Την Τετάρτη 3/12/2025, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας θα διοργανωθεί απογευματινή ενημερωτική παρουσίαση από τον Ψυχολόγο κ. Στέφανο Αλεβίζο, με θέμα “Χτίζοντας Ψυχικά Ανθεκτικά Παιδιά: Ο Ρόλος της Οικογένειας. Η εσπερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 18:00 και η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη για να ενημερωθούμε ως γονείς και εκπαιδευτικοί για το πως μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας. Σας περιμένουμε με χαρά να στηρίξετε την προσπάθεια του σχολείου μας στο χτίσιμο της ψυχικής υγείας των παιδιών μας.
Δασο…νεράιδες & Δασο…ιππότες … στον Βοτανικό Κήπο!
Με μεγάλη χαρά ολοκληρώσαμε την πρώτη μεγάλη φάση του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και του Ενεργού Πολίτη με γενικό τίτλο
«Δασο…νεράιδες & Δασο…ιππότες» !
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μεταμορφώθηκαν σε μικρούς εξερευνητές, ερχόμενοι σε άμεση επαφή με το δασικό οικοσύστημα κατά την επίσκεψή μας στον Βοτανικό Κήπο. Μέσα από βιωματικά παιχνίδια και δραστηριότητες:
- Γνώρισαν τη Βιοποικιλότητα: Ανακάλυψαν με τις αισθήσεις τους τη χλωρίδα και την πανίδα του δάσους, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα κάθε είδους για την ισορροπία του οικοσυστήματος. Γνώρισαν δασικά προιοντα που δεν φαντάζονταν!
- Ανακάλυψαν τις Απειλές: Κατανόησαν πώς η ανθρώπινη δραστηριότητα (πυρκαγιές, ρύπανση) απειλεί τα δάση μας, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους συνείδηση.
- Ανέλαβαν Δράση: Καλλιέργησαν δεξιότητες συνεργασίας και υπευθυνότητας, ολοκληρώνοντας τη δράση τους με την υιοθεσία και φύτευση του δικού τους δέντρου, αναλαμβάνοντας ενεργό ρόλο στην προστασία της φυσικής μας κληρονομιάς.
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21/11/2025, η ημερίδα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα σωστής διατροφής από την διαιτολόγο-διατροφολόγο κ. Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, μητέρα του σχολείου μας. Την ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διέθεσε ώστε οι μαθητές μας να μάθουν τα ωφέλη της ισορροπημένης διατροφής για το σώμα του και την υγεία τους γενικότερα.
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης, υπενθύμισαν σε όλους μας την αξία που έχει να αντιστέκεσαι απέναντι στο άδικο. Παρακολουθήσαμε ένα άρτιο αποτέλεσμα, αποτέλεσμα της συνεργασίας πολλών εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων. Ευχαριστούμε που βοηθάτε να διατηρούνται ζωντανές οι μνήμες και τα μηνύματα του αγώνα του Πολυτεχνείου.










