ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Δ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Επίσκεψη της συγγραφέως Άννας Μάρκου
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ: Ανακαλύπτοντας τον Κρυμμένο Θησαυρό»
Στις 8/2/2022 είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στην τάξη μας την κ. Ευγενία Καραπάτσιου, περιβαλλοντολόγο, εκπρόσωπο του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ: Ανακαλύπτοντας τον Κρυμμένο Θησαυρό» της ΔΙΑΔΥΜΑ. Μέσα από την όμορφη και δημιουργική συνάντηση ενημερωθήκαμε για το πόσο σημαντική είναι η διαδικασία της ανακύκλωσης, η οποία αποτελεί συνήθεια ήδη από τις παιδικές ηλικίες.
Μάθαμε για τα είδη των κάδων που συναντούμε σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας καθώς και για τη διαδικασία της κομποστοποίησης και είδαμε από κοντά κομπόστ που είναι το φυσικό λίπασμα που παράγεται από την αποσύνθεση των οργανικών υλικών.
Γνωρίσαμε τη διαδρομή που κάνουν τα απορρίμματα μέχρι να καταλήξουν στο εργοστάσιο της ΔΙΑΔΥΜΑ. Επίσης ενημερωθήκαμε και για τους χώρους υγειονομικής ταφής των απορριμμάτων. Στο τέλος μοιράστηκαν αναμνηστικά δωράκια στα παιδιά για να θυμόμαστε αυτή την όμορφη συνάντηση.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση και η κ. Ευγενία Καραπάτσιου απάντησε σε όλα τα ερωτήματα των παιδιών και με τρόπο ευχάριστο, θετικό και ενθαρρυντικό. Ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία που δείχνει την ανάγκη των μαθητών για διαφοροποιημένες δραστηριότητες μέσω των οποίων παραμένουν ενεργοί στη μαθησιακή διαδικασία.
Θερμές ευχαριστίες στην κ. Ευγενία Καραπάτσιου για την εξαιρετική της παρουσίαση.
Η δασκάλα του τμήματος
Διαδικτυακή συνάντηση με το Κ.Π.Ε. Βελβεντού – Σιάτιστας
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με τίτλο «Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ» πραγματοποιήθηκε, την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022, διαδικτυακή συνάντηση των μαθητών και μαθητριών της Α’ Δημοτικού του σχολείου μας με το ΚΠΕ Βελβεντού – Σιάτιστας. Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για την αειφορία, το φυσικό περιβάλλον και τα χαρακτηριστικά του μεσογειακού δασικού οικοσυστήματος. Γνώρισαν τις ωφέλειες του δάσους, τις αξίες του, τις λειτουργίες του καθώς και τους κινδύνους που το απειλούν. Στο τέλος οι μαθητές έθεσαν ερωτήσεις που τους δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος και έδωσαν ραντεβού για δια ζώσης συνάντηση την άνοιξη.
Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων
Ένα μικρό Λαογραφικό Μουσείο στην τάξη μας
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Κοβεντάρειο Βιβλιοθήκη Κοζάνης
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που γιορτάζεται στις 2 Απριλίου, τα δύο τμήματα της Γ’ τάξης είχαμε τη χαρά να επισκεφθούμε την Κοβεντάρειο Βιβλιοθήκη Κοζάνης, να ξεναγηθούμε στους χώρους της, να μάθουμε πολύτιμα πράγματα για την ιστορική της εξέλιξη, για τα χειρόγραφα βιβλία της και για την πλούσια συλλογή βιβλίων που υπάρχουν εκεί . Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους για την ξενάγηση που μας έκαναν.
Οι δάσκαλοι των τμημάτων
Λουκάς Βουρβούρης
Λευκοθέα Μαυρίδου



















