Επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Βελβεντού- Σιάτιστας
Στις 24 Μαΐου 2022, τα δυο τμήματα της Α’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Κ.Π.Ε. Βελβεντού και πήραν μέρος στο πρόγραμμα με τίτλο: «Δάσος – Κιβωτός ζωής. Προσεγγίζοντας αειφορικά το δασικό οικοσύστημα των Πιερίων Ορέων». Περπατήσαμε στα μονοπάτια του δάσους, εξερευνήσαμε τους θησαυρούς του και απολαύσαμε τις ομορφιές του δάσους.
Ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη βοήθειά του τον εκπαιδευτικό και Δημοτικό Σύμβουλο κ. Ιωάννη Γκίκα.
Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων
Αθηνά Λιάσου & Παρασκευή Ζέρβα





