“Από το Νηπιαγωγείο… στο Δημοτικό Σχολείο!!!”

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης μας

…επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε στους χώρους του 22ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας

1766469107447

1766469098738

1766469064987 2

1766469074306 2

17664690442381

…μεταβήκαμε στην αίθουσα πληροφορικής του Δημοτικού Σχολείου όπου μαζί με τους μαθητές της Α’ τάξης και την Εκπαιδευτικό Πληροφορικής,  συμμετείχαμε σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες wordwall: κουίζ με εικόνες και αντιστοίχιση εικόνας-λέξης, στον διαδραστικό πίνακα

1769509062766

1769509034113

1769509053802

1769508978407

1769508997371

1769508962900

…στον χώρο της βιβλιοθήκης  τα νήπια συμμετείχαν ενεργά στη διδασκαλία παραμυθιού από τη δασκάλα της Α΄Δημοτικού

17721890813931

1772189410774

1772189432148

…κρατώντας τα χελιδονάκια μας, τραγουδήσαμε τα κάλαντα της άνοιξης στα παιδιά της Α΄Δημοτικού, αναβιώνοντας το έθιμο της “Χελιδόνας”IMG 20260313 094030 1

και τους κάναμε δώρο ένα ανοιξιάτικο στεφάνιIMG 20260313 094519 1

IMG 20260311 122308

… μας επισκέφθηκε η Καθηγήτρια Γαλλικών του Δημοτικού Σχολείου,

προκειμένου να μας μιλήσει για τη Γαλλία και να μας μάθει ορισμένες λέξεις στη Γαλλκή Γλώσσα

IMG 20260422 104239 1

…συμμετείχαμε στο μάθημα της Γυμναστικής μαζί με τα παιδιά της Α’ ΔημοτικούIMG 20260506 104301 3

mm