Απόκριες

Τι είναι Απόκριες; Τι σημαίνει η λέξη; Τι συνηθίζουμε να κάνουμε αυτήν τη γιορτή;

Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα και μέσα από το κατάλληλο εποπτικό υλικό, γνωρίσαμε τις πόλεις της Ελλάδας με το μεγαλύτερο Καρναβάλι. Εντοπίσαμε τις πόλεις στο χάρτη και ταξιδέψαμε σε αυτές. Γνωρίσαμε τα αποκριάτικα έθιμα της χώρας μας και αποτυπώσαμε εικαστικά αυτό που μας άρεσε περισσότερο.

Δουλέψαμε το γράμμα Α…. όπως Απόκριες αλλά και μαθηματικά μέσα από την αρίθμηση και την αντιστοίχηση κλόουν και χαρταετών.

Διαβάσαμε το βιβλίο ¨Ο Αρλεκίνος¨, εκδ. Πατάκης και μιλήσαμε για την αξία της μεταποίησης, να φτιάχνουμε πράγματα με τα χέρια μας χωρίς να χρειάζεται να τα αγοράζουμε όλα, αν δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα.

Παρουσιάσαμε στα παιδιά τον πίνακα ζωγραφικής του Σπύρου Βασιλείου «Το τραπέζι της Καθαρής Δευτέρας» και γίναμε και εμείς μικροί ζωγράφοι!

Τέλος, φτιάξαμε μάσκες και χαρταετούς, τους οποίους πήραν τα παιδιά στο σπίτι και ελπίζουμε…να ταξίδεψαν και να πέταξαν μακρυά!

1741338988337 1741338988369 1741338988403 1741338988437 1741338988464 1741338988495 1741338988529 1741338988567 1741338988604 1741338988638

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2025-2026

Χωρίς τίτλο

 

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ   ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ   2025-2026

‘Oπως ορίζεται  με την υπ. αριθμ. πρωτ.:    59/1952/18-2-2025 εγκύκλιο της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Αττικής, Δ/νση Π/θμιας Εκπ/σης Β΄ Αθήνας του Υ.ΠΑΙ.Θ, με θέμα  « Ορισμός ορίων σχολικών περιφερειών των Νηπιαγωγείων και Ειδικών Νηπιαγωγείων της Διεύθυνσης Π.Ε. Β΄ Αθήνας, σχολικού έτους 2025 – 2026 », τα όρια του 18ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου είναι:

σμ

Το πολύγωνο που σχηματίζεται από τις οδούς:

ΠΕΝΤΕΛΗΣ – ΚΗΦΙΣΙΑΣ – ΟΡΙΑ ΜΕ ΚΤΗΜΑ ΣΥΓΓΡΟΥ – ΕΥΚΑΛΥΠΤΩΝ – ΞΑΝΘΟΥ – ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ – ΜΕΤΣΟΒΟΥ – ΠΥΘΑΓΟΡΑ – ΠΕΝΤΕΛΗΣ

 

Στο Νηπιαγωγείο μας για το σχολ. έτος 2025-2026 εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2021 (σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις  του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133).
Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της  παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α  167), η φοίτηση των νηπίων που έχουν συμπληρώσει ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Την εγγραφή του μαθητή κάνει ο γονέας ή ο νόμιμος κηδεμόνας αυτού. Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων την εγγραφή κάνει αυτός που έχει την επιμέλεια.

Οι εγγραφές  θα πραγματοποιούνται από 5 έως και 24 Μαρτίου σύμφωνα με την περ. α της  παρ. του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25). Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Συγκεκριμένα οι εγγραφές στα Δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχ. έτος 2020-2021 και εφεξής γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767)  ΚΥΑ  των Υπουργείων Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Κυβέρνησης.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Επισημαίνουμε ότι ως «Εγγραφή» νοείται η πρώτη καταχώριση (που γίνεται το 3ο δεκαήμερο του Μαρτίου από τη σχολική μονάδα) των στοιχείων του μαθητή στο Βιβλίο Μητρώου και Προόδου και στο Πληροφοριακό Σύστημα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Την περίοδο των εγγραφών  για απορίες ή κάποια βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά στο 210-6142939 ή μέσω Ε- mail: mail@18nip-amarous.att.sch.gr, από τις 12.10-13.00.

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου στο Νηπιαγωγείο οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα ακόλουθα βήματα

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής
    https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή στο Νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδο τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και του κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησης του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

ατα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.

Το σύστημα παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ),  ηλεκτρονικό μισθωτήριο συμβόλαιο καταχωρημένο στο  taxisnet, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας. Αυτά τα αποδεικτικά θα πρέπει να είναι στο όνομα των γονέων-κηδεμόνων που κάνουν την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου.

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα/πρωινή ζώνη (ισχύει μόνο για παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο),

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα , ενώ παράλληλα επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου                                                                                                                                                                  

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα  (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται και τα εξής:

στ) Προαπαιτούμενο  η ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου καθώς και  ο λογαριασμός ΔΕΚΟ .

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή.

