Στο πλαίσιο των δράσεων μας για την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της προσφοράς και της ενεργής συμμετοχής στα κοινά, το νηπιαγωγείο μας, με την υποστήριξη των γονέων, συμμετείχε στο φιλανθρωπικό πρόγραμμα του οργανισμού “Make A Wish” – Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση ευχών των παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες, χαρίζοντας τους δύναμη, χαρά και ελπίδα.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και κηδεμόνες για τη διαρκή τους υποστήριξη και για τη συνεργασία μας σε δράσεις που ενισχύουν τον ρόλο των παιδιών ως ενεργών και ευαισθητοποιημένων πολιτών.

