“Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα….”

Το ευχαριστώ είναι λίγο και τα λόγια είναι φτωχά για να περιγράψουν το αποτέλεσμα αυτής της εθελοντικής ομαδικής δουλειάς.

Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι εθελοντές, του 19ου Νηπιαγωγείου Ιωαννίνων ξεκίνησαν δειλά για την ανάπλαση του αύλειου χώρου που με πολύ προσωπική δουλειά και μόχθο πρόσφεραν αφιλοκερδώς τις γνώσεις, την τεχνική και το μεράκι τους για την εξωτερική διακόσμηση του νηπιαγωγείου.

Ο πελώριος, γκρίζος, άχαρος, τσιμεντένιος τοίχος μεταμορφώθηκε σε μια χαρούμενη σχολική κυψέλη με παιδικές παραστάσεις, με την εθελοντική εργασία της μητέρας – ζωγράφου κ. Ελένης Σιούλα, της κ. Γιώτας Ναβροζίδου, Μαρίνας Σιούλα, Μαρίας Μάστορα, της Χριστίνας Τσουπέ, της Βάσως Τσάγκα, της Ιουλίας Νάκου, του Νίκου Κούτρα, Νίκου Ευαγγέλου, του Χριστόφορου Λώλη , του Δημήτρη Μπακόλα και της μαθήτριας του Δημοτικού Σχολείου Αλεξάνδρας Ντάτση, οι οποίοι υπερέβαλαν τον εαυτό τους, αφιερώνοντας ώρες από τον πολύτιμο χρόνο τους.

Επίσης θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλους τους γονείς που καθημερινά τηλεφωνούσαν για να προσφέρουν τη βοήθεια τους και παίρναμε δύναμη για να συνεχίσουμε το έργο μας.

Πιστεύουμε όμως, πως όλοι με γνώμονα την αγάπη τους προς τα παιδιά κέρδισαν  το συναίσθημα της προσφοράς για το κοινωνικό σύνολο και δώσανε το παράδειγμα  στα παιδιά τους , κάτι που το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας, στις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε στη χώρα μας.

Μέσα σε αυτό το πρίσμα, κινήθηκε και η συνεργασία με το Διευθυντή του 16ου Δημοτικού Σχολείου κ. Παύλο Ράπτη που με την αμέριστη βοήθεια του το όραμα για ένα όμορφο και ελκυστικό σχολικό περιβάλλον έγινε πράξη.

Επίσης  σημαντική ήταν  η βοήθεια του Αντιπρόεδρου της Σχολικής Επιτροπής  κ. Χρήστου  Στουγιάννου προσφέροντας εθελοντικά προσωπικό χρόνο, διάθεση,μόχθο και αγάπη . Μια πολύτιμη συνεισφορά  η οποία ήταν και καθοριστική για την ολοκλήρωση του έργου.
Εξίσου  σημαντική ήταν η συμμετοχή και η προσφορά της κ. Σοφίας Τζιάλλα πρόεδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και όλου του συλλόγου για την βοήθεια, την στήριξη  και την προσωπική δουλειά που μας πρόσφεραν.

Η προσπάθειά τους θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση, όχι μόνο για το  σχολείο, όπου εκεί τα παιδιά μας ζουν ένα σημαντικό μέρος του χρόνου τους, αλλά και για το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, καθώς θα πρέπει να ενεργούμε ως συνειδητοποιημένοι ενεργοί πολίτες υπό το πρίσμα της εκούσιας προσφοράς και του εθελοντισμού.

Ευχαριστούμε θερμά το Δήμαρχο  Ιωαννιτών

κ. Μωυσή  Ελισάφ  για την οικονομική και υλική συνεισφορά, αναλαμβάνοντας προσωπικά το θέμα. Η ενέργεια αυτή αποδεικνύει την αγάπη για την Πόλη μας, τα σχολεία της  και  τα παιδιά της.

Πιστεύουμε πως χωρίς την βοήθεια, τη στήριξη και την ενθάρρυνσή όλων αυτών  δεν θα τα καταφέρναμε.

Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά για τη ζωή και τη δύναμη που μας δίνουν.

Οι Νηπιαγωγοί

Γεωργία Ράπτη

Χριστίνα Καραγιαννοπούλου

Σταυρούλα Ζακοπούλου


Μετάβαση στο sway.office.com.