3o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Τι τρίτο εργαστήριο δεξιοτήτων που πραγματοποιήθηκε έχει τίτλο ” ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ” και στόχος του είναι να αναγνωρίσουν τα παιδιά το ποδήλατο ως έννοια και ως όχημα κατα την κίνησή του στο δρόμο, να μάθουν για τα οφέλη του στην υγεία μας, να έρθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές ασφαλούς οδήγησης