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

θ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.  Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».  Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  1. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Γίνονται δεκτές όλες ανεξαιρέτως οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις

Οι γονείς των μαθητών μπορούν να προσκομίσουν αυτοπροσώπως και κατόπιν ραντεβού, από τις 12.10-12.50, στο νηπιαγωγείο τα απαιτούμενα προς έλεγχο δικαιολογητικά, το διάστημα από 5 έως 24  Μαρτίου ώστε να ελεγχθούν εμπρόθεσμα και να γίνει δεκτή  η αίτησή τους.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

*Τα προνήπια που φοιτούν στο σχολείο μας δεν χρειάζεται να κάνουν καμία ενέργεια,  εγγράφονται κατευθείαν στο νηπιακό τμήμα (σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017 (Α109).

* Η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή αποδεικνύεται από τα ακόλουθα:

  • στοιχεία που προκύπτουν από τη φορολογική δήλωση του γονέα- κηδεμόνα (χωρίς τα οικονομικά δεδομένα)
  • συμβολαιογραφική πράξη ιδιοκτησίας
  • ιδιωτικό συμφωνητικό ενοικίασης που έχει κατατεθεί ή καταχωρηθεί ηλεκτρονικά στην Εφορία.
  • Λογαριασμό  ΔΕΚΟ                                                                                         

Διαβάστε αναλυτικά το ΦΕΚ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ

Επίσης δείτε αναλυτικά εδώ τις οδηγίες χρήσης εφαρμογής

Η Προϊσταμένη του 18ου Νηπιαγωγείου Αμαρουσίου

Μήτσιου Ευστρατία

Τσικνοπέμπτη

Στα πλαίσια του εορτασμού της 2ης εβδομάδας των Αποκριών που διανύουμε, γνωστή και ως Κρεατινή, τα παιδιά διασκέδασαν, χόρεψαν και γιόρτασαν όλοι μαζί. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο έναν ανιματέρ που έκανε παιχνίδια στα παιδιά. Ύστερα, ντυμένα μασκαράδες έφαγαν από το μπουφέ, ο οποίος αποτελούσε προσφορά των Γονέων.

Μία μέρα χαράς και ξεγνοιασιάς, που θα θυμόμαστε με χαμόγελα!

IMG 65af061051823c8222fb8c0e100b604c V 1 IMG 81cea76f6df4b19b3df3696642517b68 V

Συμμετρία- Σκιές

Στο Νηπιαγωγείο μας ιδιαίτερη θέση έχουν οι Φυσικές Επιστήμες. Γι’αυτό στο τμήμα 1, ασχοληθήκαμε με παιχνίδια συμμετρίας.

Ακόμα, σε συνέχεια του project μας , αναφορικά με τους πλανήτες, τον ήλιο και τη γη, συνεχίσαμε και εξελίξαμε το θέμα μας, με το Φως και τις Σκιές. Δημιουργήσαμε έργα Τέχνης, διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το μύθο του Φαέθωντα, κάναμε πειράματα με το φως και τέλος παίξαμε με τις Σκιές μας.

Παλαιοντολόγοι και Δεινόσαυροι

Αφορμή για τη νέα μας εξερεύνηση, στάθηκε η επίσκεψη μας στα ίχνη των προϊστορικών ανθρώπων και γίναμε με τη σειρά μας και εμείς παλαιοντολόγοι, στο τμήμα 2. Παίξαμε παιχνίδια διαδραστικά ανακάλυψης στο κήπο και μιλήσαμε για την επιστήμη της παλαιοντολογίας.

Έπειτα, σειρά πήραν οι δεινόσαυροι, τα παιδιά λάμβαναν κάθε μέρα γράμμα από το παλαιοντολόγο κύριο Δεινοσαυρίδη, ενώ παράλληλα θέλησαν να του γράψουν και αυτοί και να τον ρωτήσουν σπουδαία πράγματα.

Ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας δεινόσαυρο, μάθαμε γιατί εξαφανίστηκαν,ήρθαμε σε επαφή με το κόσμο των πειραμάτων, λιώσαμε ένα αυγό δεινοσαύρου και είδαμε τι έκρυβε μέσα του.

Ακόμα, ανακαλύψαμε τα κόκαλα τους και κάναμε τη δική μας κατασκευή με μακαρόνια.

Παίξαμε και γνωρίσαμε το γράμμα Σ….όπως Σαύρα αλλά και το γράμμα Δ…..όπως Δεινόσαυρος.

Διαβάσαμε το βιβλίο ¨ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ: ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ… ‘Η ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ¨; εκδ. Διόπτρα.

Ακόμα, παίξαμε πολλά παιχνίδια θεατρικά, φορώντας καπέλα δεινοσαύρου αλλά και τραγουδήσαμε το νέο μας αγαπημένο τραγούδι ¨Ο δεινόσαυρος κι εγώ¨, του Β. Ηλιόπουλου.

Πάρτε μία μικρή γεύση από τις ανακαλύψεις μας…..

