“Βουρτσίζουμε μαζί”.
Στα πλαίσια του εγκεκριμένου από το Υπουργείο Παιδείας εκπαιδευτικού προγράμματος “Βουρτσίζουμε μαζί”, οι μαθητές της Α’ Δημοτικού είχαν την Παρασκευή 23 Μαϊου, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση σχετικά με την υγιεινή των δοντιών. Έμπειρες οδοντίατροι μίλησαν στα παιδιά για την ανατομία των δοντιών, την σημασία της περιποίησής τους και της επίσκεψης σε οδοντίατρο.…