 1227

DSC 1237 DSC 1238 DSC 1249 DSC 1257 DSC 1263