Ψυχοκινητικό παιχνίδι και ώρα για παζλ στο σπίτι

Αφού χορέψαμε και τραγουδήσαμε το ψυχοκινητικό τραγούδι ¨θα πάω για αρκούδες¨, το ζωγραφίσαμε και έπειτα το χαρτογραφήσαμε, περνώντας τα εμπόδια και φτάνοντας στη σπηλιά της αρκούδας.

Ύστερα το ψηφιοποιήσαμε και σας αφήνουμε εδώ το σύνδεσμο, ώστε να παίξετε και εσείς με τα παιδιά σας στο σπίτι το παζλ στον υπολογιστή.

Καλή διασκέδαση!

Padlet για το εργαστήριο Η Γη γυρίζει

planets in the solar system illustrated graphic clipart 16534

Αγαπητοί γονείς,

Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με το εργαστήριο ” Η Γη γυρίζει” δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά έναν ψηφιακό σύνδεσμο padlet. Εκεί μπορείτε να βρείτε παιχνίδια, τραγούδια , βίντεο, συνδέσμους, ψηφιακά παραμύθια (δημιούργημα των παιδιών) με τα οποία ασχοληθήκαμε όλο το προηγούμενο διάστημα.

Χειμώνας-Χειμερία Νάρκη

Στο ολοήμερο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου μας, επεξεργαζόμαστε τη Θεματική Ενότητα του Χειμώνα, με έμφαση στα ζώα.

Μάθαμε και χωρίσαμε σε κατηγορίες, τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και σε αυτά που συνεχίζουν κανονικά τη καθημερινότητα τους και δεν πέφτουν σε χειμερία νάρκη.

Τι είναι όμως η χειμερία νάρκη?

Τα ζώα πέφτουν σε χειμερία νάρκη, την χειμερινή περίοδο,  καθώς δεν μπορούν να επιβιώσουν! Όταν ένα ζώο πέφτει σε χειμερία νάρκη, η θερμοκρασία του σώματός του πέφτει, οπότε πρέπει να είναι προστατευμένο καλά με λίπος και με μια ζεστή φωλιά! Επίσης η αναπνοή του ζώου, όπως και οι κτύποι της καρδιάς είναι πολύ πιο χαμηλοί, σαν να κοιμούνται βαθιά.

Ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, είναι η αρκούδα, τα φίδια, τα σαλιγκάρια, οι σαύρες, οι κάστορες, οι βάτραχοι, και πολλά άλλα!

Διαβάσαμε το βιβλίο ¨Αουτς¨, εκδ. Παπαδόπουλος, καθώς και το ¨Λιγουλάκι Χειμώνας¨, εκδ. Ελληνικά Γράμματα και τα δραματοποιήσαμε.

Τραγουδήσαμε το «Α,α,α αρχίζει η παγωνιά»  και από τις λέξεις χειμώνας και χιόνι μάθαμε τη φωνή Χ,χ.

Φτιάξαμε τους δικούς μας χιονάνθρωπους και κατασκευές με αθλήματα που γίνονται στο χιόνι όπως το σκι.

Μιλήσαμε για την Αλκυόνη και τις αλκυονίδες μέρες, για τα ζώα που ζουν στους πόλους και τα χιόνια και ιδιαίτερα για τον πιγκουίνο.

Για το φεγγάρι του Γενάρη που μοιάζει με μαργαριτάρι.

Δεν ξεχάσαμε να φτιάξουμε μαζί με τα παιδιά και τις φωλιές-σπίτια των ζώων που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και τοποθετήσαμε το φίδι κάτω από τις πέτρες, την αρκούδα στη σπηλιά της και το σκίουρο στο δέντρο.

Ακόμα, δημιουργήσαμε τις δικές μας αφίσες αλλά και τη δική μας εγκυκλοπαίδεια, με γράμματα και πληροφορίες που συγκέντρωσαν τα ίδια τα παιδιά.

1738305839905 1738305839912 1738305839919 1738305839925 1738305839932 1738305839938 1738305839945 1738305839952

1738305839959αλκυονητου γεναρηχειμ 1738305839965 1738305839972

Επίσκεψη στο Κέντρο Πολιτισμού ¨Ελληνικός Κόσμος¨

Με τα παιδιά του σχολείου μας, επισκεφτήκαμε το Κέντρο Πολιτισμού ¨Ελληνικός Κόσμος¨ και συγκεκριμένα παρακολουθήσαμε το βιωματικό πρόγραμμα ¨Στα Ίχνη των Προϊστορικών Ανθρώπων¨.

Ακολουθώντας ίχνη, βρεθήκαμε σε μια προϊστορική σπηλιά και γνωρίσαμε πώς ζούσαν, τι έτρωγαν και πώς εκφράζονταν οι προϊστορικοί άνθρωποι. Υλικά όπως η πέτρα και ο πηλός, μας βοηθήσαν να ανακαλύψουμε την καθημερινότητά τους και τον τρόπο ζωής τους. Οι μικροί μας μαθητές, βίωσαν μία αξέχαστη εμπειρία και επιστρέψαμε στο σχολείο μας γεμάτοι χαμόγελα!

1738308835118 1738308835131