«Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνουμε τη Φλόγα»
Με μεγάλη χαρά το Δημοτικό Σχολείο μας φιλοξένησε στον χώρο του τη δράση «Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα», με τη συμμετοχή όλων των σχολείων της Αμαρύνθου, στηρίζοντας το σημαντικό έργο του συλλόγου Φλόγα.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, στέλνοντας μηνύματα αγάπης, προσφοράς και αλληλεγγύης μέσα από τις δράσεις και τις δημιουργίες τους.
Θερμές ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς για τη συνεργασία και την οργάνωση της δράσης, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη βοήθεια και στήριξή του, καθώς και στη μητέρα – εκπρόσωπο του συλλόγου Φλόγα για την παρουσία και την ενημέρωση μαθητών και γονέων σχετικά με το σημαντικό έργο του συλλόγου.