Με πολύ μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας τη Διαιτολόγο-Διατροφολόγο κα Ζαχαρή Κωνσταντίνα, η οποία μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της υγιεινής διατροφής στην ανάπτυξη, τη δύναμη και την υγεία του σώματος τους.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Ζαχαρή για την εξαιρετική παρουσίαση και τον υπέροχο τρόπο με τον οποίο επικοινώνησε με τα παιδιά εμπνέοντάς τα να αγαπούν τις υγιεινές τροφές και να φροντίζουν το σώμα τους.