Αγαπητοί γονείς και μαθητές
Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:15 π.μ.. στον προαύλιο χώρο του σχολείου
Σας περιμένουμε όλους με χαρά, για να ξεκινήσουμε μαζί μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά!
Συγχαρητήρια επιστολή από τον Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Αλέξανδρο Κόπτση, ως συνέχεια της ανάρτησης των αποτελεσμάτων από το ΙΚΥ των εγκεκριμένων αιτήσεων επιχορήγησης των αιτήσεων για την δράση ERASMUS+, Δράση ΚΑ122, στα οποία συγκαταλέγεται και το σχολείο μας, με συνολική βαθμολογία 92.










































