Την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε η τελική γιορτή του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αλιάρτου .
Με τραγούδια, χορούς, χαμόγελα και πολλή συγκίνηση, οι μαθητές μας αποχαιρέτησαν τη σχολική χρονιά και ευχήθηκαν σε όλους ένα όμορφο καλοκαίρι.
Συγχαρητήρια στα παιδιά και στους εκπαιδευτικούς για την υπέροχη παρουσίαση!





