Επίσκεψη των μαθητών/τριών της ΣΤ τάξης στη Βουλή των Ελλήνων
Την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους του Μεγάρου, να παρακολουθήσουν σχετικά βίντεο στην αίθουσα «Ελευθέριος Βενιζέλος» με θέμα την ιστορία του κτηρίου της Βουλής, τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της, καθώς και την αξία της Βουλής…