ΥΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!
Αφού συζητήσαμε με τα παιδιά μας για το χειμώνα, οι μικροί μας καλλιτέχνες εμπνεύστηκαν και γέμισαν το σχολείο μας με χειμερινές κατασκευές… Χιονάνθρωποι, πολικές αρκούδες, χιονονιφάδες και χειμωνιάτικα τοπία έκαναν την εμφάνισή τους στις τάξεις του σχολείου, αλλάζοντας ευχάριστα την διάθεσή μας, προσδίδοντας χειμωνιάτικες νότες στους τοίχους του νηπιαγωγείου!




















