Η Επίσκεψη στην Παλιά Γειτονιά: Ενεργοί Πολίτες ή Αδιάφοροι Παρατηρητές;

Οι μαθητές του σχολείου μας  στα πλαίσια του  Εργαστηρίου  Δεξιοτήτων <<Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά>> είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν την  πιο παλιά και ιστορική  γειτονιά  της πόλης μας. Η εκδρομή αυτή δεν ήταν απλώς μια περιήγηση στην ιστορία, αλλά και μια ευκαιρία για να αναλογιστούμε την κατάσταση του περιβάλλοντος γύρω μας και το πόσο ενεργοί είμαστε ως πολίτες στην προστασία του.

Κατά την περιήγηση, οι μαθητές παρατήρησαν με λύπη ότι πολλά από τα σημεία κοντά σε σημαντικά μνημεία και ιστορικά κτίρια ήταν γεμάτα από σκουπίδια και ξερόχορτα. Αν και τα μνημεία αυτής της γειτονιάς αποτελούν κληρονομιά για όλους μας, η αδιαφορία για την καθαριότητα και τη συντήρησή τους ήταν φανερή.

Αυτό που έκανε εντύπωση  στους μαθητές  ήταν το γεγονός ότι, παρόλο που η περιοχή είναι γεμάτη ιστορία και πολιτισμό, οι κάτοικοι και οι αρχές της πόλης δεν φαίνεται να είναι αρκετά ενεργοί στη φροντίδα και την προστασία αυτών των χώρων και των μνημείων.

Μετά από τη διαπίστωση αυτής της κατάστασης, η δράση δεν άργησε να ακολουθήσει. Οι μαθητές αποφάσισαν να αναλάβουν την πρωτοβουλία και να καθαρίσουν τη συγκεκριμένη περιοχή. Με τα εργαλεία που τους παρείχαν οι δάσκαλοι, άρχισαν να μαζεύουν σκουπίδια,  προσφέροντας ένα μικρό, αλλά σημαντικό δείγμα ευαισθησίας και σεβασμού.

Κατά τη διάρκεια του καθαρισμού, οι μαθητές συζητούσαν για τη σημασία του να προστατεύουμε το περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά. .

Η δράση αυτή, αν και απλή, άφησε στους μαθητές την αίσθηση ότι οι μικρές αλλαγές ξεκινούν από εμάς.

Η εμπειρία αυτή ήταν μια πολύτιμη ευκαιρία για να συνειδητοποιήσουμε ότι η καθαριότητα και η συντήρηση του δημόσιου χώρου είναι ευθύνη όλων μας. DRASH ENERGOY POLITH 3DRASH ENERGOY POLITGH 4Εμείς, ως ενεργοί πολίτες, μπορούμε να συμβάλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, κάνοντάς το μέρος της καθημερινότητάς μας.

Η σχολική μας κοινότητα ευχαριστεί τους μαθητές για την υπεύθυνη στάση τους και τις προσπάθειές τους να βελτιώσουν την περιοχή γύρω τους. Ελπίζουμε η εμπειρία αυτή να μας εμπνεύσει όλους να αναλάβουμε δράση για μια πιο καθαρή και όμορφη πόλη!

Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών του σχολείου μας:Διαχείριση κρίσεων στη σχολική Κοινότητα:Προετοιμάζοντας το Σχολείο για να ανταπεξέλθει σε καταστάσεις κρίσης

 

 

 

ENDOSCHOLIKH EPIMORFOSH 2

Ενδυναμώνοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού στη διαχείριση κρίσεων με ευαισθησία και σχεδιασμό. Στόχος να αποκτήσουν οι εκπαιδευτικοί τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να διαχειριστούν καταστάσεις κρίσης με επαγγελματισμό και παιδαγωγική προσέγγιση. Ευχαριστούμε την ψυχολόγο του Χαμόγελου του Παιδιού κα Έλλη Στάμου για την πολύτιμη συμβολή της στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Η παρουσίασή της ήταν ουσιαστική και μας υπενθύμισε για ακόμη μια φορά την σημασία της συνεργασίας στη σχολική κοινότητα σε περιόδους όπου δοκιμάζονται οι αντοχές των εκπαιδευτικών.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Κρυμμένα μυστικά στα σπίτια τα παλιά”

Πώς η κουκίδα της Χαλκίδας στον χάρτη της Ελλάδας μεγαλώνει, γίνεται αστικός χάρτης, φωτογραφία και τέλος σημείο αναφοράς στο Google Earth!

Kolaz16

 

Ένα ταξίδι στο χρόνο.. Τι άλλαξε;; Τι έχει μείνει να μας θυμίζει την ιστορία μας;;;

 

c76a8fc0 8015 4ad0 b45c 57828068e53b

 

12a263c6 8e95 4a84 ae7d d5d715c1b274

ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΟ-ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!

Με αφορμή τη Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου μοιράστηκαν στα παιδιά τα πιο μικρά βιβλία με λευκές σελίδες που περιμένουν να γεμίσουν με παραμύθια, πληροφορίες, ζωγραφιές και ότι άλλο αγαπούν τα ίδια!

MIKRO BIBLIO 1

Επιστράφηκαν, παρουσιάστηκαν και διαβάστηκαν στη τάξη!

MIKRO BIBLIO 2MIKRO BIBLIO AFISA

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Το 2025, η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (ICBD) χρηματοδοτείται από το τμήμα της IBBY στην Ολλανδία, ενώ η αφίσα και το μήνυμα της ετήσιας γιορτής γίνεται από δύο διακεκριμένους Ολλανδούς δημιουργούς παιδικών βιβλίων.

 

afisa 2025

Με αφορμή την φετινή αφίσα για την Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, το θέμα της οποίας είναι <<η ελευθερία της φαντασίας>> και σύνθημα της <<η γλώσσα των εικόνων>> και στα πλαίσια του Σχεδίου δράσης φιλαναγνωσίας: <<Βιβλιοπεριπέτειες στο σχολείο μας>>, τα παιδιά δημιούργησαν την δική τους <<σιωπηλή αφίσα>>, με τίτλο: <<Τα δικά μας βιβλία της αγάπης και της χαράς>>, τα οποία εικονογράφησαν, δίνοντας έτσι το δικό τους μήνυμα.


1000004421

Στα Αγγλικά, στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου, διαβάσαμε και δημιουργήσαμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας. Το κλασικό παραμύθι του Eric Carl: <<The very hungry caterpillar>> μέσα από την εικονογράφηση του έγινε έναυσμα, για την πραγματοποίηση αυτής της συνεργατικής εργασίας κολλάζ.

0f9997cd7f66c8ffb68a87f1c2c9206b

49f26423e5d71e506ae83e41d731af8a

 

Πηγή

Το μήνυμα και η αφίσα της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 2025

ΟΜΙΛΙΑ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ: “Συναισθηματική ενδυνάμωση γονέων και παιδιών. Ο ρόλος των γονέων.”

Μέσα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Η οικογένεια δεν είναι αριθμητική, είναι απλώς μοναδική”, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας με επιτυχία, η ομιλία-παρουσίαση της ψυχολόγου εκπαιδευτικού κα Κατσαρή Γεωργία με θέμα “Συναισθηματική ενδυνάμωση γονέων και παιδιών. Ο ρόλος των γονέων.”

Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση ενώ κατατέθηκε προβληματισμός πάνω σε σύγχρονα θέματα που απασχολούν τους γονείς.

f43d9001 f55f 4f23 b60f 67f1b0f6a06e 12f4c74fb 3208 4060 a1d3 8ada3c69277e