Τι κι αν δεν είμαστε στο σχολείο, το ταξίδι μας στον κόσμο των αριθμών άρχισε….
Μάθαμε τους αριθμούς 1 και 2. Παίξαμε μαζί τους, κάναμε αντιστοιχήσεις, τους ζωγραφίσαμε, διαβάσαμε παραμύθι για αυτούς.
Το ταξίδι μόλις άρχισε……περιμένουμε την συνέχεια
ΦΡΟΥΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ
Στα πρώτα διαδικτυακά μας μαθήματα ασχοληθήκαμε με τα φθινοπωρινά φρούτα
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Βλέπουμε εικόνες με φρούτα του φθινοπώρου.
Λέμε ποια είναι τα φθινοπωρινά φρούτα.
Ψηφίζουμε ποιο είναι το αγαπημένο μας φθινοπωρινό φρούτο (μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο, σταφύλι, κυδώνι, λωτός).
Πως γεννιέται ένα φρούτο, πως φτάνει σε εμάς, τι μας προσφέρουν και γιατί είναι ωφέλιμα όλα τα φρούτα, τι φτιάχνουμε από τα φρούτα(χυμό, μαρμελάδα, κομπόστα, γλυκό)
Μαθαίνουμε παροιμίες και αινίγματα για τα φρούτα του φθινοπώρου.
Παρατηρούν και συγκρίνουν τις διαφορές των φρούτων ανάλογα με το χρώμα, σχήμα, μέγεθος, γεύση.
Μαθαίνουμε νέες λέξεις όπως φλούδα, σπόροι, τσαμπί, κοτσάνι, κουκούτσι, βιταμίνες.
Αναφέρουν το δέντρο του κάθε φθινοπωρινού φρούτου (μηλιά-μήλο, αχλαδιά-αχλάδι……………)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
Μαθαίνουμε την έννοια «μισό, ολόκληρο»
Επανάληψη των χρωμάτων και έννοια του μοτίβου
Πίνακας διπλής εισόδου(φρούτα και πίνακες ζωγραφικής)
Ο αριθμός 1 μέσα από την παροιμία «ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα». Ακούμε το τραγούδι για τον αριθμό ένα, γράφουμε τον αριθμό και ζωγραφίζουμε ένα μήλο.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:
Παρατηρούμε και σχολιάζουμε πίνακες ζωγραφικής σχετικούς με φρούτα του φθινοπώρου.
Ζωγραφίζουμε τα φρούτα του φθινοπώρου.
ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΧΕΣ:
Παιχνίδι αντιστοιχίας με καρτέλες εποχών
Κυκλώνω μόνο τα φθινοπωρινά φρούτα
Παιχνίδι μνήμης-θυμάμαι και βρίσκω τα φρούτα με τη σωστή σειρά
Το εποπτικό υλικό που χρησιμοποιήσαμε είναι από τα blogs άλλων συναδέλφων
από 20-10-2020 έως 6-112020 στο Νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με τα γεωμετρικά σχήματα! Μάθαμε να αναγνωρίζουμε σχήματα, να κάνουμε ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις, σειροθετήσεις…

γνωρίσαμε τα έργα μεγάλων ζωγράφων με θέμα τα σχήματα (klee, Mondria, Kandiski, Miro) και τα αναπαραστήσαμε σε φύλλα εργασίας και ομαδικές εργασίες
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για την έννοια της αποταμίευσης, την αξία των χρημάτων, Διαχωρήσαμε τα κέρματα από τα χαρτονομίσματα, κάναμε ομαδοποιήσεις και σειροθετήσεις νομισμάτων. Ζγραφίσαμε τι μπορούμε να αγοράσουμε και να κάνουμε με τα χρήματα αλλά και τι μπορούμε να κάνουμε δωρεάν.

Φτάξαμε κουμπαράδες και είμασταν πολύ χαρούμενοι γιαυτο!!!!

Τέλος μάθαμε παροιμίες και διαβάσαμε το σχετικό μύθο του Αισώπου ” Ο τζίτζιγκας και ο μέρμηγκας¨.
Σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση και ευελπιστούμε το νέο ιστολόγιο να είναι καλοτάξιδο!!!