2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    Το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων πάνω στη θεματική των δικαιωμάτων έχει τον τίτλο “Ποιος,εγώ;” και αναφέρεται στα συναισθήματα. Στόχος ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τα δικά τους συναισθήματα αλλά και να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στα συναισθήματα των άλλων. Κι αυτό γιατί θεωρήθηκε ως βασική αρχή ότι η

 » περισσότερα

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

    Το δευτερο Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων ανήκει στη θεματική Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη.Απο τη θεματική αυτή επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την έννοια της συμπερίληψης. Γι αυτό το σκοπό οργανώθηκε ένα προγραμμα πέντε εργαστηρίων με γενικό τιτλο “Κι αν ήμουν εγώ;”.

 » περισσότερα

5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Τελειώνοντας την ενότητα των εργαστηρίων με θέμα την Οδική ασφάλεια, πραγματοποιήσαμε ένα εργαστήριο με τίτλο “Ο ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ”.

Και ποιος θα ήταν πιο αρμόδιος να μιλήσει στα παιδιά για Οδική ασφάλεια απο τις τροχονόμους που καλέσαμε να επισκεφτουν το σχολείο μας και τις ευχαριστούμε πολύ για την άμεση

 » περισσότερα

4o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Το τέταρτο εργαστήριο δραστηριοτήτων για την εκπαίδευση οδικής ασφάλειας έχει τον τίτλο:”ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ”.Στόχος του είναι να έρθουν τα παιδιά σε επαφή και να κατανοήσουν έννοιες όπως ειδικό καθισματάκι,ζώνη ασφαλείας,αερόσακος κ.τ.λ, να μάθουν να τα αναγνωρίζουν ως αντικείμενα, να αναγνωρίζουν τη σπουδαιότητα του καθενός για την ασφάλειά τους ως επιβάτες

 » περισσότερα