17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου

….το ηλεκτρονικό σπίτι του σχολείου μας !!!
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Προσωπικό
    • Εκπαιδευτικό Προσωπικό 2023-24
  • Δράσεις
    • Εκπαιδευτικές δράσεις Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας και Μάθησης (2023-2024)
  • Καινοτόμα Προγράμματα
  • Επικοινωνία
← Προηγούμενα άρθρα
Επόμενα άρθρα →

Αναβίωση εθίμου του Λαζάρου για καλό σκοπό!

Στις 30 Μαΐου 2024 από τον/την 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Αλληλογραφούμε;

Στις 30 Μαΐου 2024 από τον/την 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Μουσειακή Αγωγή και Λαογραφία- Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Αιτωλικού

Στις 30 Μαΐου 2024 από τον/την 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής αγωγής με το ΚΕΠΕΑ Θέρμου

Στις 30 Μαΐου 2024 από τον/την 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στην Πινακοθήκη του Δήμου Αγρινίου

Στις 30 Μαΐου 2024 από τον/την 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο
← Προηγούμενα άρθρα
Επόμενα άρθρα →
  • Ιστορικό

  • Πρόσφατα άρθρα

    • Σχολικοί Αγώνες Στίβου.
    • Σχολικοί Αγώνες ποδοσφαίρου 2024-2025
    • Εγγραφές μαθητών στο Δημοτικό Σχολείο για το Σχολικό Έτος 2025-26
    • Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!
    • Το Αστέρι της Ευχής!
  • Δεκέμβριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « Ιούν    
  • Σαν σήμερα

    28/12/1820: Ο Παπαφλέσσας επιστρέφει από την Κωνσταντινούπολη στο Μοριά.
       - Σχετικές αναρτήσεις

17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή