Κατηγορία: Εκδηλώσεις
Φτάνει σιγά σιγά η πολυπόθητη στιγμή της λήξης του σχολικού έτους. Τα “πρωτάκια” μας στην πρώτη τους εμφάνιση και τα “εκτάκια” στην τελευταία τους γιορτή πριν μας αποχαιρετίσουν για το Γυμνάσιο, θα μας παρουσιάσουν ένα μουσικοχορευτικό αφιέρωμα στο Διονύση Σαββόπουλο! Σας περιμένουμε όλους να πούμε Καλό Καλοκαίρι!
Στις 20/6/2026, ο Εθελοντικός Οργανισμός KIDS SAVE LIVES θα οργανώσει στο χώρο του σχολείου μας, σεμινάριο για ΚΑΡΠΑ και χρήση εξωτερικού απινιδωτή. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους στην ιστοσελίδα kidssavelives.gr/basic-life-support-erc.
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου χορηγεί Πιστοποιητικό Ανανήπτη με 3ετη διάρκεια.
Την Τετάρτη 3/12/2025, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας θα διοργανωθεί απογευματινή ενημερωτική παρουσίαση από τον Ψυχολόγο κ. Στέφανο Αλεβίζο, με θέμα “Χτίζοντας Ψυχικά Ανθεκτικά Παιδιά: Ο Ρόλος της Οικογένειας. Η εσπερίδα θα πραγματοποιηθεί στις 18:00 και η συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη για να ενημερωθούμε ως γονείς και εκπαιδευτικοί για το πως μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά μας. Σας περιμένουμε με χαρά να στηρίξετε την προσπάθεια του σχολείου μας στο χτίσιμο της ψυχικής υγείας των παιδιών μας.
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21/11/2025, η ημερίδα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε θέματα σωστής διατροφής από την διαιτολόγο-διατροφολόγο κ. Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, μητέρα του σχολείου μας. Την ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που διέθεσε ώστε οι μαθητές μας να μάθουν τα ωφέλη της ισορροπημένης διατροφής για το σώμα του και την υγεία τους γενικότερα.
Σήμερα οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης, υπενθύμισαν σε όλους μας την αξία που έχει να αντιστέκεσαι απέναντι στο άδικο. Παρακολουθήσαμε ένα άρτιο αποτέλεσμα, αποτέλεσμα της συνεργασίας πολλών εκπαιδευτικών και μαθητών/τριων. Ευχαριστούμε που βοηθάτε να διατηρούνται ζωντανές οι μνήμες και τα μηνύματα του αγώνα του Πολυτεχνείου.
Στην αίθουσα εκδηλώσεων της σχολικής μας μονάδας, πραγματοποιήθηκε η γιορτή για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Οι δασκάλες των τμημάτων Γ1 κ. Φιλιππαίου Εύη και του Γ2 κ. Οικονόμου Ασημίνα, σχεδίασαν και οργάνωσαν με τους μαθητές τους, την εκδήλωση, η οποία περιλάμβανε θεατρικά αποσπάσματα, απαγγελίες, ποιήματα και τραγούδια.
Ακολούθησε την επόμενη ημέρα και η καθιερωμένη παρέλαση με συμμετοχή των μαθητών των Ε1, Στ1 και Στ2 τάξεων.










