ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ (Τμήμα 2)
ΤΟ ΔΩΡΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ GREEN ΔΡΑΜΑΣ !!!
1. Λειτουργία του Σχολείου
Για το σχολικό έτος 2023-2024 το 19ο Νηπιαγωγείο, λειτουργεί με τρία (3) τμήματα Πρωινά- Υποχρεωτικά:
Τμήμα 1 : Υπεύθυνη νηπ/γος : ΚΕΛΛΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ/
Τμήμα 2 : Υπεύθυνη νηπ/γος : ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ/
Τμήμα 3 : Υπεύθυνη νηπ/γος : ΖΛΑΤΙΝΤΣΗ ΒΑΡΒΑΡΑ/
Τμήμα πρόωρης Υποδοχής :Υπεύθυνη νηπ/γος : ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ /
Τμήμα Ένταξης που υποστηρίζεται από νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής : ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ,
Προαιρετικό ολοήμερο :Υπεύθυνη νηπ/γος: ΣΑΡΡΕΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Το πρόγραμμα του σχολείου για το σχολικό έτος 2023-2024 διαμορφώνεται ως εξής:
Υποχρεωτικό πρόγραμμα
Πρόωρη υποδοχή μαθητών και μαθητριών( του ολοήμερου που έχουν δηλώσει) : 7.45-8.00
Υποδοχή των μαθητών και των μαθητριών στο σχολείο: 8.15- 8:30. Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος- αποχώρηση μαθητών και μαθητριών: 13:00
Ολοήμερο πρόγραμμα
Έναρξη λειτουργίας των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος: 13:00.
Λήξη των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος: 16:00.
Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ – ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΉΣ ΧΡΟΝΙΆΣ
Αγαπητά παιδιά και γονείς σας περιμένουμε με χαρά στον αγιασμό του νηπιαγωγείου μας τη Δευτέρα 11/9/2023 και ώρα 9:30 στο χώρο του σχολείου. Μετά το τέλος του αγιασμού θα γίνει ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας και το ωράριο και θα δοθούν ενημερωτικά εντυπα.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΝΕΡΟ! ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς δημιουργήθηκαν γωνιές ανάγνωσης και γωνιά οπτικοακουστικού/ ψηφιακού υλικού και έγιναν εκπαιδευτικές δράσεις (επίσκεψη συγγραφέα, επίσκεψη στη δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη) και ενημερωτικές συναντήσεις με γονείς.
Το σχέδιο δράσης υλοποιήθηκε κατά το μεγαλύτερο μέρος και τα αποτελέσματα της δράσης είναι τα εξής:
- υποβοήθησε και ενίσχυσε την εκπαιδευτική διαδικασία και το έργο τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των παιδιών, με την εφαρμογή εναλλακτικών εκπαιδευτικών διαδικασιών για όλα τα παιδιά και κυρίως για παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες και παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που ανήκουν στο δυναμικό του τμήματος ένταξης.
- αξιοποιήθηκε ένα τμήμα του σχολικού χώρου, ο οποίος με κατάλληλη οργάνωση και διαμόρφωση μετατράπηκε σε σχολική βιβλιοθήκη και έγινε πιο χρηστικός και λειτουργικός.
- Ενισχύθηκε το αναγνωστικό ενδιαφέρον και η φιλαναγνωσία των νηπίων , η καλλιέργεια των μεταξύ τους σχέσεων και αλληλεπιδράσεων με την εφαρμογή εναλλακτικών εκπαιδευτικών διαδικασιών.
- Αξιοποιήθηκε η σχολική βιβλιοθήκη , ώστε να αποτελέσει χώρο επικοινωνίας , συνεργασίας κι αλληλεπίδρασης όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και στην ενδυνάμωση ευάλωτων ομάδων και μη.
Φωτογραφίες του χώρου πριν το σχέδιο δράσης:
Φωτογραφίες κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου δράσης:

Μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις και παιχνίδια αναγνωρίσαμε, χρωματίσαμε, παίξαμε με το Αρχικό του Ονόματος μας











































