Μηνιαία Αρχεία: Σεπτέμβριος 2018
Τα σχολεία αρχίζουν…
Με τον καθιερωμένο αγιασμό ξεκίνησε η πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς 2018-19. Ο εφημέριος του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου ευχήθηκε στους μαθητές καλή σχολική χρονιά και διάβασε μήνυμα του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας & Ακαρνανίας Κοσμά. Στη συνέχεια οι Διευθυντές των … Συνέχεια
Πρώτη μέρα στο σχολείο!
Πρώτη μέρα, Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, για χιλιάδες μαθητές που επιστρέφουν στα σχολεία την ίδια ώρα. Πρώτη μέρα και για τα δικά μας παιδιά, τους μαθητές του 17ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου. Στις 8.30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός στον αύλειο … Συνέχεια