Έναρξη εργασιών στο σχολείο μας- Πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου”.
Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε οτι, κατόπιν της επιλογής του σχολείου μας στα σχολεία που θα ωφεληθούν από το Πρόγραμμα “Μαριέττα Γιαννάκου” κατά το έτος 2026, σήμερα Τετάρτη 24 Ιουνίου ξεκίνησαν οι εργασίες από τα συνεργεία της ΚΤΥΠ. Οι εργασίες που θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το εσωτερικό και εξωτερικό βάψιμο των χώρων του…