“Επίσκεψη Διαιτολόγου-Διατροφολόγου στο Νηπιαγωγείο μας”

Με πολύ μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τη Διαιτολόγο-Διατροφολόγο κα Ζαχαρή Κωνσταντίνα, η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της υγιεινής διατροφής στην ανάπτυξη, τη δύναμη και την υγεία του σώματος τους.thumbnail 6Ευχαριστούμε θερμά την κα Ζαχαρή για την εξαιρετική παρουσίαση και τον υπέροχο τρόπο με τον οποίο επικοινώνησε με τα παιδιά εμπνέοντάς τα να αγαπούν τις υγιεινές τροφές και να φροντίζουν το σώμα τους.